Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Drawlayen met: Chomp

Drawlayen voor gevorderden
De afgelopen 2 maanden heb ik een serieuze ROI opgebouwd met drawlayen. De mensen die mij hier kennen zijn wellicht bekend met de tactiek. Mensen die niet weten wat drawlayen op Betfair inhoudt kunnen het beste even zelf op onderzoek uit gaan en de ontwikkelingen hier een tijdje volgen. RBMoors had er een topic over een tijdje geleden. De haken en ogen aan dit systeem erken ik --en ik sta volledig achter JeroenUnibet's kritiek in deze!-- maar toch bespeur ik in mijn Excel consistentie in de winsten en verliezen. Ik kan heel veel details gaan delen, maar deze 4 zaken zijn daarbij van levensbelang:
1. IJzeren discipline.
2. Kritische wedstrijdselectie.
3. Een nauwkeurig Excel-bestand bijhouden waar je winsten en verliezen kunt analyseren.
4. Gevoel voor de markt. Staan odds te hoog / te laag?, wanneer gaat de market groeien?, wat doen odds vlak vóór en vlak rust, gaan odds na de aftrap meteen kelderen? Wat gebeurd er bij 0-1 met de odds? Is deze match beter live speelbaar? Of na een 1-1 binnen 20 minuten? Of na HT? Het zijn allemaal details die erg belangrijk zijn.
Dus. Er komen drawlay-picks in dit topic die ik zal trachtten toe te lichten. Ik speel zelf meestal voor 9 of 10 euro per pick. Wat ik uiteindelijk speel kan ik niet altijd exact zeggen, omdat het dikwijls last-minute of live beslissingen zijn. Jullie eigen drawlay-picks zijn ook welkom en als je nog niet op Betfair zit, gebruik: 46CLRCFHE en we krijgen beide een bonus van 35 euro ;)
Succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chomponthis2005
Country flagchomponthis2005 in 18-02-2012 10:23 Leden topics
in 18-02-2012 10:23 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Interessant topic. Ik ga het zeker zelf ook eens uitvogelen en proberen.
0 Vind ik leuk's
Draw layen in de CL vind ik altijd lastig, zeker op dit moment. Mijn kijk op de wedstrijden:
Groep A
Sociedad v Leverkusen @ 5.2
Als Man Utd wint van Shakthar heeft Leverkusen genoeg aan een gelijkspel, gezien het onderlinge resultaat met de ploeg uit Oekraïne. Mocht Shaktar echter gelijkspelen, dan moet Leverkusen winnen. Zeer lastig om dus van te voren iets te spelen, aangezien deze wedstrijden zo sterk met elkaar verbonden zijn. Een goede bet kan bij deze wedstrijd wat mij betreft enkel live gespeeld kunnen worden.
Man Utd v Shaktar @ 3.9
Man Utd is geplaatst voor de volgende ronde, maar nog niet zeker van de eerste plek. Een gelijkspel volstaat voor de mannen uit Manchester. De ploeg is niet in vorm, maar heeft deze wedstrijd wel weer Rooney en Van Persie terug. In de competitie staat Man Utd alweer 13 punten achter koploper Arsenal en ze zullen hun pijlen richten op komend weekend. De eerste plek in de groep is echter ook van groot belang in verband met de loting van de achtste finales. Shakhtar moet winnen om overwintering in de Champions League veilig te stellen en bij winst komen zij ook op de eerste plek terecht. Maar zoals reeds gezegd: deze wedstrijd is sterk verbonden met die van Sociedad v Leverkusen. Bij een nederlaag van Shakhtar moet het hopen dat Sociedad wint en bij een gelijkspel mag Leverkusen niet winnen. Ook deze wedstrijd is wat mij betreft alleen live bespeelbaar, afhankelijk van de tussenstanden.
Groep B
Galatasaray v Juventus @ 3.7
De strijd om de tweede plek in deze groep. Beide teams wisten maar één duel te winnen en staan nu voor een allesbeslissende pot. Juventus is koploper in de Serie A en wist 11 van de voorgaande 12 competitieduels te winnen. Om door te gaan in de Champions League hebben ze aan een punt genoeg in het koude Istanbul. De Turken moeten hoe dan ook winnen. In theorie zou Galatasaray zelfs nog laatste kunnen worden als het niet wint, als Kopenhagen wint van Real Madrid. Galatasaray moet op de aanval spelen, terwijl Juve op zijn Italiaans een punt kunnen binnenhalen. De Italianen hebben in de voorgaande 7 competitieduels geen enkele tegentreffer geïncasseerd, dus het wordt een lastig karwei. Toch is een geniepige 1-0 voldoende voor de Turken. Lastig duel en eerlijk gezegd lijkt me een drawlay bij deze wedstrijd erg riskant.
Groep C
Benfica v Paris St-G @ 3.65
PSG staat trots aan kop en is al lang en breed als nummer 1 geplaatst voor de volgende ronde. De kans is groot dat de club uit Parijs enkele grote spelers rust gaat geven met het oog op komende zaterdag. Ze mogen dan naar Rennes en die ploeg heeft thuis pas één nederlaag geleden dit seizoen. Benfica moet winnen om kans te maken op de tweede plek, maar zelfs bij winst is het afhankelijk van de andere wedstrijd in de groep. Olympiakos heeft aan een overwinning genoeg tegen Anderlecht en mocht het daar snel beslist zijn, dan verdwijnt het geloof bij de Portugezen als sneeuw voor de zon. Riskante drawlay, maar live misschien wat mogelijkheden, afhankelijk van de opstelling van PSG en de motivatie van beider elftallen.
Olympiakos v Anderlecht @ 5.7
Zoals gezegd moet Olympiakos winnen om de tweede plek veilig te stellen. Anderlecht speelt nergens meer om en zal zijn pijlen richten op de belangrijke uitwedstrijd bij Gent a.s. zondag. Gent is al vier wedstrijden zonder puntverlies, terwijl Anderlecht wisselvallig presteert. In Brussel won Olympiakos met 0-3 en ik verwacht dat de Grieken de overwintering in de Champions League niet meer laten lopen. De draw quote is nog wat hoog, maar als het een tijdje 0-0 blijft lijkt me een drawlay bij deze wedstrijd heel erg interessant.
Groep D
B Munich v Man City @ 5.2
Zowel Bayern als Man City zijn al geplaatst voor de volgende ronde. City kan alleen nog eerste worden als het met minimaal met 0-3 of 2-4 wint, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk en ik denk ook niet dat ze daar voor gaan. Ook kijk ik alvast naar komend weekend: Bayern mag thuis aantreden tegen een matig HSV, terwijl City koploper Arsenal ontvangt. City staat 6 punten achter op Arsenal en ze zullen dus alles op die wedstrijd richten. De kans is vrij groot dat ze beiden met een B-elftal gaan spelen en deze wedstrijd is voor mij een verkapt oefenduel. Wedstrijden waar niets op het spel staat, speel ik in principe niet.
Plzen v CSKA Moscow @ 3.6
De strijd om de derde plek. Plzen heeft aan een overwinning genoeg om zich te plaatsen voor de europa league. Plzen verkeert in de eigen competitie in een prima vorm. De laatste vier wedstrijden werden gewonnen, terwijl CSKA de laatste twee competitiewedstrijden niet wist te winnen en zelfs niet wist te scoren. De Russen wisten in uitwedstrijden nog niet erg veel punten binnen te halen, maar hebben aan een gelijkspel voldoende. Ik heb niet zo veel zicht op CSKA, dus deze wedstrijd zal ook live het meest interessant worden. Als Plzen de goede vorm uit de competitie voortzet in deze wedstrijd is wellicht een drawlay mogelijk.
Sorry voor het bevuilen van je topic, maar misschien kunnen mensen er iets mee.
0 Vind ik leuk's
pico020:
Sorry voor het bevuilen van je topic, maar misschien kunnen mensen er iets mee.

No problem, graag zelfs. In grote lijnen inderdaad ook mijn gedachten: sommige zijn inderdaad verkapte oefenwedstrijden. 0-0 HT zal er zeker tussen zitten. Live spelen is dus vandaag (en morgen) het devies (y)
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
@ Pico, ik weet niet of dat je al deze wedstrijden gaat spelen, maar voor Lay the draw moet je de wedstrijden wel wat beter selecteren. Als de odd van de favoriet 2 of hoger is en de underdog komt op voorsprong dan leidt je zelf verlies met het LTD.
Voorbeeld:
Manchester United - Shakhtar 2.04 - 3.45 - 3.72
Sowieso een gevaarlijke wedstrijd want de odd van X zal bij een 0-1 haast gelijk blijven. Je moet dan vaak meteen uitstappen. Als man utd. op 1-0 komt zal de X rond de 5 - 5.5 worden.
Daarnaast moet je goed kijken naar de opstellingen en de standen. Man utd is al door en ik verwacht dat Van Persie gespaard gaat worden. Daarnaast draait de ploeg totaal niet.
Benfica same story, de odds staan niet goed voor een lay the draw ;)
Dit duel vind ik wel interessant:
Olympiakos Piraeus - Anderlecht 1.33 - 5.19 - 9.33
0 Vind ik leuk's
@ Michael. Heb je mijn post überhaupt wel gelezen?
0 Vind ik leuk's
pico020:
@ Michael. Heb je mijn post überhaupt wel gelezen?

pico020:
Draw layen in de CL vind ik altijd lastig, zeker op dit moment. Mijn kijk op de wedstrijden:
Groep A
......
Sorry voor het bevuilen van je topic, maar misschien kunnen mensen er iets mee.

ik lees altijd alleen de eerste en laatste regel, zulke lappen tekst sla ik over ;) Dus heb er over heen gelezen helaas
0 Vind ik leuk's
Wil binnenkort ook weer gaan beginnen met het traden bij betfair d.m.v. de LTD. In de laatste maanden al enkele keren gedaan en met heel veel succes. Helaas heb ik mijn geld vergokt door o.a. blackjack en heb een deel uitbetaald om leuke dingen voor te doen. Ben momenteel aan het sparen en als ik weer genoeg geld heb zal ook ik weer starten. Ben nog wel opzoek naar een mooi excel sheetje om alles bij te houden. Die van hierboven (austrian betting) ken ik en heb ik momenteel ook, maar vind deze niet echt geschikt voor traden, omdat je hier geen info bij je bets kwijt kan.
0 Vind ik leuk's
http://sportstradinglife.com/
Misschien nog een leuke site voor mensen die niet bekend zijn met traden bij betfair of graag meer willen weten...
0 Vind ik leuk's
Barcelona U19 v Celtic U19. Bij rust stond het 0-0. Barcelona na rust een stuk sterker en daarna kreeg het een vrije trap. Tijdens het neerzetten van de muur draw gelayed voor @ 3.3 en je raadt het al. 1-0 voor Barcelona uit die vrije trap. Barcelona bleef sterk en Celtic had geen kans. Uiteindelijk nog 3-0 geworden.
De odds voor Barca winst waren op dat moment 1.78, terwijl het premath 1.20 was. Bij grote favorieten die op 0-0 staan bij rust en dus een mooie lage draw-odd hebben is het zeker een mooie bet. Zeker als je live ziet dat het team gewoon sterker is. (y)
0 Vind ik leuk's
Zoals ik vanochtend voorspelde: drawlay Bayern staat al op 5.8 (vanochtend 5.2). Straks zal hij zeker op 6.0 staan. De odds van Olymp vs Anderlecht schiet ook al door het dak. Over surebetten gesproken...
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.