Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb 2 euro ingezet op Manu en dan nog een combi gemaakt van gisteren en vandaag .
Tot nu toe van de combi alles goed, nu moeten alleen nog Inter en Barcelona winnen en heb x6.35.
Hopen dat ze winnen :)
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb 2 euro ingezet op Manu en dan nog een combi gemaakt van gisteren en vandaag . Tot nu toe van de combi alles goed, nu moeten alleen nog Inter en Barcelona winnen en heb x6.35. Hopen dat ze winnen :)

ik wou vandaag ook inzetten op wedstrijden champions leauge maar ik skip het voor vandaag en ik ga het gewoon lekker kijken :P Morgen lijkt me handiger om in te zetten op de europa leauge.

FC Rubin Kazan - FC Barcelona 29-09-10 18:30 5,90 3,60 1,60

Rubin kazan wist in Camp Nou gewonnen met 1-2 in rusland werd het 0-0. Barcalona speelt zonder Messi hoogstwaarschijnelijk. Ze testen hem nog net voor de wedstrijd, maar ik verwacht dat Pep geen risico's gaat nemen met Messi (hooguit spelt hij de laatste 20? minuten) Rubin kazan verloor van Kopenhagen met 1-0, maar doet het uitstekend in de competetie. Ik verwacht winst voor Barcalona, maar zou niet me hele stack hierop inzetten tegen 1,60. Individueel kwaliteit zal de doorslag geven.

Ik weet even niet tegen wie barcalona speelt in het weekend in de primera division, maar let op! Ze spelen zonder David Villa en Messi zal nog niet volledig hersteld zijn (messi merken we vanavond wel of hij de volgende wedstrijd zal spelen in de Primera division)

Inter Milan - Werder Bremen 29-09-10 20:45 1,50 3,95 6,50

Werder bremen gaf een 2-0 voorsprong weg tegen tottenham in het eigen huis. Ik verwacht een winst van Inter (2-1) Werder heeft de flow gewoon niet te pakken.

Tottenham Hotspur - FC Twente Enschede 29-09-10 20:45 1,85 3,40 4,20

Tottenham verloor de derby met 1-0 van west ham united. Als twente weer lekker compact speelt en met veel inzet zie ik ze nog wel gelijkspelen. Een X2 zou een mooie bet zijn.

CF Valencia - Manchester United 29-09-10 20:45 2,60 3,10 2,75 (7)

Valencia doet het goed in de competitie en won van bursaspor met 4-0. Bursaspor is een erg aanvallende club die maar 2 personen achter houd bij een aanval. De counters van valencia en het individuele kwaliteit heeft de doorslag gegeven. Manchester heeft het moeilijk in de competitie omdat zij niet de focus erbij kunnen houden tot de laatste seconde. (everton-man united) Ik verwacht een 1x.

Glasgow Rangers - Bursaspor 29-09-10 20:45 1,95 3,30 3,90 (8)

Zie bovenstaande. Glasgow zal bursa niet onderschatten. Dat heeft de coach vandaag bevestigd. Ook wist Glasgow tot frustratie van Man united de 0 te houden op Old trafford. Glasgow zal dit winnen. Mijn tip 1.

Panathinaikos - FC Kopenhagen 29-09-10 20:45 1,95 3,30 3,90 (8)

Panathinaikos heeft voetballes gehad van Barcalona, maar heeft zich hersteld in de competitie. Kopenhagen won van Rubin kazan en doet het aardig in de competitie. Deze is erg moeilijk om op in te zeggen. De teams zijn gelijkwaardig, maar panathinaikos heeft het thuisvoordeel.

Tip 1x (quote wordt erg laag!) of een Xje
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Net toto gespeeld:

Barcelona
Olympic Lyon
Schalke - Benfica gelijk
Valencia
Buraspor

inleg 2
Totale quotering 171,98
0 Vind ik leuk's
[quote]Net toto gespeeld: Barcelona Olympic Lyon Schalke - Benfica gelijk Valencia Buraspor inleg 2 Totale quotering 171,98

En was het vrouwtje weer aan het werk? ;)

GL wouter, hopelijk zit het vanavond een keer mee!
0 Vind ik leuk's
Heb ook Barca meegenomen, vond de notering van 1.72 toch iets te verleidelijk voor zo'n topteam (ook al zonder Messi).
0 Vind ik leuk's
1-1 :p heb em ALWEER fout .. Had em bij een andere kiosk gehaald in een dorp.. daar werkte een oude man geen vrouw helaas :p
0 Vind ik leuk's
[quote]1-1 :p heb em ALWEER fout .. Had em bij een andere kiosk gehaald in een dorp.. daar werkte een oude man geen vrouw helaas :p

heb ik iets gemist?
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
[quote]1-1 :p heb em ALWEER fout .. Had em bij een andere kiosk gehaald in een dorp.. daar werkte een oude man geen vrouw helaas :p

Meegespeeld met de Toto BetWinner ? Ikzelf speel ook af en toe mee met de Toto als ik in de buurt ben van een sigarenboer of kiosk wel zijn de odds minder maar kan het toch niet laten. Gelukkig kan ik mezelf op internet ook genoeg vermaken met wedden :p
0 Vind ik leuk's
Unibet
Morgen en woensdag worden er weer wedstrijden voor de Champions League gespeeld. Hieronder de wedstrijden. Iemand nog tips voor leuke CL wedstrijden?

Dinsdag 19 Oktober 2010
18:30 Spartak Moscow - Chelsea
20:45 Bayern Munchen - CFR Cluj
20:45 Arsenal - Shakhtar Donetsk
20:45 Sporting Braga - Partizan Belgrado
20:45 Real Madrid - AC Milan
20:45 Ajax - Auxerre
20:45 Olympique Marseille - MSK Zilina
20:45 AS Roma - Basel

Woensdag 20 Oktober 2010
20:45 Inter Milan - Tottenham Hotspur
20:45 FC Barcelona - FC Copenhagen
20:45 Panathinaikos - Rubin Kazan
20:45 Manchester United - Bursaspor
20:45 Glasgow Rangers - Valencia
20:45 Lyon - Benfica
20:45 Schalke 04 - Hapoel Tel Aviv
20:45 FC Twente - Werder Bremen

Ik denk dat Twente best eens goed kan gaan spelen tegen Werder Bremen. Bremen kreeg met 4-0 klop van Internationale maar wist afgelopen weekend thuis van Freiburg te winnen. Ondanks die overwinning staat Bremen slechts 11e in de Bundesliga.

Chelsea speelt de uitwedstrijd tegen Spartak Moskou. Beide ploegen zijn bij winst verzekerd van een plaats in de volgende CL ronde. Chelsea speelde afgelopen weekend de uitwedstrijd tegen Aston Villa met 0-0 gelijk.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Heb zojuist wat geld ingezet op combo winst AS Roma & winst Arsenal @ 2.48 in totaal.

Verder puur om eens gek te doen 50 cent ingezet op een 4-3 winst voor Man U op Bursa @ 251
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.