Champions League 2010/2011
Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]
Dit zijn mijn bets, 2de is eigenlijk een foutje want wou enkelvoudige weddenschap.
Hopen op een goed resultaat :)
Ik ken het sluit soms per ongeluk ook wel eens weddenschappen af die ik anders bedoeld had. Soms gebeuren die dingen nou eenmaal.
Dit zijn mijn bets, 2de is eigenlijk een foutje want wou enkelvoudige weddenschap.
Hopen op een goed resultaat :)
Ik ken het sluit soms per ongeluk ook wel eens weddenschappen af die ik anders bedoeld had. Soms gebeuren die dingen nou eenmaal.
Toto Sigarenboer
Jah, maar volgens mij is het nog zo slecht niet :).
Wat vind je van men bets ?
Wat vind je van men bets ?
Ja ik denk dat iedereen die wel heeft Hubmens,
Arsenal, Roma, Ajax winnen :)
Zijn ook de favorieten volgens mij.
Arsenal, Roma, Ajax winnen :)
Zijn ook de favorieten volgens mij.
Oké :).
Hoop dat mijn combi zeker uitkomt :)
Hoop dat mijn combi zeker uitkomt :)
[quote]vanavond; Arsenal - Shaktar 1 @1.65 (6/10) Roma - Basel 1 @1.60 (6/10) Braga - Partizan 1 @1.73 (6/10)
Arsenal (y)
Roma (n)
Braga (y)
funbet = dood
Hoe was jullie CL-avond?
Arsenal (y)
Roma (n)
Braga (y)
funbet = dood
Hoe was jullie CL-avond?
Aziatisch gehandicapt
Ik had ook een combi waarin Roma de dooddoener was. Gelukkig besloot ik 5 minuten voor aanvang van Ajax om toch maar een flink bedrag op Ajax te zetten waardoor ik toch een mooie winst heb gerealiseerd. Zal straks even kijken wat het voor morgen gaat worden
Had afgelopen week verlies gemaakt, gelukkig heeft Ajax dat vanavond weer goed gemaakt :)
Voor morgenavond heb ik een leuke funcombi, verder niks. quoteringen zijn te laag of wedstrijden te risicovol.
Huntelaar, Messi en Berbatov to score @ 3.78. Ben benieuwd!
Voor morgenavond heb ik een leuke funcombi, verder niks. quoteringen zijn te laag of wedstrijden te risicovol.
Huntelaar, Messi en Berbatov to score @ 3.78. Ben benieuwd!
Ik speelde ze single, dus toch nog iets overgehouden...
Morgen weer een dag! :)
Morgen weer een dag! :)
Aziatisch gehandicapt
Gisteravond €79,65,- gewonnen combi van Ajax, Real Madrid, Arsenal en Bayern.
€20,- inzet en quotering van 3.98.
[quote]Gisteravond €79,65,- gewonnen combi van Ajax, Real Madrid, Arsenal en Bayern.
Er goede combi was het dan . Het was voor mij behoorlijk duidelijk dat deze ploegen zouden gaan winnen. (y)
Er goede combi was het dan . Het was voor mij behoorlijk duidelijk dat deze ploegen zouden gaan winnen. (y)
Unibet