Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joostvwillegen:
Ik denk een 1-1 of een kleine overwinning voor PSV! Ik speel hem klein, de odds voor over/unders zijn rond de 1.9 te vinden, ik tip under 2,5 en speel zelf ook nog over 2,5 voor dezelfde odd. Geen verlies dus voor deze wedstrijd!

Gast, wat is hier het praktisch nut van?
0 Vind ik leuk's
Thank you Basedgod
Het is/was een lastige wedstrijd, (had overigens under 2,5 net wat groter gespeeld). Dan tip je under 2,5, al heb je hem fout heb je niets meer. Ik speelde mezelf tegen en heb nu nog een winst gemaakt. Het is ook deels leren tippen, ik heb dit getipt en gelukkig is het goed gegaan, zo leer je ervan.
p.s. je kon het net iets anders brengen, om meteen 'gast' te gebruiken komt ook niet zo netjes over ;)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
We kunnen samen wel een under en over topic beginnen :)! Speel Cork ook over 2.5. Succes Joost.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Haha prima idee, ik sta overal voor open! Jij ook succes vanavond, hopen op betere avond dan afgelopen week!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Een fantastische avond om het zo maar te melden, alle 4 de bets waren volledig correct, 100% score! Galway verloor kansloos met 0-6 van Bray en Cork behaalde goede punten door met 3-1 te winnen van Longford!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Goed werk. Had zelfs over 5 goals bij Galway. Cork idem goed resultaat, bedankt nog.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Nieuwe dag nieuwe kansen!
Veikkausliiga
VPS - Honka
Wedtip; over 2,5 goals
Over 3,5 goals
Motivatie; Honka heeft de beste reeks te pakken in de Finse competitie, 17 doelpunten voor en slechts 5 tegen. Het pakt geregeld punten en van de laatste 6 wedstrijden pakte ze maarliefst 14 punten! Ze willen vandaag ze uitwin natuurlijk ook pakken, ze moeten wel. VPS wilt natuurlijk ook winnen, ze staan met 5 ploegen op 3 punten van elkaar en iedereen wilt punten pakken om daaruit te ontsnappen. Helemaal in eigen huis wilt het scoren en punten pakken. Ik denk dat VPS aan gaat zetten en honka ook wilt winnen, grote score vandaag? Ik denk het zeker wel! Ik speel over 3,5 dermate klein, ongeveer niet maar meer om te kijken of het lukt. Ik denk dat het wel goed komt!
Veikkausliiga
Mariehamn - Inter Turku
Wedtip; over 2,5 goals
Motivatie; Mariehamn is zo slecht nog niet, dit seizoen nog niet heel goed gepresteert maar vorig seizoen maakte het gehakt van Inter. Met 3-0 werden ze weggespeelt. Dit seizoen is het anders, Inter speelt voor europees voetbal en Mariehamn is het allemaal wel voor gespeelt. Vandaag staat er voor Inter nog wel een wedstrijd op het programma, ze moeten winnen en het liefst groot. Met 48 punten zijn ze aardig zeker maar meer punten is natuurlijk nooit verkeerd. Ik hoop dat Mariehamn er vandaaag nog 1 in kan prikken en Inter gewoon wint. over 2,5 is best een risico aangezien het het einde van e Veikkausliiga is maar ik durf het wel aan!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Let op dat de Finse competitie al zo goed als afgelopen is :) ik weet niet of dat de ploegen er dan nog wel zin in hebben :p
0 Vind ik leuk's
Dat is bij ons nu ook funest geworden! Beide ploegen spelen 0-1.. Sommige ploegen spelen dan nog we lekker, kwamen nog 3-2 en 4-1 scores van die competitie af! Nouja kan gebeuren, straks plaats ik nog wat tips om goed te maken!
Edit: Keek beetje verkeerd maar Mariehamn staat 1-0 voor met rust, dat kan nog wel eens gaan lukken!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Deze dagen weinig tips om te delen, speel wat tips van andere mee als er een motivatie bij staat, over een aantal dagen weer terug met hopelijk goede tips!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.