Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Gefeliciteed met gister!
AGOVV - Sparta speel ik met je mee,
AGOVV krijgt gemiddeld 3 goals per wedstrijd tegen en sparta scoort gemiddeld iets meer dan 1.5 goal per wedstrijd wat voor mij positief is.
Helmond - Veendam speel ik ook mee,
Veendam heeft uit nog niet weten te winnen en Helmond draait gewoon goed.
Zwolle - Willem II speel ik niet mee omdat ik het gevoel heb dat dit een 0-0 of een 1-0/0-1 gaat worden.
Succes!
0 Vind ik leuk's
@ Ryan,
Moet toegeven dat ik ook nog we lang getwijfeld heb. Maar Zwolle is een team, scoort veruit het meest van de JL en speelt vanavond bijna op volle sterkte. Willem 2 heeft de punten nodig maar in bij lange na geen team. Ik denk dat het thuisvoordeel en de vorm en hectheid van Zwolle heel ver kan brengen :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
@ Ryan, je had het dus wel aardig goed, een 1-0 overwinning is het geworden, dacht wel aardig in de buurt te zitten met in de 10e minuut een goal maar daarna werd het allemaal wat minder!
Kwa tip ging het wel lekker! 2/3 gister goed na een inhaalrace van Helmond Sport.
Ben nog op winst uitgekomen, dit omdat ik Zwolle winnend had staan.
Vandaag weer nieuwe dag, vanmiddag weer wat tips.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Eerste tip is
RKC Waalwijk - FC Groningen DNB 2. @ 1.55
RKC mist 2 centrale verdedigers door beide rood te krijgen bij excelsior. Groningen presteert goed met als uitschieter de 6-0 tegen feyenoord vorige week! Groningen moet minstens 1 punt weg kunnen halen, maar ik verwacht gewoon 3!
Feyenoord winnen bij NEC @ 1.4
Feyenoord moet weer punten pakken, en nu Ajax weer boven ze staat zullen ze gebrand zijn. Na de 6-0 van vorige week kan het niet zo, er moet helemaal thuis gewonnen worden!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
De DNB heeft me een klein verlies laten lijden aangezien Feyenoord niet kon winnen!
Voor vanavond enkele matches opgezocht:
Swimdon - Wimbledon
8-11-11 | 20:30
Swindom Town speelt thuis tegen Wimbledon Johnstone Trophy! Een belangrijke Trophy voor de thuisploeg. De manager gaf aan dat dit als een CL finale wordt gezien die gewonnen moet worden! Ze zullen er alles aan doen. Weinig gebleseerden ook aan de kant van Swindom. Bij Wimbledon is het net wat anders, ze willen natuurlijk winnen maar vanavond missen ze onder andere Brett Johnson, Sam Hetton en Gareth Gwillim. Belangrijke spelers, een anders voordeel is dat jonge spelers zich willen bewijzen en het met beide handen aanpakken meld de manager van Wimbledon. Ik denk dat vanavond Swindom het thuis gewoon moet doen, grot zal het niet zijn maar een overwinning zeker! Toch denk ik niet dat het groot zal zijn. een 1 of 2-0 zie ik wel gebeuren maar meer ook niet. Onder 2,5 is een risico maar zeker wel de moeite waard om kiezen!
Wed: Onder 2,5 goals
2.25 @ 5Dimes
Debrecen - Vasas
8-11-11 | 18:00
Debrecen speelt thuis vandaag tegen Vasas. Een gespeelde strijd zou je van te voren al zeggen. Maar wat me opvalt is dat de odds zo hoog zijn maar dat het de beker is! Debrecen staat 1ste in Hongarije, met 37 punten doen ze het zeker niet slecht maar worden wel gevolgt op 3 punten achter ze. Ik denk namelijk dat ze vanavond veel speler rust gaan geven en vooral safe gaan spelen. Een 1-0 of 2-0 zie ik het nog wel worden, maar meer eigenlijk niet. Weinig te vinden over de opstellingen over beide teams, maar heb er eigenlijk wel vertrouwen in, beker doet gekke dingen met teams en de underdog! Die zal zich waarschijnlijk vanavond helemaal geven.
Wed: Onder 3,5 goals
1.98 @ 10Bet
Winst Oldham
8-11-11 | 20:00
Dit zijn de clubs die graag spelen om te winnen! Vorig jaar een finale plaats en vanavond in de kwartfinale staan ze er weer; Oldham. Leuke ploeg die fanatiek is op het veld. Scoort veel, krijgt ook zeker wel wat tegen maar in de beker presteert het zeker goed. Vanavond zo te lezen in volle sterkte spelen ze thuis tegen Crewe. Crewe is een ploeg die het allemaal niet meer zo ziet zitten. Vanavond spelen ze weer uit voor de beker en afgelopen weekend verloren ze vrij kansloos met maarliefst 0-3. Thuis is het niet goed en uit al helemaal niet. De statestieken wijzen allemaal in de richting van Oldham, die gaan we ook pakken dan! Weinig inside info te vinden op de sites, toch wel een vertrouwen in!
Wed: Winst Oldham
1.67 @ Partybets
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Weer 2/3 goed. Je ziet het, omdat ik weinig onderzoek heb gedaan mislukt ook net die bet. Debrecen - Vasas eindige in maarliefst 5-4! Misschien had dit wel voorkomen kunnen worde. gelukkig deden Oldham en Swimdon het wel goed door 1-1 te spelen!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Weer 2/3 goed. Je ziet het, omdat ik weinig onderzoek heb gedaan mislukt ook net die bet. Debrecen - Vasas eindige in maarliefst 5-4! Misschien had dit wel voorkomen kunnen worde. gelukkig deden Oldham en Swimdon het wel goed door 1-1 te spelen!

Je doet het redelijk met je topic. Ik zou zeggen ga zo door. Research is erg belangrijk. Daarbij is het goed dat je een paar picks geeft. Niet meer dan 3. Zo blijft het overzichtelijk en kun je goed je huiswerk doen. Keep up the good work! Overigens voor vanavond nog wat?
Gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Gister niet heel veel gespeelt. het is aardig rustig, was gister iets te laat met et erop zetten weinig tijd ervoor, mijn excuses daarvoor;

Gelukkig wel goed gehit, hopelijk vanavond wel wat leuks!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Voor vanavond speel ik deze wedstrijden, eventuele toelichting wil ik wel geven als mensen die willen!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Het resultaat van gister, niet geheel ontevreden;

Misschien nog wat spelen uit brazilie vanavond, dit komt nog wel online!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.