Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vandaag speel ik in een combo:
Barcelona over 2,5 goals (@ 1.4)
Arsenal wint (@ 1.5)
Marseille wint (@ 1.35)
Aardig veel vertrouwen in, barcelona heeft weer een goede win nodig na het gelijkspel tegen Sevilla, voor Arsenal is dit misschien wel de enige prijs die het kan pakken, winnen is dus noodzakelijk, en Marseille is gewoon een klasse te goed voor Lens, een kans voor spelers om zich te bewijzen!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Gister 2/3 goed, alleen Barcelona kon weer niet helemaal overtuigen en won maar mager met 0-1. Vandaag weer een nieuwe kleine combo!
Real madrid over 2,5 goals (@ 1.35)
Honka wint (@ 1.4)
Manchester City wint (@ 1.5)
Real Madrid scoorde 19x in 5 wedstrijdn met een gemiddelde van 4 goals per wedstrijd, ik hoop dat het vanavond niet anders is! Honka zal gaan overtuigen en gewoon netjes winnen in eigen huis. Verders gaat manchester weer overtuigen in de Carling Cup. Met wisselspelers moet het nog makkelijk kunnen winnen!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Vandaag weer een kleine combo, zodra er wat meer tijd is komen er uitgebreidere voorbeschouwingen :)
Combo & single:
Anderlecht winnen
Dubbele kans Vitesse X2
Atletico Madrid wint
Rosenborg wint
In de combo levert het ongeveer 2.7 op :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Vandaag weer een kleine combo, zodra er wat meer tijd is komen er uitgebreidere voorbeschouwingen :) Combo & single: Anderlecht winnen Dubbele kans Vitesse X2 Atletico Madrid wint Rosenborg wint In de combo levert het ongeveer 2.7 op :)

Die wedstrijden zie ik ook wel goedkomen Joost. Ik zit eraan te denken om Vitesse over 2.5 te spelen.
0 Vind ik leuk's
Zou ik mee oppassen! De graafschap is geen goede ploeg en het veld daar is niet om over naar huis te schrijven, ik denk aan een kleine overwinning. Individueel moet Vitesse wel kunnen overtuigen, en ook zeker kunnen scoren. Vind het moeilijk, zie het namelijk ook wel gelijk worden!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
@ Mr unibet, gelukkig niet over 2,5 gespeeld! 0-1 was precies goed.
Jammer van gister, Rosenborg werd totaal van het veld afgeblazen, niemand had dit verwacht denk ik.
Voor vandaag speel ik 1 single, en dat is namelijk Stoke City wint thuis van Newcastle. Voor een odd van 2.2 ongeveer. Stoke is volledig vanavond en Newcastle heeft aardig wat geblesseerden, ook is stoke thuis sterk en moet weer punten pakken, vanavond gaat het gebeuren!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Helaas stoke heeft niet gewonnen, ging er aardig kansloos af. Ook niet geheel verwacht maar het wasnatuurlijk mogelijk.
Voor vanavond CL Avond, kleine combo en singles gemaakt:
ManU wint to the nill @ 1.5
Ajax wint @ 1.44
Dubbele kans Mancheser city @ 1.25 ongeveer
Dit speel ik ook nog in een combo!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Toch nog lekker, alle 3 correct. Dat is toch best lekker voor een woensdag avond! morgen weer nieuwe wedstrijden.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Speel vanavond verschillende wedstrijden:
PSV over 2,5 goals @1.44
Twente over 2,5 goals @1.48 ongeveer
Winst Birmingham DNB @1.55 ongeveer
Zowel single als combo! Ik zie ze allemaal wel lukken. Met groot vertrouwen kan je ook Birminham winnend zetten, moet makkelijk te doen zijn!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Gister 3/3 weer goed, mooie dagen. Nouja niet helemaal goed want Birminham speelde 2-2, maar in iedergeval geen verlies!
Voor vandaag weer wat gevonden:
Ik zat te denken aan;
Zwolle - Wllem 2 Over 2,5 goals @ 1.45
AGOVV - Sparta over 2,5 goals @ 1.45
Helmond sport - Veendam 1 @ 1.65
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.