Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Drawlayen met: Chomp

Drawlayen voor gevorderden
De afgelopen 2 maanden heb ik een serieuze ROI opgebouwd met drawlayen. De mensen die mij hier kennen zijn wellicht bekend met de tactiek. Mensen die niet weten wat drawlayen op Betfair inhoudt kunnen het beste even zelf op onderzoek uit gaan en de ontwikkelingen hier een tijdje volgen. RBMoors had er een topic over een tijdje geleden. De haken en ogen aan dit systeem erken ik --en ik sta volledig achter JeroenUnibet's kritiek in deze!-- maar toch bespeur ik in mijn Excel consistentie in de winsten en verliezen. Ik kan heel veel details gaan delen, maar deze 4 zaken zijn daarbij van levensbelang:
1. IJzeren discipline.
2. Kritische wedstrijdselectie.
3. Een nauwkeurig Excel-bestand bijhouden waar je winsten en verliezen kunt analyseren.
4. Gevoel voor de markt. Staan odds te hoog / te laag?, wanneer gaat de market groeien?, wat doen odds vlak vóór en vlak rust, gaan odds na de aftrap meteen kelderen? Wat gebeurd er bij 0-1 met de odds? Is deze match beter live speelbaar? Of na een 1-1 binnen 20 minuten? Of na HT? Het zijn allemaal details die erg belangrijk zijn.
Dus. Er komen drawlay-picks in dit topic die ik zal trachtten toe te lichten. Ik speel zelf meestal voor 9 of 10 euro per pick. Wat ik uiteindelijk speel kan ik niet altijd exact zeggen, omdat het dikwijls last-minute of live beslissingen zijn. Jullie eigen drawlay-picks zijn ook welkom en als je nog niet op Betfair zit, gebruik: 46CLRCFHE en we krijgen beide een bonus van 35 euro ;)
Succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chomponthis2005
Country flagchomponthis2005 in 18-02-2012 10:23 Leden topics
in 18-02-2012 10:23 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Weekenden zijn altijd vol drawlays, goede selectie is belangrijk. Ik begin dit weekend met 136 ROI. Ik acht vandaag speelbaar:
13:30 Chelsea 5.5 - speel ik live. Te hoog. Chelsea is nogal het Inter van Engeland, dus live afwachten tot 4.8 ofzo loont.
15:00 Verona 4.2 - goed speelbaar.
15:00 Antalyaspor v Manisaspor 3.8 - twijfelgeval, pak ik misschien live.
15:00 Leverkusen 4.5 - goed speelbaar, ik vond ze zeker niet slecht tegen Barça.
16:00 Everton 4.5 - pak ik live, zijn beetje slowstarters wat mij betreft.
16:00 Rangers 5.3 - staat veel te hoog. Live dus. Plus: ik durf hem niet zomaar; immers zit Rangers buiten het veld nogal in de geldproblemen, dus als ik hem speel; dan live.
16:00 Valladolid 4.6 - heerlijke drawlay wat mij betreft. Hier heb ik al sinds donderdag 110 euro op @ 4.5, die stijgt nog wel naar 4.9/5.0, en die back dan prematch voor 100 euro met een tientje surewinst, en speel 10 euro door. Ik ben een Hollander, ja.
18:00 Fenerbahce v Sivasspor 4.3 - twijfelgeval net als die andere Turkse match, wacht ik even af.
18:45 Feyenoord 5.7 (live) - staat m.i. veel te hoog. Eén zwaluw maakt geen zomer; Ik vind Feyenoord nog altijd wisselvallig, en zie hier zomaar een x'je bij rust in. Tegen RKC moet het echter wel lukken, en omdat ik verwacht dat hij live flink zal dalen, pak ik 'm misschien live.
19:45 ADO 5 - goed te doen, al zou dit ook X kunnen zijn. Ik pak m dus live en wat lager.
20:45 Heracles 4.6 - goed te doen, al pak ik deze denk ik ook live. Heracles wordt ineens wat overschat. 10-15 minuten wachten kan hier geen kwaad.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Goed om te zien dat je zo serieus bezig bent met spelen. Kan je mij svp eens uitleggen wat je nou precies doet met drawlay?
Wat houdt het in ?
0 Vind ik leuk's
Pro-Bookienakker!
dennis73:
Kan je mij svp eens uitleggen wat je nou precies doet met drawlay? Wat houdt het in ?

ww lezen(las enk ovt; heeft gelezen volt deelw)
1. met je ogen tekst bekijken en die in je gedachten opnemen
chomponthis2005:
Mensen die niet weten wat drawlayen op Betfair inhoudt kunnen het beste even zelf op onderzoek uit gaan en de ontwikkelingen hier een tijdje volgen. RBMoors had er een topic over een tijdje geleden.

https://www.voetbalwedden.net/topic/wedden-met-rbmoors-937/
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Goed om te zien dat je er ook nog steeds succes mee hebt :d je begin was erg vervelend met falkirk haha, maar je hebt vertrouwen gehouden in het systeem en dat gaat met discipline op de lange termijn zeker lonen!
Ik zelf heb door drukte niet meer de motivatie om mijn topic te blijven updaten, maar ik zal hier af en toe misschien eens wat van je meepikken of zelf iets voorstellen :) GL
0 Vind ik leuk's
chomponthis2005:
13:30 Chelsea 5.5 niet gespeeld, zoals ik zei het Inter van engeland, na 0-1 afgehaakt
15:00 Verona 4.2 (y) winst
15:00 Antalyaspor v Manisaspor 3.8 niet gespeeld
15:00 Leverkusen 4.5 (y) winst
16:00 Everton 4.5 niet gespeeld, ik dacht slowstart, na 10 min al 2-0, hihi
16:00 Rangers 5.3 niet gespeeld, verstandig, reden hierboven
16:00 Valladolid 4.6(y) winst
18:00 Fenerbahce v Sivasspor 4.3 (y) winst, meteen gebacked na 1-0
18:45 Feyenoord 5.7 niet gespeeld duurde te lang, belachelijke odd
19:45 ADO 5 (y) winst, live gelayed @ 3.8, met dank aan Maar
20:45 Heracles 4.6 niet gespeeld oersaai, geen zin in

En nog live gepakt: UD Almería - Real Murcia - na 20 minuten 1-1, gebacked met winst (y)
ROI feb: 152
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Enkele suggesties voor morgen. Not really an 'outstanding' day, dus behoedzaamheid is vereist. Live wierp zijn vruchten af vandaag, ik schrijf u datzelfde recept ook voor morgen voor. In het oog springen de volgende picks:
12:30 Konyaspor v Sakaryaspor 4.8/4.9 - staat te laag, gepakt, morgen even kijken of ik hem speel
14:30 Ajax v NEC Nijmegen 5.7 - live, veel te hoog. NEC niet slecht
15:00 Charleroi v RBD Borinage 4.9 - twijfelgeval
15:00 Roma v Parma 4.2
15:00 Cesena v Milan 4.1 - staat te laag, gepakt, zie morgen wel wat ik ermee doe
15:30 Schalke v Wolfsburg 4.1 - te hoog
18:00 Club Brugge v KV Kortrijk 4.6
20:45 Palermo v Lazio 3.4 - live, kans op X, maar echte kraker. Moet geld uit te halen zijn
21:15 Sp Lisbon v Pacos Ferreira 4.7 - gevaarlijk, Ferreira nogal goed bezig
21:30 Barcelona v Valencia 6.5 - te hoog, maar altijd live volgen, bij lang 0-0 of 0-1 lucratief (denk aan vorige week real 0-1 achter, mooie winst)
Verder even schuin kijken naar de ontwikkelingen bij Twente, PSV, Villareal en Liverpool.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
nice topic man, ik ga je volgen, al ben ik niet een hele fanatieke drawlayer :p
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Afwachten was dit keer toch geen goeie strategie: bij respectievelijk Ajax, AZ, Groningen, Schalke en Charleroi werd (te) vroeg gescoord. Niet erg want de paar die ik wel speelde kwamen redelijk goed.
chomponthis2005:
12:30 Konyaspor v Sakaryaspor (y) winst
14:30 Ajax v NEC Nijmegen niet gespeeld, zelfde verhaal als Everton.
15:00 Charleroi v RBD Borinage niet gespeeld, ben eruit gestapt: te kleine market
15:00 Roma v Parma 4.2 niet gespeeld
15:00 Cesena v Milan 4.1 (y) winst
15:30 Schalke v Wolfsburg 4.1 niet gespeeld

Verder nog gespeeld:
Granada v Sociedad (y) winst
Ath Bilbao v Malaga (y) winst, na de 1-0 snel nog gepakt, voor 5.0. Daar vielen 3 goals in 3 minuten.
Mocht ik vanavond tijdig thuis zijn, speel ik de late matches wellicht nog.
ROI feb: 171
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Maandag wasdag.
Geniet na van het weekend, trek een fles wijn open en zet een relax muziekje aan. Niet teveel wedden; van sjrot-wedstrijden komt namelijk huilen. Als u uw verslaving niet kunt bedwingen, en toch denkt dat voetballers zin hebben om op maandagavond veel ballen erin te schieten, beproef dan naast de wijn ook uw geluk, en speel:
- Bursaspor v Istanbul BB - voor 3.4 nemen is ok. Live voor 3.0 nemen is beter, dan maakt het namelijk niet zoveel uit wie scoort. Istanbul BB is namelijk helemaal niet zo slecht bezig.
- Emmen v Den Bosch is speelbaar - verre uitwedstrijd zo tijdens de carnaval, voor 4.1 is hij te doen, maar ik zou 'm niet toejuichen.
- Zaragoza v Betis is live speelbaar, ook voor 3.0 beter, het zal u dan ook hier een zorg zijn wie die bal erin schiet, als het maar binnen 60 minuten gebeurd.
Proost.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
I am 37 years old and I live in Czech Republic. I worked two years as an oddsmaker and analyst in boylesports. I'm interested in different kinds of sports, but I specialize in selecting football leaguese specially the German, Italian and French. Also I have excellent results in selecting American sports, especially hockey NHL.
Persons interested in my carefully selected types should put money into an account in Skrill (Moneybookers) [ michal.wykrota@gmail.com ] stating in an e-mail address to which statements wait for a week sent types. You can also pay by paysafecard.
Signup includes 2-3 types of carefully selected each day. The cost of subscription is 25 EUR or 35 $ per week. I give sports betting a few hours before the start of matches.
Contact: michal.wykrota@gmail.com
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.