Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tips van: JoostvWillegen

Beste VW Gebruikers,
Ben nieuw hier, aangenaam, ik ben Joost. Kom van Totoboytips af. Helaas is dat gestopt van de week en heb ik besloten hier mijn tips en combo's te plaatsen en jullie allemaal te laten meegenieten. Meestal komen er dagelijks wel een aantal tips maar dat kan ik natuurlijk niet garanderen! Veel succes, en heb graag (opbouwende) kritiek op me tips, we leren er allemaal van!
Duitse Regionalliga: Nurnberg 2 - Hoffenheim 2
Wed: Over 2,5 goals 7/10 (Y)
Over 3,5 goals 3/10 (Y)
Motivatie: De nummer 2 tegen de nummer 17. Hoffenheim komt van een verassend verlies af, maar daarvoor won het al eens 6-0 en 8-0. Doelsaldo van +28. Nurnberg verloor laatste 5 wedstrijden, doelsaldo -12 en incasseert graag. Vanavond zal het niet anders zijn!
ierland Premier League: Sligo - Dundalk
wed: Over 2,5 goals 8/10 (Y)
Over 3,5 goals 4/10 (Y)
Motivatie: Sligo is een goede ploeg, Won afgelopen 5 wedstrijden overtuigend, vorige week nog maarliefst 7-1 tegen Galway. Dundalk is niet anders, speelde 1x gelijk en verloor 4x van de laatste 5 wedstrijden, vandaag gaan ze weer groot verliezen!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar Joostvw
Country flagJoostvw in 4-10-2011 13:34 Leden topics
in 4-10-2011 13:34 Leden topics
154 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Kleine combo speel ik nog voor de liefhebbers:
Frank wint
Nederland over 2,5 goals
Roemenie wint
belgie wint
Totale Quote: 2.27
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Armenië - Macedonië Draw No Bet B I
Nederland - Moldavië (0-1) B I 1
Frankrijk - Albanie 1 1,10
Wales - Zwitserland Draw No Bet 2
Finland - Zweden X2 1,16
Turkije - Duitsland X2 1,33
Portugal - IJsland 1 1,08
Tsjechië - Spanje Draw No Bet 2 1,28
Bosnië-Herzegovina - Luxemburg B I 1 1,04
België - Kazakhstan 1 1,10
Totale quotering: 5.25
Welke is het meeste risico en kan je beter niet spelen volgens jullie?
0 Vind ik leuk's
Was een weekend er tussen uit. Niet iedereen had een goed weekend, genoeg reden dus om deze week weer vol voor de winst te gaan!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Voor vandaag weer een aantal combo's lopen:
Frankrijk, Turkije en Duitsland winnen @ 2.12
Schotland scoort niet, Nederland of gelijkspel en duitsland wint @ 3.34
Kroatie, Noorwegen, Italie en spanje winnen @ 1.81
Ga ook nog een leuke over combi maken, die komt zo!
Nog even snel een combi gemaakt, genoeg haken en ogen aan maar wel leuk om te doen;
Duitsland over 2,5
Turkije over 2,5
Rusland over 2,5
NEderland over 1,5
Portugal HCP (0-1) 2
Spanje over 2,5
Frankrijk over 1,5
Totaal @ 6.97
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
lol lol lol lol :) :) :) :)
0 Vind ik leuk's
Redelijk getipt joost. Wat ga je aankomend weekend allemaal spelen? Ik plaatst mijn tips morgen voor het weekend.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Ja was niet heel denderend! Had vandaag nog Pakski winnend gespeelt voor de beker. die wonnen met 2-1 thuis dus was wel nog wel lekker gepakt (odd lag rond de 2). Komende dagen rustig naar het weekend toe werken, zullen weer een aantal leuke combi's komen!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Vandaag weer Finse wedstrijden!
Inter Turku - FC Haka
Inter Turku doet het niet zoals verwacht, afgelopen week verloor het nog met 3-2 uit bij Jaro en speelde het niet goed, veel kansen gingen verloren terwijl ze er genoeg waren om af te maken! Die week ervoor ging het beter, met 2 tegendoelpunten werd er nog wel met 6-2 thuis gewonnen. Vandaag staat de wedstrijd met Haka op het programma, die moet gewonnen worden. Honka en JJK ruiken dat Inter misschien wel wat uit vorm is en met 4 punten achterstand moeten ze gaan presteren! FC Haka is geen topploeg, staat 7e met een negatief doelsaldo van -21. Verloor afgelopen 3 duels zonder ook maar 1x te scoren. Vandaag zal het vrees ik niet anders zijn, Inter wilt veel gaan scoren, en Haka zal proberen de schade beperkt te houden. Met de 2 meest scorende spelers in het team zal Inter willen domineren, of het zal lukken is de vraag, maar er zullen doelpunten gaan vallen!
Wedtips; Winst Inter Turku (8/10)
Over 2,5 goals (7/10)
Over 3,5 goals (4/10)
Uitploeg scoort niet (3/10)
Mariehamn - Jaro
De nummer 9 tegen de nummer 11. Mariehamn ligt net wat in het voordeel in deze wedstrijd, een lastige wedstrijd om te tippen! Mariehamn is een ploeg die het ritme niet goed kan vinden, wisselt periodes af met veel scoren met periodes waarbij en helemaal niets wordt gescoord. Met slechts 2 thuisoverwinning van de laatste 7 is het een ploeg die zeer wisselvallig presteert (2x gelijkspel en 3x verloren). Jaro is hetzelfde verhaal ongeveer, won slechts 1 van de laatste 7 uit duels speelde 3x gelijk en verloor maarliefst 4x! Ik ben benieuwd hoe Mariehamn het nu thuis gaat doen, Jaro komt natuurlijk van een goede overwinning af tegen Inter Turku maar of het nou echt vorm heeft gevonden is maar de vraag. Ik verwacht een aardig saaie wedstrijd waar het of 0-1 wordt door een goede uitbraak, of 0-0 blijft, alle cijfers wijzen in deze richting aangezien beide teams weinig scoren.
Wedtips; Onder 2,5 doelpunten (5/10)
Onder 3,5 doelpunten (7/10)
Beide teams scoren niet (4/10)
MyPa - KuPS
Alweer een wedstrijd waarbij de tegenstanders van elkaar dicht bij elkaar liggen, de nummer 6 tegen de nummer 8. Het voordeel vandaag ligt toch echt bij MyPa denk ik. In de Veikkausliiga ligt het onderin verschrikkelijk dicht bij elkaar, 6 teams liggen met slechts 4 punten verschil bij elkaar. Punten pakken is in deze fase dus heel belangrijk aangezien dat een flinke boost in de ranglijst kan geven! Al pakken we de thuis en uit statestieken erbij geeft dat MyPa een lekker thuis voordeel, won 5x thuis van de afgelopen 8 thuisduels en KuPS is uit niet heel denderend. Die won er slechts 1 van de laatste 8! daarvan gingen er 4 verloren en werd er 3x gelijkgespeelt en slechts 1 punt naar huis genomen. Ik denk dat vandaag MyPa de overwinning gewoon in eigen huis houd. Het levert heel wat op dus waarom niet het proberen.
Wedtips; Dubbele kans 1X (7/10)
Winst MyPa (4/10)
Onder 3,5 goals (5/10)
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
Hierbij aantal combo's gemaakt. Speel het niet allemaal groot, meer om te kijken of ik het ook hit. Klein beginnen met inzetten! Het is dus geen ramp indien het verloren wordt.
Single
Inter Turku wint @ 1.3
Combo's
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Vandaag weer Finse wedstrijden!

Dramatisch avond Joost! Hier ook! Werkelijk waar zelden zo'n slechte avond gehad. Morgen revange?"
gr
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.