Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Drawlayen met: Chomp

Drawlayen voor gevorderden
De afgelopen 2 maanden heb ik een serieuze ROI opgebouwd met drawlayen. De mensen die mij hier kennen zijn wellicht bekend met de tactiek. Mensen die niet weten wat drawlayen op Betfair inhoudt kunnen het beste even zelf op onderzoek uit gaan en de ontwikkelingen hier een tijdje volgen. RBMoors had er een topic over een tijdje geleden. De haken en ogen aan dit systeem erken ik --en ik sta volledig achter JeroenUnibet's kritiek in deze!-- maar toch bespeur ik in mijn Excel consistentie in de winsten en verliezen. Ik kan heel veel details gaan delen, maar deze 4 zaken zijn daarbij van levensbelang:
1. IJzeren discipline.
2. Kritische wedstrijdselectie.
3. Een nauwkeurig Excel-bestand bijhouden waar je winsten en verliezen kunt analyseren.
4. Gevoel voor de markt. Staan odds te hoog / te laag?, wanneer gaat de market groeien?, wat doen odds vlak vóór en vlak rust, gaan odds na de aftrap meteen kelderen? Wat gebeurd er bij 0-1 met de odds? Is deze match beter live speelbaar? Of na een 1-1 binnen 20 minuten? Of na HT? Het zijn allemaal details die erg belangrijk zijn.
Dus. Er komen drawlay-picks in dit topic die ik zal trachtten toe te lichten. Ik speel zelf meestal voor 9 of 10 euro per pick. Wat ik uiteindelijk speel kan ik niet altijd exact zeggen, omdat het dikwijls last-minute of live beslissingen zijn. Jullie eigen drawlay-picks zijn ook welkom en als je nog niet op Betfair zit, gebruik: 46CLRCFHE en we krijgen beide een bonus van 35 euro ;)
Succes.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar chomponthis2005
Country flagchomponthis2005 in 18-02-2012 10:23 Leden topics
in 18-02-2012 10:23 Leden topics
121 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat kun je splitsen en er volgens mij zo lang over doen als je wilt, en staat ook aangegeven.
In de tussentijd:
PSG en Barca ben ik aan het surebetten. Ik heb PSG voor 4.5 en Barca voor 4.9 kunnen krijgen. Beide voor een groot deel van mijn stack. Die stonden vannacht erg laag, en ik weet vrij zeker dat die gaan stijgen.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
Yep, die geldt nog. 46CLRCFHE.
Tips voor morgen (let op Engelse tijden, alles +1 uur voor NL'se/Belgische tijden)

Woon je in Engeland (aangezien je Engelse tijden hanteert?)
0 Vind ik leuk's
Vanwege Kerst, nieuwjaar en de winterstop in enkele landen zal het wat rustiger worden m.b.t. drawlayen. Mijn Betfair account zal waarschijnlijk na vandaag een kort winterstopje maken. Vandaag toch nog een paar drawlays om het af te leren. Let op: ik post enkele interessante wedstrijden, maar de grootte van de markt (en de odd) bepalen welke ik speel. Het zijn namelijk niet bepaald wereldploegen met scorend vermogen, dus er zullen wel wat 0-0 HT bij zitten.
Ternana v Reggina
Carpi v Juve Stabia
Trabzonspor v Antalyaspor
Huddersfield v Yeovil
Leicester v Bolton
Sheff Utd v Tranmere
Coventry v Oldham
Maritimo v Penafiel
Fenerbahce v Kayserispor
Iedereen een gezond en voortvarend 2014 gewenst (y)
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
December 2013
72 drawlays
46 gewonnen
21 verloren
5 break-even
Start 100
Eind 298
Een resultaat om terughoudend tevreden mee te zijn. De winst stond veel hoger, maar richting het einde van de maand verdampte wat winst (en daar baal je dan toch van). Oorzaak: ik ging 'looser' spelen. Natúúrlijk weet je dat je dat niet moet doen, maar dan loop je al snel tegen de lamp. Van de 21 verliezen, pakte ik er 9 na 22 december toen ik meer ging spelen. 21 is echt veel te hoog. Het geeft ook een vertekent beeld, want nu lijk ik 1 op 3 te verliezen, en ik streef naar 1 op 4. De winst ligt toch nog zo hoog omdat ik vóór 22 december vele minimale verliezen speelde. Ik keek toen meer wedstrijden live, en dat helpt omdat je gewoon ziet dat het een 0-0 wedstrijd is, en dan al eerder er uit stapt. Als je niet kijkt, ga je gewoon andere dingen doen en wacht je geduldig tot +/- 65' en dan pas pak je je verlies: dat deed ik na 22 december vooral. Twee lessen die zich dus opnieuw bewijzen: kritische selectie blijft belangrijk (ook als je veel wint) en live kijken helpt.
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Gelukkig nieuwjaar!
Vandaag 2 wedstrijden live gedrawlayed: Arsenal en Liverpool speelde ik @ 5.0. Arsenal heb ik 51' gebacked @ 3.8. Dat zag er muurvast uit, en dat bleef het ook nog tot minuut 85. Liverpool scoorde snel 2-0 dus die liet ik lopen.
Ik kijk even live naar ManU vanavond, als het daar een beetje goed uitziet, speel ik hem. Tot zaterdag is het daarna rustig. Alleen Hibernian v Hearts 19:45 is speelbaar denk ik. Dat is niet erg, want zaterdag staat er veel moois op het programma. Onder andere (Engelse tijden):
Aston Villa v Sheff Utd 15:00
Wigan v MK Dons 15:00
West Brom v C Palace 15:00
Charlton v Oxford Utd 15:00
Arsenal v Tottenham 17:15
Valencia v Levante 19:00
Januari 2014
2 drawlays
1 vol gewonnen
0 gebacked met winst
1 gebacked met minimaal verlies
0 vol verlies
0 break-even
Start 298
Actueel 313
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Gister was een mooie dag om te drawlayen, helaas had ik wederom te weinig tijd waardoor ik veel van mijn bets eigenlijk niet goed kon spelen. Erg jammer om te zien dat ik veel geld had kunnen winnen, maar het zij zo. Vandaag is het hopelijk wat rustiger en bekijk ik de volgende bets (de meeste live):
Derby
Chievo
Sunderland
Barcelona
Man Utd
Fiorentina
Braga
Marseille
Juve
Januari 2014
5 drawlays
2 vol gewonnen
0 gebacked met winst
2 gebacked met minimaal verlies
0 vol verlies
1 break-even
Start 298
Actueel 320
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
Sevilla is momenteel ook veel sterker in eigen huis tegen getafe.. LTD staat op 4.5 momenteel.. best aardig
0 Vind ik leuk's
WallieA:
Sevilla is momenteel ook veel sterker in eigen huis tegen getafe.. LTD staat op 4.5 momenteel.. best aardig

Al snel in de tweede helft de 2-0.. heb toen zekere voor het onzekere genomen. Eerste winst voor vandaag alweer binnen :)
0 Vind ik leuk's
WallieA:
WallieA:
Sevilla is momenteel ook veel sterker in eigen huis tegen getafe.. LTD staat op 4.5 momenteel.. best aardig

Al snel in de tweede helft de 2-0.. heb toen zekere voor het onzekere genomen. Eerste winst voor vandaag alweer binnen :)

Nice, die had ik helemaal over het hoofd gezien (y) Maareh, waarom zit je hem niet uit bij 2-0?
0 Vind ik leuk's
I drink your milkshake! I DRINK IT UP!
chomp:
WallieA:
WallieA:
Sevilla is momenteel ook veel sterker in eigen huis tegen getafe.. LTD staat op 4.5 momenteel.. best aardig

Al snel in de tweede helft de 2-0.. heb toen zekere voor het onzekere genomen. Eerste winst voor vandaag alweer binnen :)

Nice, die had ik helemaal over het hoofd gezien (y) Maareh, waarom zit je hem niet uit bij 2-0?

Al heel vaak meegemaakt dat het van 2-0 nog 2-2 werd... Ik ga voor een paar cent niet mijn hele inzet + mogelijk winst riskeren.. Bij een 2-1 zakt de winst al ver weg met een half uur op de klok en dan is het even billenknijpen..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.