Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Drawlayen met: Chomp

Drawlayen voor gevorderden
De afgelopen 2 maanden heb ik een serieuze ROI opgebouwd met drawlayen. De mensen die mij hier kennen zijn wellicht bekend met de tactiek. Mensen die niet weten wat drawlayen op Betfair inhoudt kunnen het beste even zelf op onderzoek uit gaan en de ontwikkelingen hier een tijdje volgen. RBMoors had er een topic over een tijdje geleden. De haken en ogen aan dit systeem erken ik --en ik sta volledig achter JeroenUnibet's kritiek in deze!-- maar toch bespeur ik in mijn Excel consistentie in de winsten en verliezen. Ik kan heel veel details gaan delen, maar deze 4 zaken zijn daarbij van levensbelang:
1. IJzeren discipline.
2. Kritische wedstrijdselectie.
3. Een nauwkeurig Excel-bestand bijhouden waar je winsten en verliezen kunt analyseren.
4. Gevoel voor de markt. Staan odds te hoog / te laag?, wanneer gaat de market groeien?, wat doen odds vlak vóór en vlak rust, gaan odds na de aftrap meteen kelderen? Wat gebeurd er bij 0-1 met de odds? Is deze match beter live speelbaar? Of na een 1-1 binnen 20 minuten? Of na HT? Het zijn allemaal details die erg belangrijk zijn.
Dus. Er komen drawlay-picks in dit topic die ik zal trachtten toe te lichten. Ik speel zelf meestal voor 9 of 10 euro per pick. Wat ik uiteindelijk speel kan ik niet altijd exact zeggen, omdat het dikwijls last-minute of live beslissingen zijn. Jullie eigen drawlay-picks zijn ook welkom en als je nog niet op Betfair zit, gebruik: 46CLRCFHE en we krijgen beide een bonus van 35 euro ;)
Succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chomponthis2005
Country flagchomponthis2005 in 18-02-2012 10:23 Leden topics
in 18-02-2012 10:23 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dinsdag
Wederom geen drawlays zoals ik die graag zie volgens het boekje. Toch acht ik er drie speelbaar:
18:00 CSKA Moscow v Real Madrid 5.0
Het is koud in Moskou. Het is vroeg op de dag. Het vliegveld van Moskou is niet de meest aantrekkelijke plek ter wereld kan ik u vertellen en de Russen zijn toch een ander slag volk dan de Spanjaarden. Super veel zin had ik hier niet in als ik een Spanjaard zou zijn. Had ik al gezegd dat het er koud is?
Anyway, bij het horen van de Champions League tune, zal Real zich wel samenpakken en CSKA (erg matig) opvegen met een 0-2 of iets dergelijks. Ik vind dit daarom een aardige drawlay, en die 5.0 is best wel redelijk (4.9 of 4.8 zou beter zijn), maar ik verwacht dat het wel zeker 15 tot 20 minuten 0-0 blijft. Gezien de omstandigheden. Als dat zo is - en ik zie er alle rede toe, dan is hij dus te nemen voor 4.6 of iets dergelijks. Pak je hem morgen vlak voor de wedstrijd, dan gaat het kluitjesvolk allemaal massaal inzetten, en dan schuift de markt - gok ik naar 5.2 of 5.3. Ik heb CSKA een beetje gevolgd tijdens de trainingen en de vriendschappelijke matches, en dat was nou niet bepaald genieten wat ik daar zag. Real is een maat te groot. En 5.0 is redelijk.
20:45 Charlton v Rochdale 4.8
Volgens mij Excel stelt Charlton mij teleur als ik ze wel speel, en stellen ze mee ook teleur als ik ze niet speel. Als ik Charlton wél speel scoren ze niet, als ik Charlton niet speel scoren ze wel. Conclusie? Wisselvallig. Rochdale is echter dusdanig zwak, dat ik dit wel durf te spelen. 4.8 is in dat geval te laag! Maarja, niemand heeft dit nu al gezien, dus hij zal nog stijgen naar 5.0 op z'n minst.
20:45 Napoli v Chelsea 3.35
Geweldige voetbalstad. Voetbal leeft daar. Lekkere ploeg ook dat Napoli. Chelsea is zoals al eerder bleek het Inter van Engeland, en 3.35 is dus een prima drawlay. Als je hem live weet te pakken voor 3.0 of 3.1 dan zit je helemaal gebakken, want dan maakt het niet uit wie scoort; als er maar gescoord wordt, dan maakt u winst en backed u na een 1-0 of 0-1 (afhankelijk van het tijdstip/match/11tegen11 of 11tegen10 etc). Het probleem kan wel zijn dat er eventueel NIET gescoord wordt tot aan rust, daarom is het misschien verstandig om het begin even in te schatten. Vragen die daarbij helpen zijn: is er open aanvallend spel? Is de passing/communicatie goed? Hoe staan het middenveld en verdediging?
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Mooie uitleg Chomp :d (y) !
0 Vind ik leuk's
chomponthis2005:
Maandag wasdag.
Geniet na van het weekend, trek een fles wijn open en zet een relax muziekje aan. Niet teveel wedden; van sjrot-wedstrijden komt namelijk huilen. Als u uw verslaving niet kunt bedwingen, en toch denkt dat voetballers zin hebben om op maandagavond veel ballen erin te schieten, beproef dan naast de wijn ook uw geluk, en speel:
(....)
Proost.

(y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
In plaats van mijn eigen tips te spelen - die overigens allemaal goed waren geweest (bursaspor / den bosch / betis) - speelde ik live een vage wedstrijd in stokbrodenland. Ik dacht dat past bij mijn wijn. Blijken die Fransen er weer niets van te bakken, en heb ik maar gebakt met minimaal verlies.
ROI feb: 168.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Temporarily not available
Vanwege verhuizing en Matsubatsi's die mijn droger en wasmachine hebben getorpedeerd, ben ik voorlopig bone broke. En in maart/april moet ik naar Coron om wat shit te vertalen, geen onaardige locatie. Derhalve volgen er tijdelijk geen drawlaypicks van L'Empereur Chomp XIV. Geen paniek, I'll be back after a while. Veel succes, doe geen gekke dingen en onthoud altijd wat Dostoyevsky over gokken schreef: "When you’re surrounded by endless possibilities, one of the hardest things you can do is pass them up".
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
chomponthis2005:
Temporarily not available Vanwege verhuizing en Matsubatsi's die mijn droger en wasmachine hebben getorpedeerd, ben ik voorlopig bone broke. En in maart/april moet ik naar Coron om wat shit te vertalen, geen onaardige locatie. Derhalve volgen er tijdelijk geen drawlaypicks van L'Empereur Chomp XIV. Geen paniek, I'll be back after a while. Veel succes, doe geen gekke dingen en onthoud altijd wat Dostoyevsky over gokken schreef: "When you’re surrounded by endless possibilities, one of the hardest things you can do is pass them up".

Fijn om te weten dat alles goed met je gaat, Jammer van de matsubatsi's maar daar kan je niet tegen op. Ik wens je een goede tijd toe in Coron
Groet Vincent
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Het beste Chomp ! (y)
Hopelijk tot snel :d !
0 Vind ik leuk's
Laatste paar drawlaytips voor mijn vertrek:
PSV, Twente, Groningen en Ajax lijken mij dit weekend allemaal leuke drawlays. De drawlayodds zijn allen redelijk - hoewel ik vind dat Heerenveen wordt onderschat door de bookies. PSV krijgt WAY too much respect. Ik zag op verschillende bookies tussen de 6.00 en 7.50 staan. Sick! Leuke om normaal op te wedden. Anyway; drawlayen is leuk omdat de afgelopen weken de eredivisie weer bewees dat er weinig gelijk wordt gespeeld en áls er al gelijk wordt gespeeld een 0-0 vaak niet de uitslag is. Ideaal om te drawlayen dus, en evt. tijdig te backen.
Ajax (y)
Twente - break-even gebacked: had na 80 minuten geen zin in een evt. 1-1. Het werd 0-2, ach ja.
PSV (y)
Groningen heb ik niet gespeeld. Had ook gekund dus.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Ow, en nog een toevoeging. Geen drawlay, maar een normale tip: Graafschap - Twente: X
Vorig seizoen verspeelde Twente mijns inziens de titel niet tegen Ajax, maar door puntverlies in de Vijverberg tegen het einde van het seizoen. Ik geloof dat het toen in de slotfase nog 1-1 werd. Wat nooit had mogen gebeuren. Dit is zo'n inhaalwedstrijdje komende week waar datzelfde scenario nog wel eens zou kunnen terugkomen. Het doet pijn in mijn Twents hart, maar ik verwacht geen makkie. Op Betfair zal een 5.0 ofzo voor een X mooi zijn, en zodra die beschikbaar is zet ik daar a.s.a.p. 10 euro op.
0 Vind ik leuk's
"I drink your milkshake! I DRINK IT UP!"
Ik had je code gebruikt maar krijg geen bonus niets man
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.