Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Groen/rood vorige uitslagen?
0 Vind ik leuk's
roelroel:
Groen/rood vorige uitslagen?

Verklaar je nader, wat bedoel je precies? Wil je vorige uitslagen van beide teams? Of H2H wedstrijden?
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Denk dat die bedoeld hoe je vorige tips zijn afgelopen...hij heeft waarschijnlijk geen zin zelf ff de uitslagen op te zoeken..
0 Vind ik leuk's
bakkertje999:
Denk dat die bedoeld hoe je vorige tips zijn afgelopen...hij heeft waarschijnlijk geen zin zelf ff de uitslagen op te zoeken..

Iedereen doet dat hier. Het heeft meer te maken met topic bijhouden in plaats van 'geen zin om te zoeken'.
0 Vind ik leuk's
joostvwillegen:
roelroel:
Groen/rood vorige uitslagen?

Verklaar je nader, wat bedoel je precies? Wil je vorige uitslagen van beide teams? Of H2H wedstrijden?
je uitslagen die goed waren groen maken en de foute uitslagen rood.Doet eigenlijk iedereen hier....
0 Vind ik leuk's
roelroel:
bakkertje999:
Denk dat die bedoeld hoe je vorige tips zijn afgelopen...hij heeft waarschijnlijk geen zin zelf ff de uitslagen op te zoeken..

Iedereen doet dat hier. Het heeft meer te maken met topic bijhouden in plaats van 'geen zin om te zoeken'.

Moet eerlijk zeggen dat ik meer tips geef, niet eens zo zeer wat ik dagelijks speel. Is meer om jullie een dienst te doen, stiekem ook een beetje mezelf natuurlijk ;-) Wil best alle tips groen/rood maken maar door de research die ik doe weet ik dat ik op de lange termijn winstgevend kan zijn (lees: kan zijn). Zal het dus wel doen, maar niet altijd. Gewoon omdat ik het niet altijd nodig vind.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Ik zie ook wel value in Brentford - Swindon Town, goeie tip, tnx.
Hoop dat ie goed uitpakt
0 Vind ik leuk's
Omdat het kerst is doe ik toch iets waar ik al eventjes van ben afgestapt; combo's spelen. Ben er geen groot fan van maar vandaag kon ik me eventjes niet inhouden. Dit is even om jullie te laten zien wat ik vandaag zowel allemaal speel.
Combo 1:
Manchester City - Liverpool over 3 goals
Everton - Sunderland 1
Chesterfield - Hartlepool under 2,5 goals
@ 4,38
Combo 2:
Chelsea - Swansea 1
Brentford - Swindon 1
West-ham - Arsenal 2
@ 4,53
Combo 3:
Racing Genk - Charleroi 1
Blackburn Rovers - Sheffield Wednesday 1
@ 2,1
Veel succes!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Carlisle United - Preston North End
Pick: Under 2,5
1,80 (5/10) @ sbobet

De nummer 5 speelt tegen de nummer 16 deze week. Aan beide kanten wel degelijk wat afwezigen. Aan de kant van Carlisle is mid-mid Syminthon afwezig, een aderlating. Ook Meppen-Walter (Verdediger) eb Morris zijn er niet bij. Ook Chimbonda en Livesey zijn er niet bij. Carlisle zal vooral proberen alles dicht te gooien vanuit een niet standaard verdediging. De aanval van Preston is oook niet alles. Davis en Garner (allebei spitsen, 21 en 13 duels, 8 goals totaal) zijn er niet bij door rode kaarten. Gallagher (rechtsvoor) keert wel weer terug maar heeft nog slechts 4 wedstrijden gespeeld. Preston zal dus wel willen maar heeft weinig kwaliteit voorin, Carlisle aan de andere kant gaat vooral op de verdediging leunen deze ronde.
Brentford - Swindon Town
Pick: Brentford
1,96 (5/10) @ sbobet

Brentford is de ploeg in vorm deze tijd. Het heeft de laatste vijf thuiswedstrijden al gewonnen en ook de algemene vorm is niet slecht in de laatste vijf duels; 4 winst en 1 gelijkspel. De ploeg doet het goed en het Griffin Park is morgen uitverkocht (13.000 mensen). Alleen is middenvelder Harris (10 duels, 1 goal) een twijfelgeval. De rest van de ploeg is aanwezig. Swindon aan de andere kant doet het minder. Het wist slechts 2 van de laatste 10 uitduels te winnen en ook de afgelopen wedstrijden is het niet altijd even best. Het mist voor morgen aanvallers Tijane en Francis en ook middenvelder Smith is er niet bij. Ik geeft Brenford hier meer kans, de ploeg speelt goed en in eigen huis is het een lastig de kloppen ploeg.Ik vind 1,96 dan ook prima speelbare noteringen.


Gillingham - Leyton Orient
Pick; Under 2,75 goals
1,84 (5/10) @ sbobet

Morgen neemt de nummer 14, Gillingham, het thuis op tegen Leyton Orient, de nummer 1 van het klassement. Aan beide kanten zijn er aanvallende problemen. Aan de kant van Gillingham is Kedwell een twijfelgeval (spits, 19 duels, 10 doelpunten), Weston ook (linksvoor, 22 duels). Afwezig zijn Hollands (middenvelder, 17 duels, 1 goal), Whelpdale (middenvelder, 18 duels, 1 goal) en Fish (1 duels, verdediger). Bij Leyton is het ook geen koek en ei. Zo is Cox twijfelachtig (linksvoor, 20 duels, 7 goals) en afwezig zijn Mooney (spits, 19 duels, 13 doelpunten, rode kaart) en James (middenvelder, 20 duels, 1 goal). Omozusi keert terug in de verdediging. Ik denk dat Leyton wel wint maar niet overtuigend. Gillingham heeft moeite met winnen en scoren en met de afwezigen van nu denk ik niet dat het veranderd.
Is een 1/2 verlies. Werd helaas 1-2 in de laatste minuut..

Burton Albion - Northampton
Pick: under 2,5
1,74 (5/10) @ sbobet

Dit is nog wel een risicovolle bet. Morgen speelt de nummer 5 tegen de nummer 24. Aan de kant van Burton is eerste doelman Pickford (12 duels) nog afwezig en Bell (16 duels, middenvelder), MacDonald (15 duels, middenvelder) en McCrory (21 duels, verdediger) zijn nog twijfelgevallen, maar die redden het waarschijnlijk niet. Bij de hekkensluiter Northampton zijn er ook meerdere afwezigen. Zo is middenvelder Morris (16 duels) afwezig en ook spits Platt (11 duels), verdediger Kouo-Doumbe (14 duels) en Ferdinand (4 duels) allemaal afwezig. Wel is het het eerste duel van de nieuwe coach bij de ploeg, die vorige week ontslagen was. Ik denk dat Northampton voor de nieuwe coach vol zijn best zal doen en alles eraan gaat doen. Bij Burton zijn er meerdere belangrijke aanvallende spelers afwezig waardoor ik denk dat deze wedstrijd wel in evenwicht is. Ook een prima te spelen notering. Succes allen!
Als laatste;

Chesterfield - Hartlepool United
Pick; Under 2,5
1,80 (5/10) @ sbobet

Deze is vooral gebaseerd op de statistieken. Aan de kant van Chesterfiel gaan er slechts 18% van de thuiswedstrijden over 2,5 goals, enorm weinig. Bij Hartlepool aan de andere kant gaan er slechts 48% van de uitwedstrijden onder 2,5 goals. Gemiddeld is dat nog erg laag. Chesterfield heeft hier zeker de betere ploeg en zal voor de overwinning gaan. Bij Chesterfield aanvallend nog wat problemen. Zo is onder andere linksvoor Roberts afwezig (17 duels, 4 doelpunten, 2 gemiste wedstrijden). Bij Hartlepool is middenvelder Richards afwezig. Gebaseerd op de statistieken moet dit wel een duel worden met weinig doelpunten. Ik ben er wel voor!
Combo 2:
Chelsea - Swansea 1
Brentford - Swindon 1
West-ham - Arsenal 2
@ 4,53
Al met al wel een aardige dag gedraaid, maar had zeker beter geweest kunnen zijn.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Komend weekend weer wat leuke wedstrijden, Engelse wedstrijden komen aan het eind van de middag gok ik!
Desportivo Aves - UD Oliveirense
Pick; Aves
1,85 (4/10) @ sbobet

Aves staat momenteel 14e en speelt tegen de nummer 22 dit weekend; Oliveirense. Aves hoort hoger te staan in de ranglijsten en het seizoen loopt nog niet echt denderend tot nu toe. Voor komend weekend is Ribeiro de grote afwezige. Met 21 duels is deze centrale verdediger door een rode kaart afwezig. Wel keren Tito en Grosso terug op het middenveld. Vooral de eerstgenoemde is een enorm belangrijke speler (20 duels, mid-mid). Voor de rest weinig afwezigen. Oliveirense aan de andere kant is degradatiekandidaat. Het moet het komend weekend ook stellen zonder 3 belangrijke spelers; Yero (spits, 11 duels, 3 goals, rode kaart), Califo (centrale verdediger, 9 duels, rode kaart) en Laurindo (aanvaller, 21 duels, rode kaart). Ook Sergio ontbreekt al een aantal wedstrijden in de verdediging door een blessure. Wel keert de tweede doelman terug dit weekend en ook mid-mid Renan, maar die miste al 13 wedstrijden dit seizoen. Ik denk dat Aves dit als ideale kans zal zien om weer een te winnen. De ploeg heeft weinig afwezigen en de afwezigen in de aanval van de bezoekers laten mij denken dat hier gewonnen kan worden. Ik gok dat de notering nog wel zal zakken.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.