Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joostvwillegen:
Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!

Welkom hier op vw Joost. Hoe lang doe jij al aan wedden op voetbal/sport ? Ben benieuwd naar de tips die komen gaan. Veel succes met de bets die komen gaan. De community is bedoeld dat om van elkaar te leren zodat iedereen steeds beter gaat worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Welkom Joost,
Tips zien er goed uit, ik denk dat ik je ga volgen.
0 Vind ik leuk's
@ Wedden, een groot jaartje nu. Sinds een klein jaartje bezig op sites, daarvoor was het alles op mezelf. Maar met mensen eromheen is het altijd beter! Ben benieuwd hoe ik het hier ga vinden, ziet er in iedergeval goed uit!
@ Youri, Leuk dat je dat wilt doen, ik ga me best voor je doen! De eerste 2 tips zijn al goed, het staat inmiddels 2-2 bij Nurnberg-Hoffenheim!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Goede tips Joost! Heb Sligo meegespeeld, staat nu 4-0 (h)
0 Vind ik leuk's
Mooie eerste dag, 4/4 goed. Sligo staat nu 5-0. Over 4,5 is ook nog door mijn hoofd gegaan, jammer genoeg niet getipt en gespeeld!
Mooie winst gemaakt, morgen weer een nieuwe dag!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Keep up the good work Joost!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hey Joost, Leuk dat je hier nu ook zit!
Voor de mensen die joost niet kennen:
hele goede wedder, altijd wel in de plus geëindigd op het eind van de maand voor
zover ik weet!
Gezellig! :)
0 Vind ik leuk's
Wat doe je emt Interlands? Spanje en duitsland en dan nog italie dubbele kans ofzo?
0 Vind ik leuk's
Ik kijk met de dag Steven. Vandaag is het iets minder programma en wil niet overhaast tippen. We zullen kijken of er nog iets uit te halen is!
Tip 1:
Ierland Premier League: Shamrock Rovers - Bohemians
Wed: Over 1,5 goals 8/10
Over 2,5 goals 6/10
Motivatie: Misschien beetje rare tip natuurlijk; over 1,5 goals. Dat gebeurt vrij snel zou je denken. Heb bij deze wedstrijd nog aan over 3,5 gedacht. Beide teams doen het uit en thuis in de Premier League niet heel slecht. Thuis scoorde Shamrock 7/7 wedstrijden en Bohemians scoorde 6/7 in uit wedstrijden. Bij Shamrock gingen van de laatste 7 duels er 6 over 2,5 heen. Bij Bohemians in uitwedstrijden ging het ook lekker, daar gingen er van de laatste 8 duels er 6 over 2,5. Bohemians doet het zeer goed uitwedstrijden. Gaat zeker voor de overwinning. Beide teams scoren is ook een leuke bet maar voor over 2,5 krijg je net wat meer.
Tip 2:
Italie Serie B: AlbinoLeffe - Padova
Wed: Over 2,5 goals 7/10
Over 3,5 goals 3/10
Motivatie: De 2 bijna meest scorende ploegen nemen het vanavond tegen elkaar op. Bij AlbinoLeffe gingen de alles van de laatste 5 duels over 2,5 goals heen! Daarvan gingen er nog 3 zelfs over 3,5 goals heen! Bij Padavo is het niet anders, wilt graag de koppositie thuis behouden en zal moeten scoren. Van hun laatste 5 duels gingen er 4 over 2,5 goals heen en daarvan zelfs 3 over 3,5 goals heen. Ze hebben het flink in de benen, vanavond weer? Ik denk het wel!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Hoi Joost,
Als jij dit neerzet : over 2,5 goals 7/10, dan staat de 7/10 voor de amerikaanse odd toch, of vergis ik me nu ?
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.