Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@ Danny, Nee zo bedoel ik het niet. Het maximale wat ik inzet op een single bet en/of combinatie is 10 stakes. Een stake kan voor iedereen verschillen kwa waarde. Met 7/10 bedoel ik dat ik 7 stakes inzet en dat 10 me max is.!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
@Danny: https://www.voetbalwedden.net/artikelen/hoeveel-zet-ik-op-mijn-weddenschap-in-het-taart-model/
@Joost: Ik speel alle bets vandaag met je mee. De ene inderdaad wat minder dan op de ander wat logisch is qua risico's. Je uitleg ziet er duidelijk, betrouwbaar uit en wanneer ik stats opzoek lijken deze tips ook meer dan logisch.
Hopen dat het net zo goed gaat als gister, ik heb er vertrouwen in!
0 Vind ik leuk's
@aapieh/@joost, beide bedankt, alles is volkomen duidelijk nu!
0 Vind ik leuk's
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Jammerlijke dag gister, Shamrock kon niet overtuigen en ook Padova was te bang voor AlbinoLeffe om echte risico's te nemen. 1/4 goed gister. Shamrock over 1,5 heeft het nog een beetje gered.
Vandaag niet heel veel tips denk ik, ben niet zo thuis in het -19, -20 wedstrijden enzo. Maar wie weet komt er nog wat!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Albino speelde inderdaad met Leffe ;-)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Tips voor de komende dagen al een paar:
Kwalificatie: Nederland - Moldavie
Wed: Over 2,5 goals 8/10
over 3,5 goals 4/10
Motivatie: Nederland is veel en veel beter dan Moldavie. na de 11-0 op San Marino is niets meer te gek, spelers willen zich bewijzen en ondanks de vele afwezigen denk ik zeker dat nederland veel goals gaan maken, de odd voor over 2,5 liggen nog wel aardig (1.45) en de odds van over 3,5 zijn zeker aantrekkelijk (2.00). Daarom spelen we die ook! 5-0 zal het worde? Ik denk het wel.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Zal ik de volgende spelen met 10 euro inleg?
Tsjechie – Spanje.
Winnaar: Spanje
Uitleg: Spanje beste ploeg van de wereld zijn al geplaatst maar willen hoe dan ook winnen. Ze zullen eerste willen blijven staan en een hele hoop goede spelers zullen zich willen bewijzen.
Wales – Zwitserland
Winnaar: Zwitserland
Uitleg: De topspeler van Wales is uit vorm, dat scheelt. Zwitserland heeft thuis deze kwalificatie maarliefst met 4-1 gewonnen. Er zit natuurlijk een verschil tussen uit en thuis, maar de kans is toch aanzienlijk groot dat ze uit winnen. Ook moet zwitserland nog winnen willen ze kans maken op kwalificatie.
Finland-Zweden
Winnaar: Zweden
Uitleg: Hetzelfde als bij Zwitserland. Zweden moet winnen om concurrent Hongarije af te schudden. Zlatan doet gewoon mee en is een beest. Ook is Elm in grootse vorm. Thuis heeft Zweden finland met 5-0 opgerold dus ik verwacht een simpele overwinning.
Turkije-Duitsland
Winnaar: Duitsland, maar met dubbele kans.
Uitleg: Turkije heeft een goede ploeg, maar vooral een steengoede trainer. Misschien kan dit het verschil maken. Ook mist Duitsland veel van zijn topspelers, waaronder Ozil. Maar de klasse van duitsland is zo groot, het klasse verschil is zo groot dat ik een overwinning verwacht. Heel misschien een gelijkspel, maar duitsland gaat niet verliezen. Duitsland heeft veel spelers van Bayern, wat in vorm is. Maar ook vooral Gomez en klose. Beide in supervorm, vooral Gomez.
Wedstrijd Winnaar Quotering
Tsjechie-Spanje Spanje 1.75
Turkije-Duitsland Duitsland (dubbele kans) 1.33
Wales-Zwitserland Zwitserland 1.78
Finland-Zweden Zweden 1.52
Totaal 6.30
Het kan ook zo???
Wedstrijd Winnaar Quotering
Tsjechie-Spanje Spanje 1.75
Turkije-Duitsland Duitsland 2.15
Wales-Zwitserland Zwitserland 1.78
Finland-Zweden Zweden 1.52
Totaal 10,17
0 Vind ik leuk's
Ik zie Turkije eigenlijk wel winnen van de Duitsers, het is daar een hel om in te spelen.
2005 won Turkije ook van ze in eigen huis en de laatste kwalificatieduel daar werd ook gewonnen door Turkije als ik het goed heb.
de rest ben ik het met je eens (y)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
En dit dan?
Wedstrijd Winnaar Quoteringen
Uruguay-Bolivia 1 1.20
Argentinie-Chili 1 1.38
Tsjechie-Spanje 2 1.75
Turkije-Duitsland 2 2.15
Wales-Zwitserland 2 1.78
Finland-Zweden 2 1.52
Totaal 16,86
10 euro inleg = 168.60 terug
Als je duitsland erafhaalt krijg je dit:
OF dit?
Wedstrijd Winnaar Quoteringen
Uruguay-Bolivia 1 1.20
Argentinie-Chili 1 1.38
Tsjechie-Spanje 2 1.75
Wales-Zwitserland 2 1.78
Finland-Zweden 2 1.52
Totaal 7,84
10 euro inleg = 78,40 terug.
0 Vind ik leuk's
@ Steven, misschien een eigen topic maken? Je hebt veel ideeen over het tippen!
Maarja, kwalificaties is altijd lastig. Risico's worden vaak hard afgestraft.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.