Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik ga ze ook eens proberen. Je analyses spreken me aan, evenals de veel groen gekleurde tekst op deze pagina.
0 Vind ik leuk's
Goede onderbouwing, ik ga er misschien ook nog wel in mee. Voor Burnley zou ik zelf alleen eerder gewoon voor een overwinning kiezen, daar ben ik nog wat meer van overtuigd dan U2.5.
0 Vind ik leuk's
joostvwillegen:
Morgen weer een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen!
Burnley - Huddersfield
Pick: under 2,5 goals
1,74 (5/10) @ sbobet

Morgen speelt de nummer 3, Burnley, thuis tegen de nummer 14, Hudderfield. Aan beide kanten word niet achterlijk veel gescoord. Zo gaat er aan de kant van de thuisploeg slechts 36% van alle wedstrijden over 2,5 goals heen en bij Hudderfield is dan 45%. Samen genomen niet veel dus. Aan de kant van Burnley weinig afwezigen. Zo is Wallace er niet bij (middenvelder, al enkele wedstrijden afwezig) en ook Mee is twijfelachtig (verdediger, 17 duels). Voor de rest alles aanwezig. Bij Hudderfield is de grote twijfelachtige mogen Vaughan (spits, 17 duels, 10 goals). Ook Clarke is er niet bij in de verdediging, maar die miste al wat wedstrijden. ook moet meegenomen worden dat beide ploegen hier niet willen verliezen, ze liggen slechts 40 km van elkaar en dat kan dus alle kanten op gaan. Hudderfield zal vooral op de verdediging focussen en Burnley zal een zakelijke overwinning willen boeken.

Derby County - Wigan
Pick: Derby -0,5
2,12 (5/10) @ sbobet

Aan de kant van Derby gaat het de laatste tijd goed. De ploeg wist de laatste vier thuiswedstrijden te winnen en ook de totale vorm is verre van slecht. In het eigen stadion (+-33.000) zullen de fans er morgen weer allemaal zitten. Ook zijn er weinig afwezigen. Zo is Hendrick (mid, 8 duels) twijfelachtig en Keogh (verdediger, 19 duels, 1 goal) afwezig. Voor de rest is de ploeg compleet. Aan de kant van Wigan gaat het wat minder. De uitwedstrijden worden niet altijd winnend afgesloten en ook de totale vorm is niet perfect. De ploeg wist slechts 3 uitwedstrijden te winnen. Voor morgen een hele hoop twijfelachtigen. Zo is Carson (eerste keep, 12 duels) nog een twijfelgeval en ook Watson (middenvelder, 17 duels, 2 goals), Rogne (verdediger, 9 duels) en Powell (middenvelder, 15 duels, 5 goals) zijn nog vraagtekens. Wel keert Beausejour (12 duels, linksmid) terug. Maloney, Garcia en Caldwell zijn al eventjes geblesseerd. Ik denk dat Derby ( de huidige nummer 2, 4 punten achterstand) deze wedstrijd in eigen huis moet kunnen winnen. De vorm is goed, de fans komen naar de wedstrijden en er zijn weinig afwezigen.
Dagenham - Wimbledon
Pick: under 2,5 goals
1,86 (5.10) @ sbobet

De nummers 13 en 15 spelen morgen tegen elkaar, directe concurrenten. Aan de kant van Dagenham gaan er slechts 30% van de thuiswedstrijden over 2,5 goals en bij Wimbledon zijn dat er slechts 30% in uitwedstrijden. Ook de vorm bij beide kanten is niet best. Aan de kant van Dagenham voor morgen is de grootste afwezige Hines. De spits, met 5 goals in 20 wedstrijden, is afwezig door de rode kaart van afgelopen speelronde. Ook is middenvelder Saunders afwezig en middenvelder Bingham. Bij Wimbledon is grote afwezige middenvelder Pell. Met 18 duels en 4 goals is hij er niet bij. ook is aanvaller Strutton er niet bij en verdediger Feely. Fuller (verdediger) 22 duels, is nog een twijfelgeval. Beide ploegen zullen wel willen maar aanvallend krachten missen. Ook de statistieken weinig in deze richting, voor een leuke notering!
Northampton - Chesterfield
Pick: under 2,5 goals
1,79 (5/10) @ sbobet

Twee uiterste spelen tegen elkaar dit weekend, de nummer 1 Northampton tegen de nummer 24 Chesterfield. Dit lijkt dan ook een lastige bet maar ik hoop jullie te overtuigen. Aan de kant van Northampton enorm veel afwezigen en twijfelgevallen. Zo zijn de volgende spelers afwezig; Morris (M, 16 duels, 1 goal), Platt (A, 11 duels, 1 goal), Kouo-Doumbe (V, 14 duels), Ferdinand (V, 4 duels) en zijn twijfelachtig Norris (A, 10 duels, 4 goals), McLeod (A, 4 duels, 1 goal) en O'Donovan (A, 14 duels, 1 goal). Carter keert daarentegen terug op het middenveld. Aan de kant van Chesterfield ook veel aanvallende afwezigen en twijfelgevallen. Zo is Roberts (A, 17 duels, 4 goals) er niet en ook Ryan (M, 19 duels, 1 goal), Morsy (M, 14 duels), Hird (V, 22 duels, 1 goal, rode kaart) en Evatt (V, 13 duels, rode kaart) er niet. Ook is de voornaamste spits Richards (A, 18 duels, 7 doelpunten) nog een groot vraagteken. Aan de kant van Northampton gaan er slechts 50% van de thuiswedstrijden over 2,5 goals en bij Chesterfield zijn dat er slechts 30% van de uitwedstrijden. Chesterfield zal niet groot willen verliezen en bij Northampton ontbreken er een hoop spelers. Ik zie hier wel value in. Succes allen, en alvast een goed 2014!

Door slecht weer is dit een void geworden.
Geen beste ronde, maar helaas, ook die moeten ertussen zitten :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Leyton Orient - Carlisle United
Pick: under 2,75 goals
1,72 (5/10) @ sbobet

Leyton Orient is hier groot favoriet, maar ik denk dat ze het hier lastiger gaan krijgen dan de notering laat verwachten. Aan beide kanten gaan er minder dan 50% van de wedstrijden onder 2,5 doelpunten. Voor Leyton thuis en voor Carlisle uit. Ook is de motivatie misschien hier een aanleiding. Aan de kant van Leyton aardig wat afwezigen. Zo is Batt (A, 21 duels, 4 goals) afwezig en ook Mooney (A, 19 duels, 13 doelpunten) is er niet bij. Opo het middenveld is Vincelot afwezig (M, 21 duels) en ook vaste doelman Jones (22 duels) is er niet bij. Verder zijn Bartley (M,18 duels, 2 goals) en Odubajo (M, 24 duels, 7 doelpunten) nog twijfelgevallen. Verders zijn er bij Leyton geen versterkingen gekomen tot nu toe. Bij Carlisle ook een aantal afwezigen. Zo zijn middenvelders Thirlwell (M, 21 duels), Symington (M, 15 duels) en Gillies (M, 6 duels) afwezig en ook Liveley (V, 10 duels) is er niet bij. Aan de andere kant hebben ze wel een nieuwe verdediger, Conor Townsend. Een goede versterking. Wel hebben Josh Morris en Ben Amos (keeper) de club verlaten. Ik denk dat Leyton hier helemaal niet zo'n overwicht gaat krijgen als de notering laat weten. Minder dan 2,75 doelpunten zie ik het dan ook wel worden!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.