Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
joostvwillegen:

Desportivo Aves - UD Oliveirense
Pick; Aves
1,85 (4/10) @ sbobet

Aves staat momenteel 14e en speelt tegen de nummer 22 dit weekend; Oliveirense. Aves hoort hoger te staan in de ranglijsten en het seizoen loopt nog niet echt denderend tot nu toe. Voor komend weekend is Ribeiro de grote afwezige. Met 21 duels is deze centrale verdediger door een rode kaart afwezig. Wel keren Tito en Grosso terug op het middenveld. Vooral de eerstgenoemde is een enorm belangrijke speler (20 duels, mid-mid). Voor de rest weinig afwezigen. Oliveirense aan de andere kant is degradatiekandidaat. Het moet het komend weekend ook stellen zonder 3 belangrijke spelers; Yero (spits, 11 duels, 3 goals, rode kaart), Califo (centrale verdediger, 9 duels, rode kaart) en Laurindo (aanvaller, 21 duels, rode kaart). Ook Sergio ontbreekt al een aantal wedstrijden in de verdediging door een blessure. Wel keert de tweede doelman terug dit weekend en ook mid-mid Renan, maar die miste al 13 wedstrijden dit seizoen. Ik denk dat Aves dit als ideale kans zal zien om weer een te winnen. De ploeg heeft weinig afwezigen en de afwezigen in de aanval van de bezoekers laten mij denken dat hier gewonnen kan worden. Ik gok dat de notering nog wel zal zakken.

Voor morgen alvast;
Morecambe - Hartlepool United
Pick: over 2,5 goals
2,01 (5/10) @ sbobet

Morgen speelt de nummer 9, Morecambe, thuis tegen de nummer 14, Hartlepool. Het verschil tussen beide ploegen is 7 punten en daar is Hartlepool niet blij mee. De ploeg speelde afgelopen week nog 1-1 tegen Chesterfield waar het meer misschien wel had verdiend. Morecambe aan de andere kant zou het liefst ook wat plaatjes willen stijgen en daarvoor zijn punten nodig. Aan de kant van de thuisploeg zijn er geen afwezigen bekent. De ploeg is op volle sterkte en zal met dezelfde elf aantreden hoogstwaarschijnlijk als afgelopen week. Bij Hartlepool is alleen linksmid Monkhouse (20 duels, 3 goals) afwezig. Ik denk dat Morecambe in eigen huis verwacht te winnen maar het Hartlepool niet moet onderschatten, de laatste vier duels werd er wel gelijk gespeeld maar Hartlepool zal daar nu ook minstens voor gaan. Ik denk dat we twee aanvallende ploegen hier gaan zien. Aan beide kanten gaan er ongeveer 50% van alle wedstrijden (50% van thuiswedstrijden van Morecambe en 45% van uitwedstrijden Hartlepool) over 2,5 goals heen.
Oxford United - Scunthorpe United
Pick; onder 2,5 goals
1,90 (5/10) @ sbobet

Morgen spelen de nummers 2 en 3 tegen elkaar. Altijd een beladen duel die alle kanten op kan. Aan de kant van Oxford meerdere afwezigen. Zo ontbreekt Kitsen in de spits (19 duels, 3 doelpunten, rode kaart), maar ook Whing (verdediger, 14 duels), Potter (middenvelder, 11 duels, 3 goals) en Brown (tweede doelman). Aan de kant van Scunthorpe ook een grote afwezige. Zo is spits Winnall (22 duels, 11 goals, rode kaart) er niet bij. Ook verdediger Dawson zal er hoogstwaarschijnlijk niet bijzijn (linksback, 17 duels). Van beide ploegen gaan er minder dan 50% onder 2,5 doelpunten en gezien de omstandigheden en afwezigen denk ik dat het hier ook weer gaat gebeuren. Niet willen verliezen zal het doen zijn en dat zal zorgen voor een saaie wedstrijd.
Portsmouth - Northampton Town
Pick: under 2,5 goals
1,74 (5/10) @ sbobet

Portsmouth, de nummer 17 speelt komend weekend tegen de hekkensluiter, Northampton. Een belangrijk duel voor beide ploegen. Toch kan dit vooral voor de thuisploeg een lastig duel worden. Zo is spits Craddock (8 duels, 1 doelpunt) afwezig en ook Barcham (linksvoor, 19 duels, 3 doelpunten) en Cooper (centrale verdediger, 9 duels) afwezig. Twijfelachtig zijn midmid Ferry (16 duels, 1 doelpunt) en Painter (linksback, 7 duels). Wel keert N'Gala (verdediger, 13 duels, 3 doelpunten) terug. Bij Northampton ook een lijst aan afwezigen. Zo is McLeod (aanvallende midmid, 4 duels, 1 doelpunt) twijfelachtig maar zijn Carter (M, 16 duels, rode kaart), Morris (M, 16 duels, 1 doelpunt), Platt (spits, 11 duels, 1 doelpunt), Kouo-Doumbe (V, 14 duels) en Ferdinand (4 duels) afwezig. Aan beide kanten dus weinig aanvallende krachten. Ik denk dat Northampton (wat onder nieuwe leiding staat) hier opnieuw een sterk optreden weet af te leveren en dat Portsmouth niet echt kan overtuigen in aanvallend opzich. Onder 2,5 doelpunten klinkt daarom ook prima.
Wycombe - Fleetwood
Pick: onder 2,5 goals
1,80 (5/10) @ sbobet

Als laatste weer een wedstrijd uit de League Two. Het lager geklasseerde Wycombe neemt het in eigen huis op tegen Fleetwood. Beide ploegen hebben momenteel een aanvallend probleem. Zo is aan de kant van Wycombe spits Craig (11 duels, 2 doelpunten) afwezig maar ook de huidige spits Morgan (17 duels, 6 doelpunten) is nog een zeer groot vraagteken voor morgen. Verders weinig afwezigen. Bij Fleetwood Hetzelfde probleem. Ze scoren de laatste tijd weinig en helemaal in uitwedstrijden ging er slechts 18% over de 2,5 goals heen. Voor morgen mist spits Matt het duel (13 duels, 5 doelpunten). De vorm waarin beide ploegen zitten en de afwezigen geven mij dat deze tip wel goed moet komen. ook de statistieken spreken in deze richting. Succes!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Crawley Town - Notts County
Pick: Notts County +0,5
1,89 (5/10) @ sbobet

De nummers 14 en 23 spelen deze middag tegen elkaar. Een lastige wedstrijd zal het worden voor beide ploegen. Crawley doet het de laatste tijd niet echt denderend en ook thuis weet het geen potten te breken. Van de 12 thuiswedstrijden wist het er slechts 3 winnend af te sluiten en komende middag moeten ze het doen met een aantal afwezigen. Zo is spits Clarke (16 duels, 5 doelpunten, rode kaart) afwezig maar ook Bulman (midmid, 20 duels), Simpson (18 duels) en Adams (rechtsmid, 21 duels, 1 doelpunten) zullen er allen niet bijzijn. Vooral dus aanvallende krachten ontbreken dit weekend. Aan de kant van Notts is het ook niet best dit seizoen. De ploeg zal punten moeten gaan pakken en dit zal het moment zijn. Alleen Liddle (verdediger, 20 duels, al 1 wedstrijd afwezig) zal er niet bijzijn. Ball is nog een twijfegeval maar diegaat het hopelijk wel halen. De uitwedstrijden reputatie van Notts is niet het beste maar ik denk dat ze hier wel iets kunnen behalen. De ploeg zal gemotiveerd zijn en voor minimaal een punt gaan.
Zondag middag combo:
Cheltenham - Mansfield 1
Sheffield - Tranmere 1
Conventy - Oldham 1
@ 5,66
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Mooi topic! Heldere lay-out, goede analyses: voorbeeld van hoe een leden-topic eruit kan zien, succes verder!
Je bent overigens toch ook de Joost van de Serie A tips hier en op Blogabet? (Ik zie het nu trouwens ook staan onderaan je blog: ja dus)
0 Vind ik leuk's
willempie6:
Mooi topic! Heldere lay-out, goede analyses: voorbeeld van hoe een leden-topic eruit kan zien, succes verder!
Je bent overigens toch ook de Joost van de Serie A tips hier en op Blogabet? (Ik zie het nu trouwens ook staan onderaan je blog: ja dus)
Helemaal mee eens! Als de resultaten ook nog eens groen/rood werden gekleurd was het helemaal puik.
0 Vind ik leuk's
roelroel:
willempie6:
Mooi topic! Heldere lay-out, goede analyses: voorbeeld van hoe een leden-topic eruit kan zien, succes verder!
Je bent overigens toch ook de Joost van de Serie A tips hier en op Blogabet? (Ik zie het nu trouwens ook staan onderaan je blog: ja dus)
Helemaal mee eens! Als de resultaten ook nog eens groen/rood werden gekleurd was het helemaal puik.

Dankjulliewel, heren. Probeer het zo overzichtelijk mogelijk te houden. Was overigens begonnen met het 'inkleuren' van mij tips, zoals je hierboven ziet, en op de vorige pagina. En ja, ik doe ook de Serie A hier :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:

Voor morgen alvast;

Morecambe - Hartlepool United
Pick: over 2,5 goals
2,01 (5/10) @ sbobet

Morgen speelt de nummer 9, Morecambe, thuis tegen de nummer 14, Hartlepool. Het verschil tussen beide ploegen is 7 punten en daar is Hartlepool niet blij mee. De ploeg speelde afgelopen week nog 1-1 tegen Chesterfield waar het meer misschien wel had verdiend. Morecambe aan de andere kant zou het liefst ook wat plaatjes willen stijgen en daarvoor zijn punten nodig. Aan de kant van de thuisploeg zijn er geen afwezigen bekent. De ploeg is op volle sterkte en zal met dezelfde elf aantreden hoogstwaarschijnlijk als afgelopen week. Bij Hartlepool is alleen linksmid Monkhouse (20 duels, 3 goals) afwezig. Ik denk dat Morecambe in eigen huis verwacht te winnen maar het Hartlepool niet moet onderschatten, de laatste vier duels werd er wel gelijk gespeeld maar Hartlepool zal daar nu ook minstens voor gaan. Ik denk dat we twee aanvallende ploegen hier gaan zien. Aan beide kanten gaan er ongeveer 50% van alle wedstrijden (50% van thuiswedstrijden van Morecambe en 45% van uitwedstrijden Hartlepool) over 2,5 goals heen.
Oxford United - Scunthorpe United
Pick; onder 2,5 goals
1,90 (5/10) @ sbobet

Morgen spelen de nummers 2 en 3 tegen elkaar. Altijd een beladen duel die alle kanten op kan. Aan de kant van Oxford meerdere afwezigen. Zo ontbreekt Kitsen in de spits (19 duels, 3 doelpunten, rode kaart), maar ook Whing (verdediger, 14 duels), Potter (middenvelder, 11 duels, 3 goals) en Brown (tweede doelman). Aan de kant van Scunthorpe ook een grote afwezige. Zo is spits Winnall (22 duels, 11 goals, rode kaart) er niet bij. Ook verdediger Dawson zal er hoogstwaarschijnlijk niet bijzijn (linksback, 17 duels). Van beide ploegen gaan er minder dan 50% onder 2,5 doelpunten en gezien de omstandigheden en afwezigen denk ik dat het hier ook weer gaat gebeuren. Niet willen verliezen zal het doen zijn en dat zal zorgen voor een saaie wedstrijd.

Portsmouth - Northampton Town
Pick: under 2,5 goals
1,74 (5/10) @ sbobet

Portsmouth, de nummer 17 speelt komend weekend tegen de hekkensluiter, Northampton. Een belangrijk duel voor beide ploegen. Toch kan dit vooral voor de thuisploeg een lastig duel worden. Zo is spits Craddock (8 duels, 1 doelpunt) afwezig en ook Barcham (linksvoor, 19 duels, 3 doelpunten) en Cooper (centrale verdediger, 9 duels) afwezig. Twijfelachtig zijn midmid Ferry (16 duels, 1 doelpunt) en Painter (linksback, 7 duels). Wel keert N'Gala (verdediger, 13 duels, 3 doelpunten) terug. Bij Northampton ook een lijst aan afwezigen. Zo is McLeod (aanvallende midmid, 4 duels, 1 doelpunt) twijfelachtig maar zijn Carter (M, 16 duels, rode kaart), Morris (M, 16 duels, 1 doelpunt), Platt (spits, 11 duels, 1 doelpunt), Kouo-Doumbe (V, 14 duels) en Ferdinand (4 duels) afwezig. Aan beide kanten dus weinig aanvallende krachten. Ik denk dat Northampton (wat onder nieuwe leiding staat) hier opnieuw een sterk optreden weet af te leveren en dat Portsmouth niet echt kan overtuigen in aanvallend opzich. Onder 2,5 doelpunten klinkt daarom ook prima.

Wycombe - Fleetwood
Pick: onder 2,5 goals
1,80 (5/10) @ sbobet

Als laatste weer een wedstrijd uit de League Two. Het lager geklasseerde Wycombe neemt het in eigen huis op tegen Fleetwood. Beide ploegen hebben momenteel een aanvallend probleem. Zo is aan de kant van Wycombe spits Craig (11 duels, 2 doelpunten) afwezig maar ook de huidige spits Morgan (17 duels, 6 doelpunten) is nog een zeer groot vraagteken voor morgen. Verders weinig afwezigen. Bij Fleetwood Hetzelfde probleem. Ze scoren de laatste tijd weinig en helemaal in uitwedstrijden ging er slechts 18% over de 2,5 goals heen. Voor morgen mist spits Matt het duel (13 duels, 5 doelpunten). De vorm waarin beide ploegen zitten en de afwezigen geven mij dat deze tip wel goed moet komen. ook de statistieken spreken in deze richting. Succes!
Deze wedstrijd is uitgesteld, void dus.
]Crawley Town - Notts County
Pick: Notts County +0,5
1,89 (5/10) @ sbobet

De nummers 14 en 23 spelen deze middag tegen elkaar. Een lastige wedstrijd zal het worden voor beide ploegen. Crawley doet het de laatste tijd niet echt denderend en ook thuis weet het geen potten te breken. Van de 12 thuiswedstrijden wist het er slechts 3 winnend af te sluiten en komende middag moeten ze het doen met een aantal afwezigen. Zo is spits Clarke (16 duels, 5 doelpunten, rode kaart) afwezig maar ook Bulman (midmid, 20 duels), Simpson (18 duels) en Adams (rechtsmid, 21 duels, 1 doelpunten) zullen er allen niet bijzijn. Vooral dus aanvallende krachten ontbreken dit weekend. Aan de kant van Notts is het ook niet best dit seizoen. De ploeg zal punten moeten gaan pakken en dit zal het moment zijn. Alleen Liddle (verdediger, 20 duels, al 1 wedstrijd afwezig) zal er niet bijzijn. Ball is nog een twijfegeval maar diegaat het hopelijk wel halen. De uitwedstrijden reputatie van Notts is niet het beste maar ik denk dat ze hier wel iets kunnen behalen. De ploeg zal gemotiveerd zijn en voor minimaal een punt gaan.

0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Overigens was dit een van mijn beste dagen tot nu in het Engelse voetbal. Ik had 4/6 singles goed, 1 void, 1 verlies (Huddersfield stond tot mijn verbazing er niet tussen..). De ene combo die erin stond had ik helaas fout door Conventy en Cheltenham maar de echte klapper had ik wel gemaakt. Kijk mee en geniet;
Tot volgende week!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Morgen weer een nieuwe ronde, dus nieuwe kansen!
Burnley - Huddersfield
Pick: under 2,5 goals
1,74 (5/10) @ sbobet

Morgen speelt de nummer 3, Burnley, thuis tegen de nummer 14, Hudderfield. Aan beide kanten word niet achterlijk veel gescoord. Zo gaat er aan de kant van de thuisploeg slechts 36% van alle wedstrijden over 2,5 goals heen en bij Hudderfield is dan 45%. Samen genomen niet veel dus. Aan de kant van Burnley weinig afwezigen. Zo is Wallace er niet bij (middenvelder, al enkele wedstrijden afwezig) en ook Mee is twijfelachtig (verdediger, 17 duels). Voor de rest alles aanwezig. Bij Hudderfield is de grote twijfelachtige mogen Vaughan (spits, 17 duels, 10 goals). Ook Clarke is er niet bij in de verdediging, maar die miste al wat wedstrijden. ook moet meegenomen worden dat beide ploegen hier niet willen verliezen, ze liggen slechts 40 km van elkaar en dat kan dus alle kanten op gaan. Hudderfield zal vooral op de verdediging focussen en Burnley zal een zakelijke overwinning willen boeken.
Derby County - Wigan
Pick: Derby -0,5
2,12 (5/10) @ sbobet

Aan de kant van Derby gaat het de laatste tijd goed. De ploeg wist de laatste vier thuiswedstrijden te winnen en ook de totale vorm is verre van slecht. In het eigen stadion (+-33.000) zullen de fans er morgen weer allemaal zitten. Ook zijn er weinig afwezigen. Zo is Hendrick (mid, 8 duels) twijfelachtig en Keogh (verdediger, 19 duels, 1 goal) afwezig. Voor de rest is de ploeg compleet. Aan de kant van Wigan gaat het wat minder. De uitwedstrijden worden niet altijd winnend afgesloten en ook de totale vorm is niet perfect. De ploeg wist slechts 3 uitwedstrijden te winnen. Voor morgen een hele hoop twijfelachtigen. Zo is Carson (eerste keep, 12 duels) nog een twijfelgeval en ook Watson (middenvelder, 17 duels, 2 goals), Rogne (verdediger, 9 duels) en Powell (middenvelder, 15 duels, 5 goals) zijn nog vraagtekens. Wel keert Beausejour (12 duels, linksmid) terug. Maloney, Garcia en Caldwell zijn al eventjes geblesseerd. Ik denk dat Derby ( de huidige nummer 2, 4 punten achterstand) deze wedstrijd in eigen huis moet kunnen winnen. De vorm is goed, de fans komen naar de wedstrijden en er zijn weinig afwezigen.
Dagenham - Wimbledon
Pick: under 2,5 goals
1,86 (5.10) @ sbobet

De nummers 13 en 15 spelen morgen tegen elkaar, directe concurrenten. Aan de kant van Dagenham gaan er slechts 30% van de thuiswedstrijden over 2,5 goals en bij Wimbledon zijn dat er slechts 30% in uitwedstrijden. Ook de vorm bij beide kanten is niet best. Aan de kant van Dagenham voor morgen is de grootste afwezige Hines. De spits, met 5 goals in 20 wedstrijden, is afwezig door de rode kaart van afgelopen speelronde. Ook is middenvelder Saunders afwezig en middenvelder Bingham. Bij Wimbledon is grote afwezige middenvelder Pell. Met 18 duels en 4 goals is hij er niet bij. ook is aanvaller Strutton er niet bij en verdediger Feely. Fuller (verdediger) 22 duels, is nog een twijfelgeval. Beide ploegen zullen wel willen maar aanvallend krachten missen. Ook de statistieken weinig in deze richting, voor een leuke notering!
Northampton - Chesterfield
Pick: under 2,5 goals
1,79 (5/10) @ sbobet

Twee uiterste spelen tegen elkaar dit weekend, de nummer 1 Northampton tegen de nummer 24 Chesterfield. Dit lijkt dan ook een lastige bet maar ik hoop jullie te overtuigen. Aan de kant van Northampton enorm veel afwezigen en twijfelgevallen. Zo zijn de volgende spelers afwezig; Morris (M, 16 duels, 1 goal), Platt (A, 11 duels, 1 goal), Kouo-Doumbe (V, 14 duels), Ferdinand (V, 4 duels) en zijn twijfelachtig Norris (A, 10 duels, 4 goals), McLeod (A, 4 duels, 1 goal) en O'Donovan (A, 14 duels, 1 goal). Carter keert daarentegen terug op het middenveld. Aan de kant van Chesterfield ook veel aanvallende afwezigen en twijfelgevallen. Zo is Roberts (A, 17 duels, 4 goals) er niet en ook Ryan (M, 19 duels, 1 goal), Morsy (M, 14 duels), Hird (V, 22 duels, 1 goal, rode kaart) en Evatt (V, 13 duels, rode kaart) er niet. Ook is de voornaamste spits Richards (A, 18 duels, 7 doelpunten) nog een groot vraagteken. Aan de kant van Northampton gaan er slechts 50% van de thuiswedstrijden over 2,5 goals en bij Chesterfield zijn dat er slechts 30% van de uitwedstrijden. Chesterfield zal niet groot willen verliezen en bij Northampton ontbreken er een hoop spelers. Ik zie hier wel value in. Succes allen, en alvast een goed 2014!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Ik speel ze met je mee, Joost. Succes!
0 Vind ik leuk's
ik speel ze ook mee joost
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.