Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Heel blij dat ik het klein heb gespeeld! Ben blij dat fortuna het voor mij nig heeft glad heeft getrokken :) blijf zulke voorbeschouwingen maken. Morgen natuurlijk weer opnieuw! Sorry iedereen, ill be back haha!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Vandaag weer een nieuwe dag, veeeeel wedstrijden om te tippen, dit gaan we dan ook zeker doen!
Engeland Championship
Southampton - West Ham
Wedtip; 'Dubbele kans 1X
Motivatie: Southampton is een goede ploeg in de engelse Championship, met 23 punten uit 11 wedstrijden mag het zich dan ook koploper noemen. De afgelopen wedstrijden zijn niet denderend gegaan, maar thuis zijn ze zeer goed! De afgelopen 5 thuiswedstrijden werden allemaal in style gewonnen (4-0, 4-1). Dit geeft vertrouwen om in eigen huis te presteren. West Ham doet het ook zeker niet slecht, heeft 21 punten uit 11 wedstrijden en vanavond zal dus beslist worden wie nmr 1 gaat worden. Uit is West Ham zeker niet slecht, speelde de laatste 2x gelijk en 3x daarvoor werden gewoon gewonnen. Toch zie ik niet South hier niet verliezen, thuisvoordeel en ze voetballen zeker niet slecht. een 1-1 stand? Het zou allemaal kunnen, maar minimaal 1 punt wordt in eigen huis gehouden!
Engeland Blue Square Premier
Gateshead - Southport
Wedtip; Beide teams scoren JA
Motivatie; Heb Gateshead aan het begin van het seizoen een tijdje gevolgt. Zeker geen slechte ploeg maar het mist wat, het is niet een ploeg die elke week punten pakt maar wat zeer wisselvallig presteert. dat zien we ook in de laatste 5 wedstrijden weer terug. Er werd 2x verloren 1x gelijkgespeelt en 2x gewonnen. Thuis is het net wat beter, er werd 2x gewonnen en 2x gelijk gespeelt. Opvallend is dat Gateshead in elke wedstrijd scoort. Vaak zonder betekenis wat ze hadden al verloren maar scoren proberen ze altijd nog! Southport is op de weg terug. In uitduels is het heel goed geworden, geen van de laatste 5 uitduels werden verloren en slechts 1x gelijkgespeelt. Ook hier zaten weer mooie scores tussen (0-3, 0-3, 1-3). Ik denk dat het zeker percpectief bied voor de uitploeg. De thuisploeg moet punten pakken om weer aansluiting te vinden maar de uitploeg is in een lekkere vorm terug te zien en zal willen scoren. zal dit lukken vanavond? Ik denk het wel!
Champions League
Dinamo - Ajax
Wedtip: onder 2,5 goals / 1ste helft onder 1,5 goal/
motivatie: Ajax speelt vandaag uit tegen Dinamo Zagreb. Zagreb is in goede doen in eigen competitie. staat 1ste en domineert daar de wedstrijden. Afgelopen weekend werd verassend verloren met 2-1 terwijl het nog wel op voorsprong kwam. Beide teams hebben het niet zo op de Champions League, daar is het lastig voetballen waarbij Ajax tegen een gelijkspel aanliep in eigen huis, waar het toch wel had moeten winnen. En er werd verloren in Madrid, wat overigens geen schande is. Dinamo doet het ook niet erg goed. Verloor beide duels tot nu toe en vanavond is het een cruciale wedstrijd om te beslissen hoe de poule eruit gaat zien. Ik denk dat beide teams willen maar niet genoeg scorend vermogen hebben het waar te maken. Een kleine overwinning voor Ajax zou natuurlijk leuk zijn maar dat verwacht ik niet. Klein inzetten op een gelijkspel is altijd leuk om te doen. Weinig doelpunten vanavond!
Champions League
Basel - Benfica
Wedtip; over 2,5 goals
Benfica X2
motivatie; Benfica gaat uit niet verliezen dacht ik meteen toen ik dit zag. Basel staat misschien wel nr. 1 maar dat kan Benfica vandaag weer overnemen. Ze moeten winnen vandaag en minstens gelijk spelen, aangezien je met een verlies partij niet verder komt. Benfica doet het zeker niet echt in eigen competitie, op het gelijkspel na tegen Fc Porto werd alles netjes gewonnen met mooie uitslagen (0-2, 4-1, 4-1). Het heeft een lekkere vorm te pakken die ze ook zeker door willen zetten vanavond. Basel staat 4e in eigen competitie en heeft een aardige reeks te pakken. Wel moet gezegt worden dat in Zwitserland het niveau niet heel erg denderend hoog is. Ze scoren wel vaak en in europa gaat het ook niet heel slecht, Manchester werd op gelijkspel gehouden en van de afgelopen 6 CL duels gingen er 5 over 2,5 goals heen , ik verwacht dat ze wel aardig gaan scoren met hopelijk een kleine overwinning voor Benfica!
Singapore League
Woodlands - Geylang
wedtip; over 2,5 goals
over 3,5 goals
Motivatie; Woodlands is beroert slecht. Staat laatste in de competitie met een negatief doelsaldo van -66 na 28 wedstrijden. Verliest ongeveer alles groot. Van de laatste 10 wedstrijden gingen er ongeveer 8 over 3,5 goals heen, ongeveer alles met een verlies. Incasseren kunnen ze goed en maken doen ze vrijwel niet! Geylang is niet veel beter, heet 38 punten en een doelsaldo van -11. Veel punten pakken ze niet en presteren ook niet heel goed, veel verlies met soms nog wel eens een doelpuntje. Een echte derby dit, veel doelpunten verwacht ik.
Nog een kleine combo voor vanavond spelen, deze ploegen moeten het in eigen huis gewoon kunnen waarmaken:
Manchester City wint
Real Madrid wint
CSKA wint.
FC Porto wint
totaal @ 3.19
Misschien in de loop van de dag nog wat tips, dit is een begin!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Tip 5 is goed, Geylang won met 1-2 van Woodlands!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
over 3,5 is fout toch? dus 50% van je tip goed ahah
0 Vind ik leuk's
=
@ Tim; ja dat klopt, maar had over 2,5 goals groter staan waardoor ik wel positief kwam. Ik zie hem dan als 'gewonnen'..
Ajax bet under 1.5 1stehelft is goed! 0-0 wat makkelijk 0-4 had moeten zijn.
Gateshead staat 2-0, South moet nog 1x scoren.
southampton staat 1-0 wat prima is!
En benfica staat met 0-1 voor wat goed is voor de tip!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Vandaag 11 tips gegeven, inclusief 3 van de combo. daarvan waren er vandaag 9 goed! Helaas ging Woodlands niet over 3,5 en benfica niet over 2,5. Genoeg winst gepakt dus! Morgen weer een dag.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Nieuwe dag nieuwe kansen, heb het gister aardig gladgetrokken van de afgelopen tijd. Nu uitbouwen dus!
Champions League
Chelsea - Genk
Wedtip; over 2,5 goals
Motivatie; Genk komt naar Chelsea toe met een groot vertrouwen, ze zijn zwaar underdog en hebben het verlies eigenlijk al in hun zak maar ze hebben er wel zin in! In belgie doet Genk het niet heel goed, slecht eignelijk. staat 9e en verloor afgelopen 3 wedstrijden op rij. Chelsea doet het daarin tegen een stuk beter, won 4 van de afgelopen 5 duels en speelde daarvan 1x gelijk. Chelsea gaat hier winnen, groot denk ik. Genk heeft hier weinig kans en mag blij zijn als het een doelpuntje maakt. Daar hopen we op maar Chelsea kan er zelf ook wel 3 maken, succes!
Champions League
Porto - Apoel
wedtip; Hulk scores and porto wins
motivatie; Porto is een ploeg waar ik van van ben. Een goede ploeg met spelers die individueel het verschil kunnen maken. Porto komt van een zeer goede wedstrijd reeks af waar de laatste 2 met 8-0 en 3-0 gewonnen werden. Hulk is de absolute topper in het team en kan veel scoren en bepalend zijn voor het spel. Vandaag zal het niet anders zijn, Porto zal groot winnen en Hulk zal daar zeker een aandeel in hebben!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Stakes? odds? Bookmaker
Ik ben benieuwd waar je die laatste speelt.
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Stakes en odds is voor iedereen verschillend, ik tip hem alleen. Aan de voorbeschouwing kan je zelf uithalen hoe groot de kans is dat het lukt. Op Tipico speel ik de 2de trouwens, krijg je 2,25 voor :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Stakes en odds is voor iedereen verschillend, ik tip hem alleen. Aan de voorbeschouwing kan je zelf uithalen hoe groot de kans is dat het lukt. Op Tipico speel ik de 2de trouwens, krijg je 2,25 voor :)

Ja dat is een leuke! Bedankt, speel die mee 5/10.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.