Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
vonloite:
Ja dat is een leuke! Bedankt, speel die mee 5/10.

Geen dank, ik zie graag dat mensen mee doen!
Combo vanavond nog leuk om klein mee te spelen:
Messi scoort
Leverkusen eerste doelpunt
AC Milan voor bij rust
Arsenal - Olympigue under 1,5 1ste helft.
Totaal quote; 5.21
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Helaas Helaas, aantal tips goed. Sommige ook fout, Hulk scoorde wel alleen won Porto niet. Vandaag weer nieuwe dag!
Combo:
AZ, Stoke, Lokomotiv en Hanover winnen @ 3.76
Deze ploegen moeten het in eigen huis makkelijk kunnen winnen, misschien nog een combo met alle handicap is nog mogelijk, maar deze is altijd lekker om mee te nemen!
Europa League
Hapoel - PSV
wedtip: Under 2,5 goals
Motivatie: PSV Speelt vanavond uit tegen de nummer 1 uit Israel, een gevaarlijke ploeg die afgelopen weekend nog groot won (5-0). Het is een ploeg die vaker in de CL uitkomt en op dit moment laatste staat in groep C. Ik denk dat Hapoel hier zeker niet onder doet. Zal het voorzichtig aan gaan pakken vanavond. PSV zal ook niet volle kracht spelen, veel individuele kwaliteiten maar ik denk dat je er vanavond niet veel aan zal hebben, veel verdedigen en rondspelen. Ik denk een 1-1 of een kleine overwinning voor PSV! Ik speel hem klein, de odds voor over/unders zijn rond de 1.9 te vinden, ik tip under 2,5 en speel zelf ook nog over 2,5 voor dezelfde odd. Geen verlies dus voor deze wedstrijd!
Europa League
Club Brugge - Birmingham
Wedtip: Winst Club brugge (rond de 1.8)
Motivatie: Birmingham komt uit de Championship, een niveau lager dan de Premier League. Daar hoort het eigenlijk niet, er werd verwacht dat het dit seizoen wel weer terug kwam, maar het tegendeel wordt al bijna bewezen. Birmingham staat onderaan en een kampioenschap is ver te zoeken. Het won de afgelopen 2 duels goed en zijn toch wel de lichte underdog voor vanavond. Club Brugge moet thuis gewoon kunnen winnen vandaag, won afgelopen weekend knap met 2-0 thuis en heeft wel een aardige reeks te pakken. Nadeel is dat het z'n aanvoerder moet missen met een ernstige blessure. Toch denk ik dat het moet kunnen winnen van Birmingham dat opzoek is naar vorm!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
wat vind je van deze tips; welke vind je dat er goed kunnen zijn en welke zeker niet?
AZ 1 1,33
Sporting 1 1,28
Braga dnb 2 1,40
Twente dnb 2 1,42
Anderlecht dnb 2 1,54
Anderlecht 2,05
Braga 1,80
Twente 1,80
Az rust voorsprong 1,83
Maccabi Tel Aviv not to score 2,05
Sporting rust voorsprong 1,75
Shamrock not to score 1,72
Vaslui not to score 1,78
Steaua under 3,5 1,25
Stoke under 3,5 1,30
Braga under 3,5 1,22
Maribor not to score 2,45
Sporting -1 1,82
0 Vind ik leuk's
=
Europa League
AZ - Wien
Wedtip; Over 3,5 goals
Motivatie: Meestal is AZ een ploeg die goed voetbalt. Favoriet vanavond s het ook. Het presterrt de afgelopen tijd heel lekker, wint de wedstrijden die gewonnen moeten worden en dat hadden ze misschien tegen Ajax ook al moeten doen (2-2). Veel wedstrijden van AZ eindigen nog wel eens in Beide JA. De tegenstander kan bij een voorsprong er meestal nog wel 1 inprikken zonder dat het grote gevolgen heeft. Vanavond denk ik het ook. AZ Zal winnen maar Wien kan zeker nog wel scoren. Met altidore niet in de spits denk ik niet dat ze er veel last van zullen hebben. Ik denk aan 3-1 score ongeveer. Veels goals in iedergeval! Over 3,5 kleiner spelen dan over 2,5 en je kan zonder verlies uit het duel komen. Maar ik denk dat het wel goed komt! :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Goed bezig Joost!!
(y)
0 Vind ik leuk's
Was een aardige avond :) AZ speelde over 2,5 en over 3,5 wat lekker aantikt en PSV ging under 2,5 goals. Had Stoke en Lokomotiv nog goed. Helaas kon club brugge niet in eigen huis winnen!
Nieuwe dag nieuwe kansen.
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Hey Joost,
Wat zijn de tips voor vandaag?
0 Vind ik leuk's
Ierland Premier League
Galway - Bray Wanderers
Wedtip; Over 2,5 goals
Over 3,5 goals
Motivatie: Galway speelt thuis tegen het veel betere Bray. Het is de nummer 10 tegen de nummer 6. Dan denk je 10 is toch niet zo slecht? Er zijn maar 10 teams in Ierland. met een negatief doelsaldo van -85 regent het werkelijk doelpunten. De afgelopen 11 duels gingen ze allen over 2,5 doelpunten heen, allemaal verliezend btw. Bij Bray is het opzich niet anders, van de laatste 16 duels gingen er maarliefst 15 over 2,5 doelpunten heen, de laatste die dat niet was was een 1-1 tegen Derry (wat overigens best netjes is!). Vandaag zal het niet anders zijn, Galway is gewoon veels te slecht en Bray gaat makkelijk punten pakken hier. Over 2,5 doelpunten groter inzetten dan over 3,5 maar ik denk dat het beide wel goed gaat komen!
Ierland 1ste divisie
Cork City - Longford
wedtip: over 2,5 goals
Klein over 3,5 goals
Motivatie; de nummer 2 tegen de nummer 5. Cork City is de laatste tijd lekker bezig, wint veel wedstrijden en daar zitten goede uitslagen bij (0-7, 0-4, 5-2, 1-3, 3-1). Thuis is het sterk en met de huidige vorm zoeken ze veel doelpunten op! Ze spelen tegen Longford, de nummer 5 die een doelsaldo van -1 heeft. Longford kan wel degelijk scoren, tegen de nummer 1 werd welliswaar met 3-2 verloren maar ze kwamen zeker goed in de wedstrijd, afgelopen uitslagen (1-3, 1-3, 2-2, 3-2) bevestigen dat ook zeker. Vandaag gaat het niet anders, Cork is vele malen beter denk ik maar ik hoop dat Longford in een uit wedstrijd zeker nog wel wat in te brengen heeft, over 3,5 is een kleine gok, maar zie ik nog wel gebeuren. Over 2,5 is de grootste tip!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
galway-bray kan je niet eens bij unibet doen met over 2,5...
0 Vind ik leuk's
Nee klopt zie het ook, heb er nog 1,55 voor gekregen bij BetAtHome :)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.