Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Voor vanavond nog enkele combo's gemaakt. Speel ze allemaal niet even groot.
Singles:
Reading - Notthingham Forrest. 1 @ 1.47
St. Andra - Lustenau. 1 @ 1.38
Combo's:
Reading x St. Andra = 2.05x
Middlesbrough x Derby - Cardiff U3,5 goals = 1.81 x
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Speel voor komend weekend weer wat leuke dingen:
Parma - Cagliari. Onder 2,5 goals @ 1.65 @ Tipico.
Parma is een ploeg die het de laatste tijd vooral van de thuiswedstrijden moet hebben. Afgelopen weekend speelde het nog tegen Novara. Het won zakelijk 2-0 en kon zo de punten pakken en op de ranglijst stijgen richting Cagliari. Toch presteert het niet helemaal stabiel zoals je zou verwachten. Vooral, in thuiswedstrijden heeft de afgelopen 5 wedstrijden punten gepakt. Al pakken we die statistieken erbij zien we 2 overwinningen, thuis tegen Novara en thuis tegen Lazio. Van de overige 3 duels werden er 2 verloren 1 gelijkgespeeld tegen Cesena. Dure punten worden tevaak niet gepakt. Komend weekend tegen tegen Cagliari moet het kansen ruiken. Aangezien het thuis weer punten wilt pakken en direct hun concurrent kan afschudden zullen ze wel moeten.
Weinig afwezigen voor komend weekend. Parma moet het alleen doen zonder MacDonald Mariga en Stefano Ferrario. Beide zijn geblesseerd.
De cijfers van Parma zijn niet zo goed. Het wist in 32 duels 41 keer te scoren en ze moesten er 50 incasseren. Een negatief doelsaldo van -9. Van deze 32 duels gingen er 19 over 2,5 goals heen en 13 gingen hieronder. Topscoorder is Giovinco met 11 doelpunten gevolgd door Floccari met 6 doelpunten.
Cagliari aan de andere kant is een ploeg die ook wisselvallig presteert. Van de laatste 5 duels werden er 2 gewonnen, 1 eindigde in gelijkspel en de overige 2 wedstrijden werden verloren. Ze verloren beide in een uitduel, van Lazio en van Bologna. De 2 wedstrijden die werden gewonnen gebeurde in eigen huis, dit was tegen Atalanta en tegen Cesena. Ook wisselvallig nu het einde nadert van de Serie A. Beide teams zijn opzich bijna veilig maar gewonnen moet er altijd. Afgelopen weekend tegen Bologna speelde het niet goed, het creëerde te weinig en speelde niet met overtuiging. Het zal komend weekend dan ook er vol voor moeten gaan, ook al hebben ze de statistieken tegen.
Ook voor Cagliari weinig afwezigen. Alleen Daniele Dessena, Mostapha El Kabit en Rui Sampaio zullen er niet bijzijn. Zijn bijna allen langer geblesseerd en al een tijdje niet aanwezig.
De cijfers van Cagliari zijn al beter dan die van Parma. Het wist in 32 duels 33 keer te scoren en moesten er 39 incasseren. Een negatief doelsaldo van -6. Van deze 32 duels gingen er 14 over 2,5 goals en 18 gingen onder 2,5 goals. Topscoorders zijn Larrivey en Pinilla met 7 doelpunten gevolgd door Conti met 4 doelpunten.
Het is een lastig voor voorspellen duel. Als een van beide teams wint loopt het meteen 3 punten uit op de directe concurrent. De cijfers wijzen dan ook in de richting van een gelijkspel. Ze mogen niet verliezen en zullen deze wedstrijd vooral verdedigend benaderen.
Napoli - Novara. Napoli (0-1) HCP @ 1.75 @ Tipico.
Napoli speelt de afgelopen weken erg zwak. Het gaat van klein overwinningen naar grote verliezen. Afgelopen weken was het weer raak. Het speelde thuis tegen Atalanta en verloor maarliefst 1-3. Dit deed pijn bij zowel de ploeg als bij het publiek. Het kwam namelijk in de 10de minuut al op achterstand. Dit werd nog goedgemaakt in de 13de minuut maar daarna was er geen houden meer aan. In de tweede helft was Atalanta efficiënter met de kansen en maakte in de 57ste en 68ste de 1-2 en 1-3. Toch moest Atalanta er wel hard voor werken. In de 70ste minuut kreeg Pandev nog rood en moet dit duel dan ook missen. Ook tegen Lazio verloor het al met 3-1 en die week ervoor met 3-0 van Juventus. Het zal beter moeten gaan spelen, het is namelijk erg kwetsbaar op het moment.
Weinig verassende afwezigen voor Napoli voor komend weekend. Zoals al eerder vermeld moet Pandev vanaf de tribune kijken na de rode kaart van afgelopen weekend. Ook Marco Donadel, Christian Maggio en Antonio Rosati zullen er niet bijzijn. Deze spelers missen door een blessure.
De cijfers van Napoli gaan zo hard achteruit. In de 32 duels wisten ze 56 keer te scoren en moesten ze er 41 tegen krijgen. Een positief doelsaldo van nog +15. Van deze 32 duels gingen er 19 over 2,5 goals en 13 gingen hieronder. Topscoorder is Cavani met 19 doelpunten gevolgd door Lavezzi met 9 doelpunten.
Novara aan de andere kant kent ook totaal geen goede periode. Het speelt de hele competitie al niet het voetbal wat het wilt spelen. Met de huidige 19de plaats moet het vechten tegen degradatie. Toch moeten ze het hebben van zulke duels. Van de laatste 5 duels gingen er 2 verloren en werden er 2 gelijkgespeeld. Er werd er toch 1 gewonnen. Dit was uit bij Siena op 18 maart met 0-2. Opvallend is dat de twee verliespartijen beiden buitenshuis waren geleden. Eerst tegen Roma met 5-2 en tegen Parma met 2-0. De partijen die het thuis speelden speelde ze gelijk met 1-1 tegen Genoa en Lecce met 0-0. De cijfers zijn niet hoopgevend op het moment, het weet uit niet vaak te winnen en ze hebben de punten hard nodig. Toch moeten ze ook doorhebben dat Napoli in deze periode kwetsbaar is. Ze kunnen er gebruik van maken.
Aardig wat afwezigen komend weekend. Massimo Paci (22 minuten, 1824 minuten, 1 goal, v), Francesco Marianini (13 duels, 853 minuten, 1 goal, m), Samir Ujkani (24 duels, 2064 minuten, k), Simone Pesce (15 duels, 1088 minuten, m) en Giuseppe Mascara (19 duels, 1050 minuten, a). Vooral de keeper die afwezig is, is een grote afwezige.
De cijfers van Novara zijn niet goed. In 32 duels wist het slechts 27 keer te scoren en moesten ze er 54 tegen krijgen. Een negatief doelsaldo van -27. Van deze 32 duels gingen er 15 over 2,5 goals en 17 gingen hieronder. Topscoorder is Rigoni met 7 doelpunten gevolgd door Morimoto met 4 doelpunten.
Ik ben er van overtuigd dat dit de kans is voor Napoli om zich terug te pakken. Helemaal in eigen huis. Novara mist een hoop spelers vooral achterin en is er kwetsbaar. Het scoort weinig en Napoli zal deze wel moeten winnen voor het team en voor het publiek. Overtuigende overwinning? Ik denk het wel!
Ook nog een aantal combo's:
Charlton x Reading @ 2.10
Montpellier x Newcastle @ 2.33
Arsenal x FC Twente @ 2.42
Funbetje: Fulham - Wigan over 2,5 goals, Aston Villa - Sunderland onder 2,5 goals, Napoli (0-1) HCP, Parma - Cagliari onder 2,5 goals, Juventus - Roma over 2,5 goals @ 14.16
Veel succes vandaag allen!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Speel voor komend weekend weer wat leuke dingen:
Parma - Cagliari. Onder 2,5 goals @ 1.65 @ Tipico.
Napoli - Novara. Napoli (0-1) HCP @ 1.75 @ Tipico.

Helaas was Parma - Cagliari fout, door een penalty die werd gegeven in de 90ste minuut. Dit koste mij helaas aardig wat. Napoli aan de andere kant was wel goed, het won met 2-0!
Voor vandaag speel ik niet teveel. Heb Man. City en Man. City -1 @ 1.7. En verders Ajax, ManU en Man. City in een combo. De ploegen die moeten winnen in iedergeval.
Succes vandaag!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Man. City en Man. City -1 was goed. Helaas kon ManU de voorsprong niet vasthouden door met 4-4 (!) te spelen.
Voor woensdag:
Lecce - Napoli. Over 2,5 goals @ 1.80 @ Tipico.
Lecce is de maand april best goed gaan voetballen. Het begon eerst nog met een teleurstellend gelijkspel tegen Cesena met 0-0 maar de weken erop ging het beter. Het wist te winnen van AS Roma met 4-2 en die week erop won het met 1-2 van Catania. Afgelopen weekend speelde het uit tegen Lazio waar het nog knap met 1-1 speelde. Het geluk was wel degelijk aan de zijde van Lecce. In de 82ste minuut kwam Lazio namelijk nog met 1-0 voor en leek het gespeeld. Toch wist Bojinov in de 90ste minuut de 1-1 te scoren die niet geheel terecht was. Lazio had toch het balbezit en de kansen. Het zal tegen Napoli weer aanvallend moeten starten. Dat ligt ze de afgelopen weken wel, het scoort genoeg en pakt de punten.
Weinig afwezigen voor Lecce deze week. Het moet het alleen doen zonder Julio Sergio die geblesseerd is. Deze keeper speelt niet vaak in de competitie en is dus al een tijdje vervangen.
De cijfers van Lecce zijn niet goed. In 33 duels wisten ze 38 keer te scoren en moesten ze 49 tegen krijgen. Een negatief doelsaldo van -11. Van deze 33 duels gingen er 15 over 2,5 goals en 18 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Di Michele met 11 doelpunten gevolgd door Muriel met 7 doelpunten.
Napoli deed het aan de andere kant iets beter dit weekend. Het speelde zoals verwacht sterker dan de afgelopen weken en wist tegen Novara 2-0 te winnen. Het was een betrekkelijk rustige wedstrijd waar Novara al leek tevreden te zijn met het verlies. Met over de 60% balbezit was Napoli dominerend aanwezig. In de 21ste minuut kwam Cavani na een goede aanval voor het doel waar hij niet miste, 1-0. Voor zowel team als speler een belangrijke goal, hij heeft al enkele wedstrijden niet gescoord en deze moet lekker gevoeld hebben. In de 37ste minuut werd de deur op slot gedaan doordat Cannavaro de 2-0 scoorde. Met meer dan 13 doelpogingen had de score hoger moeten uitvallen maar dit gebeurde niet. Napoli zal deze wedstrijd mee moeten nemen naar deze week en zo willen spelen, dan kan het namelijk erg goed gaan spelen.
Weinig verassende afwezigen voor Napoli voor komend weekend. Zoals al eerder vermeld moet Pandev vanaf de tribune kijken na de rode kaart van vorige week. Ook Marco Donadel zal er niet bijzijn. Deze speler is geblesseerd.
De cijfers van Napoli gaan hopelijk weer omhoog. In de 33 duels wisten ze 58 keer te scoren en moesten ze er 41 tegen krijgen. Een positief doelsaldo van nog +17. Van deze 33 duels gingen er 19 over 2,5 goals en 14 gingen hieronder. Topscoorder is Cavani met 20 doelpunten gevolgd door Lavezzi met 9 doelpunten.
Beide ploegen kunnen wel degelijk voetballen en weten de afgelopen weken steeds wel weer een doelpunt te maken. Het belooft dan ook een interessant duel te worden met een aantal doelpunten. De odds voor doelpunten zijn goed te noemen. Ook over 3,5 @ 2.80 is interessant.
AS Roma - Fiorentina. Beide teams scoren NEE @ 2.00 @ Tipico.
Roma speelde afgelopen week uit tegen Juventus. Het was voor de ploeg uit Rome van te voren al een lastig duel omdat ze tegen de nummer 1 speelde die in bloedvorm verkeerde. Het was al vroeg in de eerste helft gespeelt. Juventus kwam al binnen 10 minuten op 2-0 na een agressief begin met genoeg kansen. Hierna kreeg Maarten Stekelenburg nog de rode kaart en Roma de penalty tegen die werd benut. Met 3-0 in de rust was het al gespeeld en kregen ze nog de 4-0 tegen. AS Roma speelde niet goed, al helemaal niet om Juventus een punt afhandig te maken. Het zal deze week dan ook beter moeten voetballen, ook al is dit niet met Stekelenburg en Lobont. Beide zijn namelijk geblesseerd.
Aardig wat afwezigen voor AS Roma. Juan (16 duels, 1229 minuten, 3 goals, 1 assist, v), Maarten Stekelenburg (29 duels, 2392 minuten, k, ontbreekt door rode kaart) Bogdan Lobont (6 duels, 513 minuten, k), Nicolas Burdisso (10 duels, 801 minuten, 1 goal, v) en Marco Cassetti (6 duels, 356 minuten, v). Fabio Simplicio keert terug in de selectie. De middenvelder is voldoende herstelt.
De cijfers van Roma zijn aan het afnemen. Het wist in 33 duels 52 keer te scoren maar toch moesten ze er 46 tegen krijgen. Een positief doelsaldo van +6. Van deze 33 duels gingen er 18 over 2,5 goals en 16 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Osvaldo met 11 doelpunten gevolgd door Borini met 9 doelpunten.
Fiorentina aan de andere kent speelt de afgelopen tijd ook niet goed. Na de verassend goede overwinning op AC Milan 2 weken terug ging het de afgelopen weken niet goed. Het wist met 1-2 van Milan te winnen en de week erna speelde het gelijk teen Palermo met 0-0 en ook de daaropvolgende week, afgelopen weekend speelde het met 0-0 tegen Inter gelijk. Tegen Palermo had het makkelijk de punten kunnen pakken.
Met onder andere 14 corners voor en 1 tegen en over de 10 doelpogingen had het minimaal een keer moeten scoren. Tegen Inter afgelopen weekend was het en ander verhaal. Het werd het volledig weggespeeld en kwam het niet boven de 40% balbezit. Het zat op 34% om precies te zijn. Hier kreeg het enorm veel kansen tegen en moest het zeker tevreden zijn met het punt wat ze hebben. Tegen AS Roma moeten ze meer creëren en vooral afwerken, dan kan het een leuke pot worden.
Aardig wat belangrijke afwezigen voor Fiorentina. Per Kroldrup, Juan Manuel Vargas (24 duels, 1577 minuten, 6 assists, m), Manuel Pasqual (28 duels, 2500 minuten, 4 assists, ontbreekt door gele kaart) en topscoorder Stevan Jovetic (25 duels, 2180 minuten, 13 doelpunten, 2 assists, a) ontbreken voor komend weekend. Op elke linie is het dus wel verzwakt.
De cijfers van Fiorentina zijn niet goed. In 33 duels wist het 32 keer te scoren en moesten ze 38 tegen krijgen. Een negatief doelsaldo van -6. Van deze 33 duels gingen er 15 over 2,5 goals heen en 18 gingen hieronder. Topscoorder is Jovetic met 13 doelpunten gevolgd door Cerci met 4 doelpunten.
Ik denk dat ondanks dat beide ploegen verzwakt zijn AS Roma de betere voetballende ploeg is. Ondanks de afwezigheid van de eerste twee keepers is het voorin nog wel degelijk best doen. Fiorentina aan de andere kant speelde slecht de afgelopen weken en creëert te weinig kansen. Mede door de afwezigheid van elke linie denk ik dat het geen hoogstaande voetbalwedstrijd wordt maar AS Roma moet hier toch minstens een punt kunnen pakken.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Lekker bezig Joost! Ga de tips bekijken en woensdag wat met je meespelen.
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dramatisch, dramatisch. Doordat Jovetic toch wedstrijdfit bleek te zijn was die een grove inschattingsfout. Jovetic scoorde in de derde minuut al de 0-1 voor Fiorentina waardoor de machine ging lopen. Omdat ik wel dacht dat AS Roma minstens een doelpunt ging maken was deze tip snel verkeken. Ook bij Napoli en Lecce was het zo. Lecce had ik veeeel meer van verwacht. De kansen waren er namelijk wel degelijk.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Nadat AIK en Elfsborg mijn avond al bijna goed hebben gemaakt wil ik deze combo jullie niet onthouden, ben nog in de race om hem te pakken. Op zulke momenten denk je altijd; waarom niet meer ingezet.. Maarja dat is altijd achteraf. Succes allen vanavond!

HJK won met 2-1, AIK met 0-1 en Horsens met 1-0. Nog nog veel doelpunten in de europa league.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
deze HJK is voor zondag,dus je zal nog ff 3 dagen moeten wachten (y)
0 Vind ik leuk's
Inderdaad, heel stom dat ik dat niet gezien heb. Overigens was Valencia ook niet goed dus viel deze combo in duigen. Toch wel een leuke avond gehad!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Over 2 weken begint de Italiaanse Serie A weer, toch wel mijn terrein. Wil graag nog een paar tips geven voor de eerste ronde, dit is omdat ik zeker denk dat er value opzit!
Fiorentina - Udinese (zaterdag 25 augustus 18:00)
Pick: Fiorentina @ 2.50

Aanstaande zaterdag begint weer voor sommigen de meest onvoorspelbare competitie maar ook de leukste competitie van Europa, de Italiaanse Serie A. Ook dit seizoen zijn de doelstellingen bekent en mogen Fiorentina en Udinese aftrappen.
Fiorentina speelt dit jaar weer voor een goede notering. Afgelopen jaar ging het zoals verwacht. Met een 13e plaats wisten ze geen europees voetbal af te dwingen maar speelde het een seizoen waar het netjes deed wat ze moesten doen en mag het dit jaar weer aantreden in de Italiaanse Serie A. Ook dit jaar zal de doelstelling weer liggen op overleven, een plaats rond de 10 zal goed zijn maar met een 15de plaats zullen ook tevreden moeten zijn. Met de aankopen van dit jaar hopen ze toch weer een niveau te stijgen.
Een hoop nieuwe aankopen werden gedaan waaronder de plaaggeest van Ajax Mounier El Hamdaoui. Om het lijstje compleet te maken werden er de volgende spelers gekocht of gehuurt: Matias Hernandez van Sporting, Juan Cuadrado van Udinese, Cristiano Lupatelli van Genoa, Facano Roncaglia van Boca, Mattia Cassani van Palermo, Ahmed Hegazy van Ismaily, Gonzalo Rodriquez van Villarreal en Borja Valero van Villarreal. Op meerdere linies versterkingen waaronder een paar zeer belovende spelers. Vooral Hernandez, Cassani, Valero en Rodriquez (die onder interesse van Ajax stond) zijn spelers die in de gaten gehouden moeten worden. Ook is het maar de vraag hoe El Hamdaoui het bij zijn nieuwe werkgever gaat doen. Het zal voor Fiorentina een interessant seizoen gaan worden, vorig seizoen kwamen er veel verliezen die niet nodig waren en het is de vraag hoe het team er dit seizoen mee om gaat. De aankopen lijken vooral voor de stabiliteit zijn gekocht. Meer scoren en controleren. Er vertrokken ook een heel aantal spelers bij Fiorentina. Dit zijn de namen: Maxwell Acosty, Manfredini, Natali, Behrami, Gamberini, Di Silvestri, Montolivo, Babacar, Kharja, Amauri, Jefferson en Piccini.
De vriendschappelijke wedstrijden van Fiorentina waren er niet veel. Het speelde na maarliefst 2 maanden vakantie tegen Hellas Verona waar het niet wist te winnen en 0-0 speelde. Ook speelde het enkele weken geleden tegen Vigonovo en won met maarliefst 11-0. El Hamdaoui had hier een groot aandeel in door 5x te scoren. Of dit positief gaat werken tegen Udinese lijkt ver van reëel, veel spelen lijkt vaak de beste oplossing.
Opvallend is dat Fioretina nog heel aanwezig is op de transfermarkt. Namen zoals Chamakh, Aquilani en Santa Cruz worden genoemd om nog de overstap te maken. Niet de minste namen. Vooral Aquilani maakt een grote kans om bij Fiorentina te kunnen spelen, een prima speler!
Udinese aan de andere kant kende een zeer goed seizoen, het wist derde te worden achter Juventus en AC Milan en wist met 64 punten een goed seizoen te draaien. Waar normaal doelstelling op rond de 5de plaats wisten ze vorig jaar te profiteren van de fouten van de rest. Ook moest het vertrouwen geven dat het kon presteren onder druk.
Udinese deed ook deze zomer weer actief mee op de transfermarkt. Het wist de volgende namen te huren of te kopen: Michele Pazienza van Juventus, Bryan Carrasco van Audax Italiano, Gabriel Silva van Palmeiras, Gelson Fernandes van Sient Etienne, Jean-Alain Fanchome van Strasbourg en Maicosuel. Vooral verdediger Silva is een speler die goed is, een harde braziliaan die Udinese aan minder tegendoelpunten moet helpen. Ook Maicosuel is er 1 om in de gaten te houden, 'de tovenaar' zoals die genoemd werd komt van Botafogo en speelde al eens in Europa, dit was helaas ongelukkig. Udinese was erg actief maar erg opvallende spelers werden niet gekocht, vooral de achterste linies worden versterkt en gaan ze uit van vorig seizoen in de aanval.
Ook opvallend: ook werd bekent dat spits Di Natale met zijn 34 jaar een contract verlenging krijgt van 2 jaar. De nummer 3 van de topscoorderslijst van vorig seizoen met 23 doelpunten is nog lang niet klaar bij 'i Zebrette'.
De transferperiode van Udinese was succesvol, ze sloten met een positief saldo het af. Dan kwam vooral door spelers die vertrokken. Dit zijn de
Meest opvallende: Maurico Isla, Kwadwo Asamoah, German Denis en Thierry Doubai.
De oefenreeks van Udinese was beter te noemen, het speelde 5 wedstrijden in minder dan een maand waarvan het er
Opvallend feit is dat de gemiddelde leeftijd van Udinese lager is dan die van Fiorentina (24,7 tegen 25,0). Vooral door de recente aankopen heeft de ploeg uit Udinese een flinke verlaging gekregen.
Ook een opvallend feit is dat Udinese vorig jaar in uitwedstrijden enorm slecht presteerde. Het wist van de 15 duels er slechts 2 te winnen en 3 gelijk te spelen. Fiorentina aan de andere kant moest het juist hebben van de thuiswedstrijden (15 duels, 10 overwinningen, 3 gelijke spelen).
Laatste opvallende feit is dat beide teams het overgrote deel van de wedstrijden vorig jaar meer dan 3 doelpunten scoorde. Fiorentina wist van de 38 er 21 over 2,5 goals te spelen en Udinese deed dat 22 van de 38 wedstrijden. Wel moet gezegt worden dat er in openingswedstrijdem vaak geen vuurwerk is en er behouden gespeeld wordt.
Op basis van de gegevens die er nu zijn is het duidelijk dat Udinese het team is wat bovenaan wilt eindigen. Toch zal deze wedstrijd Fiorentina zeker niet niks willen doen en in de eerste thuiswedstrijd laten zien wat het kan. Of dit een spannend duel gaat worden is maar de vraag. Kwalitiatief is Udinese beter maar Fiorentina deed aankopen die weleens voor de verassing kunnen zorgen. Met de alweer 34 jarige Di Natale is het de vraag of die het nog vol kan houden.
Gezien de cijfers wil ik hier best wat aan de thuisploeg wagen;
- Spelen goed thuis, terwijl Udinese een slechte uit-reputatie heeft.
- Eerste wedstrijd van het seizoen, alles is mogelijk.
- Fiorentina heeft zich goed versterkt met opvallende spelers. Veel beter team dan vorig jaar.
- Fiorentina heeft 30 miljoen geinvesteerd in zeer goede spelers, en op meerdere linies.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.