Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Drawlayen met: Chomp

Drawlayen voor gevorderden
De afgelopen 2 maanden heb ik een serieuze ROI opgebouwd met drawlayen. De mensen die mij hier kennen zijn wellicht bekend met de tactiek. Mensen die niet weten wat drawlayen op Betfair inhoudt kunnen het beste even zelf op onderzoek uit gaan en de ontwikkelingen hier een tijdje volgen. RBMoors had er een topic over een tijdje geleden. De haken en ogen aan dit systeem erken ik --en ik sta volledig achter JeroenUnibet's kritiek in deze!-- maar toch bespeur ik in mijn Excel consistentie in de winsten en verliezen. Ik kan heel veel details gaan delen, maar deze 4 zaken zijn daarbij van levensbelang:
1. IJzeren discipline.
2. Kritische wedstrijdselectie.
3. Een nauwkeurig Excel-bestand bijhouden waar je winsten en verliezen kunt analyseren.
4. Gevoel voor de markt. Staan odds te hoog / te laag?, wanneer gaat de market groeien?, wat doen odds vlak vóór en vlak rust, gaan odds na de aftrap meteen kelderen? Wat gebeurd er bij 0-1 met de odds? Is deze match beter live speelbaar? Of na een 1-1 binnen 20 minuten? Of na HT? Het zijn allemaal details die erg belangrijk zijn.
Dus. Er komen drawlay-picks in dit topic die ik zal trachtten toe te lichten. Ik speel zelf meestal voor 9 of 10 euro per pick. Wat ik uiteindelijk speel kan ik niet altijd exact zeggen, omdat het dikwijls last-minute of live beslissingen zijn. Jullie eigen drawlay-picks zijn ook welkom en als je nog niet op Betfair zit, gebruik: 46CLRCFHE en we krijgen beide een bonus van 35 euro ;)
Succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chomponthis2005
Country flagchomponthis2005 in 18-02-2012 10:23 Leden topics
in 18-02-2012 10:23 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
WallieA:
Al heel vaak meegemaakt dat het van 2-0 nog 2-2 werd... Ik ga voor een paar cent niet mijn hele inzet + mogelijk winst riskeren.. Bij een 2-1 zakt de winst al ver weg met een half uur op de klok en dan is het even billenknijpen..

True, true. Het ligt een beetje aan de omstandigheden en de hoeveelheid tijd er nog op de klok staat. En of ik de wedstrijd live aan het kijken ben of niet. Ik denk dat ik 60% van de tijd laat lopen en de rest winst pak. Als het dan écht mis gaat (rode kaart en pingel bijv.) dan minimaliseer ik mijn winst bij 2-1. Het gaat namelijk in heel veel gevallen ook gewoon goed. 1-0 is overigens een heel ander verhaal, daar stap ik na 60 minuten meestal uit. 0-1 zit ik meestal uit totdat ik (bijna) break-even kan spelen (60-70 minuut), dat zijn de meest vervelende.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Ik cash liever ook gewoon na de 2-0 uit. Bij Sevilla wel laten lopen, want ik zag Getafe echt geen goal maken. Maar in veel gevallen cash ik hem wel uit. Speel met hoge inzetten en als ik dan 65% van mijn uiteindelijke winst kan pakken is dat ook gewoon een enorm pak geld :)
0 Vind ik leuk's
Januari 2014
9 drawlays
2 vol gewonnen
4 gebacked met winst
2 gebacked met minimaal verlies
0 vol verlies
1 break-even
Start 298
Actueel 364
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Feestdag in Italië, middag vrij. Mooi excuus voor een paar drawlays op maandag. Napoli @ 4.0 (krijg er nog spijt van), Udinese en AC zijn interessant. Live pakken, de rest even aanzien in de Serie A.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Gister was een perfecte dag voor drawlays, ik pakte een aardige winst maar verneukte het door Lazio te spelen. Wilde ze eerst bij rust pakken, maar door de kansenregen (Klose) pakte ik ze voor 2.8 na 35 minuten. Wie er dan ook scoort, ook bij een goal van Inter zou hij iig naar 4-5 springen. En het was zo'n wedstrijd: wie scoort, wint. Ik wist dat ik dan tot minuut 75-80 kon blijven zitten. Eruit gestapt voor 1.42. De periode na rust was niet veelbelovend en ik was er wel klaar mee. Ik geloof dat de 1-0 viel op 81' minuten, toen stond hij op 1.4. Pijnlijk, maar die horen er bij. Ik had zin om blind 40 op Real te tilten @ 5.0 en de laptop uit te zetten, maar dat heb ik ook maar niet gedaan.
De 400 was close, maar zal dus nog even moeten wachten. Vandaag is er bijna niks, en ik haat friendlies. Mocht je je niet kunnen inhouden, speel dan live (Engelse tijden):
Az Alkmaar v Club Brugge 15:15
Wolfsburg v Vitesse 15:30
Brest v Paris St-G 19:15 (live, hopen op x @ HT oid, maar mijn haat voor Fransen wedstrijden zal jullie vast niet ontgaan zijn ;-) )
Sunderland v Man Utd 19:45 (hopen op x @ HT, of iets rond 3.0 afhankelijk van het spelbeeld)
Valencia v Atl Madrid 21:00 (live pakken onder of rond de 3.0, afhankelijk v/h spelbeeld, waarschijnlijk is deze voor mij te laat)
Januari 2014
11 drawlays
2 vol gewonnen
5 gebacked met winst
2 gebacked met minimaal verlies
1 vol verlies
1 break-even
Start 298
Actueel 353
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Zuur die 1-0 bij de 81e minuut. Toch mooie resultaten geboekt die nog wel zullen oplopen. Brest - PSG is naar morgenavond verplaatst.
0 Vind ik leuk's
Speelde gister ook Inter, na die slaapwekkende 1ste helft was ik in slaap gevallen tijdens het layen, werd wakker van de goal en snel ingecashed:D
0 Vind ik leuk's
Gister kleine winst gepakt met Conference North. Vandaag (Engelse tijden):
Drawlays:
Fiorentina v Chievo 20:00 - 4.2 zou mooi zijn, 4.0 nog beter (bij een slow start). Fiorentina afgelopen maand altijd mee gewonnen (dat kan natuurlijk ook een keer veranderen...)
St Etienne v Evian TG 19:45 - op papier de mooiste drawlay, maar niet meer waard dan +/- 4.3 (= Frankrijk)
Crawley Town v Bristol Rovers 19:45 - 4.2, 4.0 zou mooi zijn.
Ashton Utd v Buxton 19:45 - ben er niet zo kapot van. Kleine markt, ken de teams niet goed, ben er niet zo kapot van. Ik zou hem niet spelen, tenzij de markt groeit en je de statistieken er bij pakt.
Live - indien er een x bij HT is oid, kan dit interessant zijn.
Man City v West Ham 19:45
Barcelona v Getafe 21:00
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Woon je nou in Engeland dat je die tijden hanteert? Vroeg ik een tijdje terug ook al :p
0 Vind ik leuk's
pico020:
Woon je nou in Engeland dat je die tijden hanteert? Vroeg ik een tijdje terug ook al :p

Ik probeerde 'm al te ontwijken ;-) Ik heb aan mijn browser zitten sleutelen zodat ik weinig last heb van cookies, privacy, reclame, etc. Sommige sites werken daardoor niet goed, en het in-play overzicht bezoek ik daarom vanuit een anonymizer waardoor mijn IP om de zoveel minuten wijzigt. Daardoor denkt Betfair dat ik Engeland zit. Inloggen en backen/layenwerkt wel via mijn eigen IP gelukkig, anders gaat Betfair mijn winst straks bevriezen (y)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.