Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het is weer tijd voor leven in dit topic. Wil toch wat meer me tips met jullie delen, dit is natuurlijk ook om mezelf te dwingen goede informatie te zoeken en een goede motivatie te geven waarom ik wel of niet een wedstrijd speel.
Speel vooral Italië en Frankrijk op het moment. Ook ligt de interesse nog wel in Engeland maar dan speel ik allemaal minder.
Woensdag zijn er een aantal wedstrijd in Italië, en er zitten weer wat leuke wedstrijden bij. Laat weten wat je ervan denkt, hier kunnen we allemaal alleen maar beter van worden (y).
Napoli - Atalanta. Over 2,5 goals @ 1.90 @ Tipico.
De vorm van Napoli is zorgwekkend. Het wist al 4 duels niet te winnen en de laatste overwinning dateert alweer van 9 maart. Het speelde de weken erna tegen onder andere Udinese, Catania, Juventus en Lazio. Van deze 4 duels eindigden er 2 in een gelijkspel en de laatste 2 werden verloren. Tegen Udinese en Catania werd met 2-2 gelijkgespeeld na beide matige duels. De weken erna speelde ze tegen Juventus en Lazio uit. Hier werd verloren met harde cijfers, 3-0 en 3-1. Ook hier speelde ze niet altijd even goed. Al pakken we de thuis statistieken erbij geeft dat wellicht hoop. De laatste 7 duels werden daar al niet verloren waarvan er 3 in een gelijkspel eindigde. Het zal tegen Atalanta met een goede motivatie moeten aantreden om te kunnen winnen.
Weinig afwezigen voor komende week. Napoli moet het doen zonder Christian Maggio (27 duels, 1954 minuten, 3 goals, 4 assist, m) en Camilo Zuniga (25 duels, 1638 minuten, 1 goal, 1 assist, v). Zuniga ontbreekt door de ontvangen rode kaart.
De cijfers van Napoli zijn goed. In 31 duels wisten ze 55 keer te scoren en moesten ze er 38 incasseren. Een positief doelsaldo van +17. Van deze 31 duels gingen er 18 over 2,5 goals en 13 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Cavani met 19 doelpunten gevolgd door Lavezzi met 8 doelpunten.
Atalanta aan de andere kant kent ook een wisselvallige periode. Van de laatste 5 duels wisten ze er slechts 1 te winnen. Op dit moment staan ze op de 13de plaats. Van de overige 4 duels gingen er 2 verloren en 2 eindigden in een gelijkspel. Afgelopen weekend speelde het tegen Siena thuis. Hier werd met 1-2 verloren. Het was een jammerlijk verlies. Al in de 7de minuut kwam het op een goede voorsprong door Schelotto. Hierna ging het minder. Siena kwam al in de 13de minuut op 1-1 door een penalty. Pas in de 90ste minuut kwam de beslissing door de 1-2 te scoren. Atalanta was zeker de beter spelende ploeg. Met meer dan 60% balbezit en 11 doelpogingen was het jammer dat ze het niet beslisten. Toch moet het voetbal vertrouwen geven, tegen Napoli zullen ze dat nodig hebben.
Voor Atalanta ook weinig verassende afwezigen. Daniele Capelli (11 duels, 879 minuten, 1 assist, v), Matteo Brighi (11 duels, 772 minuten, m) en Guido Marilungo (18 duels, 763 minuten, 4 goals, 1 assist, a) zullen er niet bijzijn, allen zijn geblesseerd.
De cijfers van Atalanta zijn neutraal. In 31 duels wisten ze 34 keer te scoren en moesten ze 33 doelpunten incasseren. Van deze 31 duels gingen er 12 over 2,5 goals heen en 19 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Denis met 15 doelpunten gevolgd door Moralez met 5 doelpunten.
Voetballend is Napoli beter dan Atalanta, toch zullen beide teams wel moeten. Napoli ziet dit als een ideale tegenstander om punten te pakken. Atalanta aan de andere kant voetbalt helemaal niet zo beroerd en creëert genoeg kansen. Een open wedstrijd denk ik dat er gaat komen. 2-1, 2-2 dat soort uitslagen.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Voor donderdag:
Bologna - Cagliari. Onder 2,5 goals @ 1.65 @ Tipico.
Bologna speelt de laatste tijd niet goed. Van de laatste 5 duels werd er slechs 1 gewonnen. Dit was op 11 maart tegen Lazio met 1-3. De overige 4 duels was het niet goed, er eindigde er 2 in een gelijkspel en de overige 2 werden verloren. Afgelopen weekend speelde het tegen Cesena. Het was een hard duel die in de 2de helft pas los kwam. Met 15 doelpogingen en 60% balbezit was het toch opmerkelijk dat er geen doelpunten vielen. Aan het eind van de wedstrijd ontspoorde het ook deels doordat er maarliefst 4 gele kaarten werden gegeven in 1 minuut. Het mag duidelijk zijn dat het niet efficiënt omgaat met de kansen, het kan namelijk vele malen beter spelen dan dat het nu doet.
Voor Bologna aardig wat afwezigen. Het moet het doen zonder Mikael Antonsson (19 duels, 1483 minuten), Gyorgy Garics (12 duels, 691 minuten), Marco Di Vaio (31 duels, 2367 minuten, 10 goals, 4 assist, ontbreekt door gele kaart), Jose Angel Crespo (7 duels, 322 minuten) en Federico Casarini (11 duels, 655 minuten). Voorin dus een groot gemis, aangezien topscoorder Di Vaio ontbreekt.
De cijfers van Bologna zijn niet goed. In 31 duels wist het 32 keer te scoren en moest het 38 goals incasseren. Een negatief doelsaldo van -6. Van deze 31 duels gingen er 10 over 2,5 goals en 21 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Di Vaio met 10 doelpunten gevolgd door Ramirez, Acquafresca en Diamanti met 5 doelpunten.
Cagliari aan de andere kant doet het dan nog wel iets beter dan Bologna. Van de laatste 5 duels werden er nog 2 gewonnen in eigen huis. Dit was tegen Cesena met 3-0 en tegen Atalanta met 2-0. Goede overwinningen. Afgelopen weekend speelde het ook zeker goed tegen Inter. Opvallend was de score verloop van deze wedstrijd. Voor minuut 10 stond het al 1-1. Cagliari kwam al in de 5de minuut op 1-0 en 1 minuut later was het Milito die de 1-1 scoorde. In de 2de helft ging het ongeveer hetzelfde. In de 61ste minuut kwam Cagliari verassend op voorsprong na een goede actie die voor de 2-1 zorgde. 3 minuten later was het weer raak, Cambiasso scoorde de 2-2 en dat was de uitslag. Het moet voldoening geven dat het de afgelopen weken goed speelt en wel degelijk punten pakt. Waar het tegen Lazio niet goed ging (1-0 verlies) ging het de weken erna wel goed. 2 overwinningen en een gelijkspel. Het zal tegen Bologna wel moeten.
Ook voor Cagliari een aantal afwezigen. Daniele Dessena (11 duels, 966 minuten, 1 goal, m), Mauricio Pinilla (22 duels, 1407 minuten, 9 goals, 1 assist, mist door 2 gele kaarten = rood), Sebastian Eriksson, Mostapha El Kabir (7 duels, 128 minuten, 1 goal, a) en Rui Sampaio (6 duels, 69 minuten, m). Weinig opvallende afwezigen. Behalve Pinilla, de veelscorende aanvaller ontbreekt door een stomme actie van afgelopen week.
De cijfers van Cagliari zijn beter dan die van Bologna. In de 31 gespeelde wedstrijden werd er 33 keer gescoord en kregen ze er 38 tegen. Een negatief doelsaldo van -5. Van deze 31 duels gingen er 14 over 2,5 goals en 17 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Pinilla met 9 doelpunten gevolgd door Larrivey met 7 doelpunten.
Een moeilijk te voorspellen duel, beide teams zijn gelijk en ook de prestaties zijn op dit moment gelijkwaardig. Tellen we dat allemaal op dan denk ik dat Cagliari in het voordeel is. Het speelt de afgelopen weken beter dan verwacht en wint ook nog wedstrijden. Toch denk ik niet dat het een wedstrijd vol met vuurwerk wordt maar Cagliari moet toch minstens 1 punt weten te bemachtigen.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Voor vanavond nog wat leuke rijtjes kunnen maken:
Singles:
Juventus @ 1.40
Ajax @ 1.97
[/b]Combo's:[/b]
Wigan - ManU X2
ManC - West Brom 1
Juventus - Lazio 1
@ 1.86
Heerenveen - Ajax 2
Wigan - Manu 2
@ 2.82
Inter - Siena 1
Athletico - Madrid 2
@ 2.57
Waalwijk - PSV 2
Juventus - Lazio 1 (door een fout ook hier Juventus in verwerkt, was eigenlijk niet de bedoeling)
@ 2.08
Funbetje
Juventus -1 en Ajax -1 @ 4.24
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:

Napoli - Atalanta. Over 2,5 goals @ 1.90 @ Tipico.

Ruim binnen (y). Ook Juventus single was binnen en de combo van Inter + Real loopt nog, deze moet goed gaat komen! :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Voor komende zondag een leuke gevonden:
St. Etienne - Brest.
- Over 2,5 goals @ 2.40 @ Tipico (!)
- Beide teams scoren @ 2.10 @ Tipico

St. Etienne kent niet de vorm die het wilt hebben. Met de 7de plaats op het moment moet het allemaal beter. Al pakken we de laatste statistieken erbij is het niet goed. Van de laatste 5 duels werd er slechts 1 winnen afgesloten. Dit was 10 maart tegen Valenciennes. De 3 daarop volgende wedstrijden werden verloren. Dit gebeurde tegen Lyon, Montpellier en Nice. Niet heel verassende verliezen, het zijn namelijk goede ploegen. Afgelopen weekend speelde het tegen Ajaccio gelijk met 1-1. Hier was het een wedstrijd die pas laat in de 2de helft los kwam. Het kwam op voorsprong in de 72ste minuut maar helaas werd het al snel gelijk. Veel kaarten zien we, het was een harde wedstrijd. De thuis statistieken van St. Etienne zijn ook niet denderend. Het wist al 3 wedstrijden niet te winnen, die 3 wedstrijden ervoor wonnen ze wel. Het zal goed moeten spelen, er zal namelijk wel wat te halen zijn!
Voor St. Etienne niet heel veel afwezigen. Het moet het doen zonder Alejandro Alonso, Banel Nicolita (19 duels, 1404 minuten, 3 goals, 3 assist, m), Fabien Lemoine (22 duels, 1629 minuten, 2 assist, m) en Yoan Andreu. Weinig opvallende afwezigen zijn het.
De cijfers van St. Etienne van niet opvallend. In 31 duels wist het 38 keer te scoren en moesten ze er 35 incasseren. Een positief doelsaldo van +3. Van deze 31 duels gingen er 13 over 2,5 goals heen en 18 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Aubameyang met 11 doelpunten gevolgd door Gradel en Pongolle met 4 doelpunten.
De reeks van Brest aan de andere kant ging dit weekend weer de goede kant op. Nadat het maarliefst 4 wedstrijden op rij wist te verliezen speelden ze afgelopen weekend tegen Lille in eigen huis. Hier wist het knap van de nummer 3 te winnen met 3-1. Dit moet goed zijn geweest voor de motivatie. Lille is geen ploeg van niks. Brest aan de andere kant moest de afgelopen weken onder andere tegen Bordeaux, Lorient, Nancy en Sochaux. Geen van deze duels wist het te winnen. Dit was niet altijd even goed. Ook is het opvallend dat het wel vaak scoort maar niet tegen alle ploegen die ook onder hun staan. De uit statistieken van Brest zijn niet goed. Hier wist het al 6 duels niet te winnen en maar enkele malen 1 punt te pakken. De motivatie zal dan ook moeten zijn dat het vol moet gaan voor het punt. Hierdoor zullen er ruimtes ontstaan.
Voor Brest aardig wat afwezigen. Yoann Bigne (1 duel, 29 minuten, m), Larsen Toure ( 8 duels, 484 minuten, 1 goal, 1 assist, a), Jonathan Ayite (6 duels, 325 minuten, a), Diallo Guidileye (6 duels, 421 minuten, m) en Gregory Lorenzi (12 duels, 1013 minuten, v). Ook hier geen grote verassingen. Dezelfde elf worden verwacht.
De cijfers van Brest zijn onder de maat. In 31 duels wist het 27 keer te scoren en moesten ze er 30 tegen krijgen. Een negatief doelsaldo van -3. Van deze 31 duels gingen er 8 over 2,5 goals heen en 23 gingen hieronder. Topscoorder is Grougi met 8 doelpunten gevolgd door Ben Basat en Roux met 4 doelpunten.
St. Etienne kan wel weer een zegen in eigen huis gebruiken. Nadat het al 3 wedstrijden niet gewonnen hebben is dit de kans om het goed te maken. Toch zal Brest niet zomaar opgeven. De motivatie is hoog voor komend weekend en ik verwacht toch minimaal wel een goal van beide teams. Erg voor value op deze odds. De zaken spreken toch wel degelijk in deze richting, de bookmakers denk alleen van niet.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Voor donderdag:
Bologna - Cagliari. Onder 2,5 goals @ 1.65 @ Tipico.

Ook deze is ruim binnen, eindstand is 1-0! (y)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Voor morgen nog een leuke gevonden:
Lille - Ajaccio. Over 2,5 goals @ 1.65 @ Tipico
Lille is de ploeg die afgelopen weken aardig tot goed voetbal laat zien. Het wist van de laatste 5 duels er 3 winnend af te sluiten. De goede reeks begon op 18 maart tegen Valenciennes. Het won met maarliefst 4-0 en speelde zeer goed voetbal, compact en snel. Die week erna werd de goede vorm voortgezet. Het speelde uit tegen Evian en won weer zonder tegendoelpunt met 0-3. Ook 2 weken terug op 1 april ging het ze goed af, het speelde thuis tegen Toulouse en won knap met 2-1. Dit weekend ging het echter fout. Het speelde uit tegen Brest en verloor met 3-1. Dit ging ongelukkig, het kwam al in de 5de minuut op achterstand en in de 10de minuut ging het nog meer fout. Het kreeg een terechte penalty tegen en stond na 10 minuten al met 2-0 achter. Pas in de 27ste minuut liet het zich horen door een goede actie die de 2-1 op het bord zette. Daarna ging het niet veel beter, De Melo kreeg twee keer geel en moest het veld af. Daarna werd het nog 3-1 en was het een beschamend verlies. Dit weekend moet het beter, het kan zeker aanvallen maar moet dat ook laten zien.
Weinig opvallende afwezigen voor Lille dit weekend. Florent Balmont (25 duels, 1994 minuten, 2 goals, m), Marko Basa (5 duels, 450 minuten, v) en Aurelien Chedjou (21 duels, 1805 minuten, 5 goals, m). Allen zijn geblesseerd en zijn dit al een tijdje.
De cijfers van Lille zijn goed. In 31 duels wisten ze 56 keer te scoren en moesten ze 35 goals incasseren. Een positief doelsaldo van +21. Van deze 31 duels gingen er 16 over 2,5 goals en 15 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Hazard met 14 doelpunten gevolgd door Sow met 6 doelpunten.
Ajaccio aan de andere kant is niet zo slecht bezig als dat het eruit ziet. Het wist namelijk al 5 duels niet te verliezen. Van de laatste 5 duels werd er slechts 1 gewonnen. Van de overige 4 duels eindigden er maarliefst 4 in een gelijkspel. Er werd gelijkgespeeld tegen Bordeaux, Lorient, Caen en St. Etienne. Vooral de thuis duels waren jammerlijke gelijke spelen. Het speelde in beide duels onder de maat en wisten niet de punten veilig te stellen. Afgelopen weekend speelde het tegen St. Etienne gelijk met 1-1. Ajaccio had wel degelijk het balbezit maar de wedstrijd ontpopte zich pas diep in de 2de helft. In de 72ste minuut kwam het op een 0-1 achterstand die het in 20 minuten nog moest goed maken. Dit gebeurde 6 minuten later in de 78ste minuut door een goede aanval die afgewerkt werd door Medjani. Met 9 om 7 doelpogingen was het een aardig gelijke strijd die terecht in een gelijkspel eindigde. Aan de Andere kant moet het komend weekend beter spelen om een punt bij Lille vandaan te halen.
Weinig tot geen afwezigen voor Ajaccio komend weekend. Alleen Leyti N'Diaye (8 duels, 565 minuten) zal er niet bijzijn wegend een blessure.
De cijfers van Ajaccio aan de andere kant zijn niet goed. In 31 duels wist het 32 keer te scoren en moest het er maarliefst 50 tegen krijgen. Een negatief doelsaldo van -18. Van deze 31 duels gingen er 14 over 2,5 goals en 17 gingen onder 2,5 goals. Topscoorder is Ilan met 5 doelpunten gevolgd door Sammaratino en Eduardo met 4 doelpunten.
Lille is zeker de grote favoriet in deze voetbalwedstrijd. Het zal dan ook moeten winnen om naar boven te kunnen kijken met de hoop dat Montpellier of PSG de fouten gaan maken komende weken. Het zal deze wedstrijd dan ook moeten winnen. Ajaccio aan de andere kant zal dit niet zomaar laten gebeuren en zal spelen voor het gelijke spel.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Speel voor vandaag nog wat andere dingen:
Singles:
Colchester - Sheffield Wed. 2 @ 1.84
Split - Cedevita. Over 163 @ 1.78
Sibenik - Zagreb. Over 162 @ 1.80
Valencia - Lietuvos Rytas. Lietuvos Rytas + 5.5 @ 1.85
Khimki - Spartak St. Petersburg.Spartak St. Petersburg + 7.5 @ 1.85
Combo's:
Sheffield x Swindom = x 1.95
Barca x Milan x Juventus x Twente = x 2.08
Birmingham x West Ham = x 2.32
Bayern Munchen x Sheffield Utd x Twente = x 2.13
Manchester City x Leverkusen = x 2.32
Charlton+0 x Burnley+0 = x 2.52
Speel de combo's allemaal niet zo groot, meer om te kijken of veel combo's ook lukken! (y) Goodluck vandaag!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Gister een mindere dag gehad, afgesloten met verlies. Vandaag rustig aan, speel Vitesse aan de winst en heb Villareal + Malaga nog open staan. Succes vandaag! (y)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Voor morgen nog een leuke gevonden:
Lille - Ajaccio. Over 2,5 goals @ 1.65 @ Tipico

joostvwillegen:
Voor komende zondag een leuke gevonden:
St. Etienne - Brest.
- Over 2,5 goals @ 2.40 @ Tipico (!)
- Beide teams scoren @ 2.10 @ Tipico

Alle 3 de tips waren correct! (y)(y)(y) St. Etienne won in eigen huis met 2-1 van Brest die ook de tip van 2.40 goed liet gaan. Lille - Ajaccio eindigde in maarliefst 4-1 en is dus ook ruim correct. Goed weekend uiteindelijk!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.