Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vandaag weer een aantal singles gevonden die ik speel. Hopen op weer 100%
Admira - WAC / St. Andrä 1 @ 1.55
Toulouse - Reims 1 @ 1.65
Sion - St. Gallen 1 @ 1.70
Kayserispor - Akhisar Belediyespor 1 @ 1.90
Sporting Charleroi - AA Gent 2 @ 1.80
Bayer Leverkusen - SC Freiburg 1 @ 1.65
Colomiers - RC Narbonne (Rugby) 1 @ 1.53
Exeter Chiefs - Sale Sharks (Rugby) 1 @ 1.60
London Welsh - Leicester Tigers (Rugby) 2 HCP -14,5 @ 1.85
FK Donji Srem - Vojvodina 2 @ 1.60
Succces!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:

Admira - WAC / St. Andrä 1 @ 1.55
Toulouse - Reims 1 @ 1.65
Sion - St. Gallen 1 @ 1.70
Kayserispor - Akhisar Belediyespor 1 @ 1.90
Sporting Charleroi - AA Gent 2 @ 1.80
Bayer Leverkusen - SC Freiburg 1 @ 1.65
Colomiers - RC Narbonne (Rugby) 1 @ 1.53
Exeter Chiefs - Sale Sharks (Rugby) 1 @ 1.60
London Welsh - Leicester Tigers (Rugby) 2 HCP -14,5 @ 1.85
FK Donji Srem - Vojvodina 2 @ 1.60

hier 5/10 helaas. Veel 1-1 uitslagen..
joostvwillegen:

Internationale - AS Roma
Pick: Internationale @ 2.0

Napoli - Fiorentina
Pick: Beide teams scoren @ 1.8

Udinese - Juventus
Pick: Juventus @ 1.85


Hier 2/3 helaas. Roma speelde met een uitstekende Totti Internationale weg. Napoli - Fiorentina werd 2-1 en Udinese - Juventus 1-4. Die 2 waren dus wel goed!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Voor vandaag drie rugby singles!
Grenoble - Stade Montois. Grenoble -11.5 @ 1.90
Leicester Tigers - Worcester Warriors. Leicester Tigers - 18.5 @ 1.90
RC Toulonnais - Union Bordeaux. Toulonnais -22.5 @ 1.85
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Voor vandaag drie rugby singles!
Grenoble - Stade Montois. Grenoble -11.5 @ 1.90
Leicester Tigers - Worcester Warriors. Leicester Tigers - 18.5 @ 1.90
RC Toulonnais - Union Bordeaux. Toulonnais -22.5 @ 1.85

2/3 weer. Leicester liet het een beetje afweten!
Voor vandaag 1;
ASM Clermont-Auvergne - Racing-Métro 92. Clermont -11.5 @ 1.80
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Waarschijnlijk is de enige tip dit ik direct plaats in mijn topic. De rest is bij voorbeschouwingen te vinden. Maar deze value kan ik niet laten liggen om niet te delen! Doe er je voordeel mee.
Sampdoria - Torino
Pick: Sampdoria -1,5 @ 4.00 (3/10)

Sampdoria kent een prima start van de Serie A 2012/2013. Het wist in de drie wedstrijden al 8 punten te verzamelen en kan met de huidige vierde plaats zeker niet klagen. Sampdoria wist van de afgelopen drie duels er 2 te winnen. Ook hier zaten opvallende overwinningen tussen. Denk hierbij aan het debuut in de Serie A door met 0-1 te winnen van AC Milan in de openingswedstrijd. Ook de daaropvolgende overwinning op Siena was zeker om positief van te spreken. Afgelopen weekend speelde het tegen Pescara in een uitduel. Opvallend is dat zelfs hier Sampdoria totaal niet in de problemen kwam. Het stond in de eerste helft met 0-1 voor en bouwde dit uit tot een 0-2 in de 60ste minuut. Pescara kwam nog terug tot 1-2 maar al snel hierna werd het 1-3. Hierna speelde het de wedstrijd goed uit waarna het in de 90ste minuut nog een tegentreffer moest krijgen maar dat bracht de drie punten niet in gevaar. Opvallend is de manier van spelen van Sampdoria, het oogt fris en ziet er verzocht uit. Met een speler zoals Lopez is het een team om in de gaten te houden. Vooral in eigenhuis ligt de motivatie erg hoog om te overtuigen. In de huidige vorm moet het van veel ploegen kunnen winnen.
Weinig afwezigen voor Sampdoria voor komend weekend. Ze zullen het moeten doen zonder Costa, Romero, Pozzi en Antonio. Costa is de enige afwezige voor komend die afgelopen weekend speelde. Hij zal hoogst waarschijnlijk worden vervangen door Castellini op de linksachter positie en dat zal weinig problemen moeten opleveren.
Torino aan de andere kant kende afgelopen weekend geen goed weekend. Het speelde in eigen huis tegen Internationale waar niet aan spelen kwam. Inter kwam al snel op voorsprong in de dertiende minuut en wist daarna de wedstrijd te controleren. Met een balbezit van slechts 30 procent zal het een wedstrijd zijn die niet goed op de motivatie zal werken. Het lijkt aan de wedstrijd te zien dat de grotere ploegen uit de Serie A net een maatje te groot zijn voor Torino. De vorige resultaten namelijk lijken erop dat ze het vooral moeten hebben van de kleinere ploegen uit de Serie A. Het wist in eigen huis van de nummer 19 Pescara met 3-0 te winnen en ook tegen Siena wist het in een uitduel een punt te sprokkelen door met 0-0 te spelen. De motivatie van Sampdoria kan een probleem worden voor Torino aangezien ze er niet tegenop kunnen vaak.
Een heel lijstje afwezigen voor Torino voor komend weekend. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk spelen zonder Suciu, Birsa, Ogbonna, Brighi, Barbosa en Bianchi. Ogbonna, Brighi en Bianchi speelden allen nog tegen Internationale in de basis. Vooral Ogbonna zal in de verdediging gemist worden. En met het scorend vermogen van Bianchi zal het ook lastig op te pakken zijn. Brighi zal als spelverdeler op het middenveld ook een aderlating zijn voor de ploeg uit Torino. Voor de plaats van Bianchi is de vervanger al bijna duidelijk. Dit zal hoogstwaarschijnlijk Sansone zijn.
Sampdoria kent een uitermate goede start van de competitie en zal dit in eigen huis vooral willen voortzetten. Met de huidige status van het team zit het goed. Aan de andere kant kent Torino geen beste start en lijkt het tegen de ploegen met motivatie vaak af te haken. Het grote aantal afwezigen voor de ploeg lijkt ze ook geen goed te doen. Op elke linie is een afwezige en dit zal uiteindelijk de hele ploeg beinvloeden. Ik zie niets anders dan een ruime overwinning van de thuisploeg.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Wil dit topic weer een beetje uit het stof halen voor mijn tips van dit seizoen. Vooral Serie A zal aan bod komen maar speel ook regelmatig andere singles waar ik vertrouwen in heb. Hopelijk dit seizoen weer een mooi seizoen!
Datum: 25 augustus
Wedstrijd: Livorno - AS Roma
Pick: Over 3,5 goals
Odd: 3,10 (3/10)

Livorno is de promovendus uit de Serie B. Staat bekent als een jonge aanvallende ploeg die niet bang is om aan te vallen. Wist vorig seizoen gemiddeld bijna 2 keer per wedstrijd te scoren en zal ook in deze thuiswedstrijd niet willen inhouden. Ook hebben ze Paulinho, voor menigeen niet helemaal bekent maar dat is een goede aanvaller die er afgelopen seizoen meer dan 20 in wist te tikken. Roma aan de andere kant heeft ook aanvallend veel ingekocht (Strootman toch wel, Gervinho) en zal willen winnen tegen de ploeg die promoveerde. Het heeft met het verkopen van Marquinhos veel geld verdiend maar natuurlijk ook een gat in de verdediging laten ontstaan. Ook is De Sanctis gekomen, oud keeper van Napoli. Verwacht ruimtes aan beide kanten waarin Roma toch aan het langste eind trekt. De overwinning van Roma staat ook nog hoog vind ik (+-2.10) en die kan ook genomen worden. Maar ik denk dat over 3,5 hier nog meer value heeft. een 1-3 score of iets in die richting zal het hopelijk worden. Natuurlijk is het een grote gok maar denk dat dit wel te halen is!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Ook weer een kleine heropening. Wil graag buiten mijn Serie A kennis ook de League One en Two (misschien ook CHampionship) in Engeland een beetje doorlichten. Denk dat er namelijk nog wel winst is te behalen.
Ipswich Town - Watford
Pick: over 2,5 goals
1,89 @ SBObet (3/10)

Het team van Ipswich is op volle sterkte voor deze wedstrijd. nieuwe aankoop Ebans-Blake start in de spits, zijn eerste wedstrijd voor de ploeg, hij zal dus wel gemotiveerd zijn. VOor de rest daar geen afwezigen. Bij Watford wat andere dingen. Zo is vandaag de eerste wedstrijd van de nieuwe trainer en zijn Faraoni en Belkalem (middenvelder & verdediger) afwezig. Wel keert Ekstrand weer terug (verdediging). Ik vind het interessant om te zien hoe de ploeg onder nieuwe leiding zal presteren. Een doelpunt maken minimaal is het wat je wilt. Ipswich thuis is een sterke ploeg en dat wel dat ze winnen, 2-1 of 3-1 zou me niks verbazen. Overigens staan de teams 10e en 13e, wat dus misschien voor extra krachten zorgt.
Reading - Wigan
Pick: Reading +0
1,79 @ SBobet (3/10)

Bij Reading keren vandaag enkele belangrijke spelers dus. Zo speelt Baird weer (middenvelder, 9 duels) en ook Guthrie (middenvelder, 19 duels, 4 doelpunten). Voor de rest zijn er enkele verdedigende krachten afwezig, ook een aantal lange afwezigen die al vervangen zijn. Bij Wigan aan de andere kant hebben ze aanvallende problemen. Zo is Holt nog afwezig (spits, 14 duels, 2 doelpunten, eerste wedstrijd afwezig) en ook Malanoey (linksvoor, 5 duels, 3 doelpunten) er niet bij. Twijfelachtig in de verdedigin is nog Caldwell. Ik denk dat Reading aanvallend weer is aangesterkt en Wigan het even mist. Een +0 voor deze notering vind ik dan ook wel goed speelbaar.
Leeds United - Barnsley
Pick: over 2,5 goals
1,86 @ Sbobet (3/10)

Aan de kant van Leeds weinig afwezigen voor dit duel. Alleen Pugh (linksmidden, 5 duels, 1 goal) is afwezig en voor de rest is het team op volle sterkte. Het staaat momenteel op de zesde plaats wat goed is voor de ploeg. In eigen huis is het ook een sterke ploeg. Het speelt tegen Barnsley vandaag Deze ploeg staat laatste momenteel maar deze week begint het onder de leiding van een nieuwe coach, nieuwe krachten dus! Eerste doelman Steele is afwezig en ook McCourt (middenvelder) is nog een twijfegeval. Ik denk dat Barnsley hier wel kan scoren en Leeds zal winnen, leuke notering vind ik het, goed speelbaar.
Northampton - Wycombe
Pick: Northampton
2,36 @ SBObet (3/10)

Northampton staat wel een stuk lager dan Wycombe maar heeft de huidige vorm misschien mee. De ploeg begint met een enkele afwezige in verdediging aan deze wedstrijd (Ferdinand, 4 wedstrijden). Voor de rest is het team op volle sterkte en start het met dezelfde elf als afgelopen weekend waarschijnlijk. Aan de andere kant veel meer problemen voor Wycombe. Zo ontbreekt Cowan-Hall (Spits, 14 duels, 3 doelpunten, eerste wedstrijd missen) en ook Craig (aanvaller, 11 duels, 2 goals, eerste duel missen). Dit was niet alles. In de verdeding ontbreekt McCoy door de rode kaart van afgelopen weekend (16 duels, schorsing van meerdere duels) en ook Dunne (verdediger, 9 duels, geblesseerd) is er niet bij. Ik denk dat Northampton kansen hier ruikt en in eigen huis moet kunnen winnen. Het team hebben ze er wel voor en de afwezigen aan de andere kant moeten er ook wel aan meehelpen.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Zo kan het hard gaan natuurlijk. Northampton & Reading al 0-2 achter binnen 20 minuten..
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Morgen weer een nieuwe ronde in Engeland. Even wat lopen zoeken en dat heeft wel wat leuks opgeleverd denk ik :)
Carlisle United - Preston North End
Pick: Under 2,5
1,80 (5/10) @ sbobet

De nummer 5 speelt tegen de nummer 16 deze week. Aan beide kanten wel degelijk wat afwezigen. Aan de kant van Carlisle is mid-mid Syminthon afwezig, een aderlating. Ook Meppen-Walter (Verdediger) eb Morris zijn er niet bij. Ook Chimbonda en Livesey zijn er niet bij. Carlisle zal vooral proberen alles dicht te gooien vanuit een niet standaard verdediging. De aanval van Preston is oook niet alles. Davis en Garner (allebei spitsen, 21 en 13 duels, 8 goals totaal) zijn er niet bij door rode kaarten. Gallagher (rechtsvoor) keert wel weer terug maar heeft nog slechts 4 wedstrijden gespeeld. Preston zal dus wel willen maar heeft weinig kwaliteit voorin, Carlisle aan de andere kant gaat vooral op de verdediging leunen deze ronde.
Brentford - Swindon Town
Pick: Brentford
1,96 (5/10) @ sbobet

Brentford is de ploeg in vorm deze tijd. Het heeft de laatste vijf thuiswedstrijden al gewonnen en ook de algemene vorm is niet slecht in de laatste vijf duels; 4 winst en 1 gelijkspel. De ploeg doet het goed en het Griffin Park is morgen uitverkocht (13.000 mensen). Alleen is middenvelder Harris (10 duels, 1 goal) een twijfelgeval. De rest van de ploeg is aanwezig. Swindon aan de andere kant doet het minder. Het wist slechts 2 van de laatste 10 uitduels te winnen en ook de afgelopen wedstrijden is het niet altijd even best. Het mist voor morgen aanvallers Tijane en Francis en ook middenvelder Smith is er niet bij. Ik geeft Brenford hier meer kans, de ploeg speelt goed en in eigen huis is het een lastig de kloppen ploeg.Ik vind 1,96 dan ook prima speelbare noteringen.
Gillingham - Leyton Orient
Pick; Under 2,75 goals
1,84 (5/10) @ sbobet

Morgen neemt de nummer 14, Gillingham, het thuis op tegen Leyton Orient, de nummer 1 van het klassement. Aan beide kanten zijn er aanvallende problemen. Aan de kant van Gillingham is Kedwell een twijfelgeval (spits, 19 duels, 10 doelpunten), Weston ook (linksvoor, 22 duels). Afwezig zijn Hollands (middenvelder, 17 duels, 1 goal), Whelpdale (middenvelder, 18 duels, 1 goal) en Fish (1 duels, verdediger). Bij Leyton is het ook geen koek en ei. Zo is Cox twijfelachtig (linksvoor, 20 duels, 7 goals) en afwezig zijn Mooney (spits, 19 duels, 13 doelpunten, rode kaart) en James (middenvelder, 20 duels, 1 goal). Omozusi keert terug in de verdediging. Ik denk dat Leyton wel wint maar niet overtuigend. Gillingham heeft moeite met winnen en scoren en met de afwezigen van nu denk ik niet dat het veranderd.
Burton Albion - Northampton
Pick: under 2,5
1,74 (5/10) @ sbobet

Dit is nog wel een risicovolle bet. Morgen speelt de nummer 5 tegen de nummer 24. Aan de kant van Burton is eerste doelman Pickford (12 duels) nog afwezig en Bell (16 duels, middenvelder), MacDonald (15 duels, middenvelder) en McCrory (21 duels, verdediger) zijn nog twijfelgevallen, maar die redden het waarschijnlijk niet. Bij de hekkensluiter Northampton zijn er ook meerdere afwezigen. Zo is middenvelder Morris (16 duels) afwezig en ook spits Platt (11 duels), verdediger Kouo-Doumbe (14 duels) en Ferdinand (4 duels) allemaal afwezig. Wel is het het eerste duel van de nieuwe coach bij de ploeg, die vorige week ontslagen was. Ik denk dat Northampton voor de nieuwe coach vol zijn best zal doen en alles eraan gaat doen. Bij Burton zijn er meerdere belangrijke aanvallende spelers afwezig waardoor ik denk dat deze wedstrijd wel in evenwicht is. Ook een prima te spelen notering. Succes allen!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Als laatste;
Chesterfield - Hartlepool United
Pick; Under 2,5
1,80 (5/10) @ sbobet

Deze is vooral gebaseerd op de statistieken. Aan de kant van Chesterfiel gaan er slechts 18% van de thuiswedstrijden over 2,5 goals, enorm weinig. Bij Hartlepool aan de andere kant gaan er slechts 48% van de uitwedstrijden onder 2,5 goals. Gemiddeld is dat nog erg laag. Chesterfield heeft hier zeker de betere ploeg en zal voor de overwinning gaan. Bij Chesterfield aanvallend nog wat problemen. Zo is onder andere linksvoor Roberts afwezig (17 duels, 4 doelpunten, 2 gemiste wedstrijden). Bij Hartlepool is middenvelder Richards afwezig. Gebaseerd op de statistieken moet dit wel een duel worden met weinig doelpunten. Ik ben er wel voor!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.