Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Heb zojuist wat geld ingezet op combo winst AS Roma & winst Arsenal @ 2.48 in totaal.

Verder puur om eens gek te doen 50 cent ingezet op een 4-3 winst voor Man U op Bursa @ 251

Welkom hier op deze community. Ik hoop echt voor je dat je de quotering van 251 binnen gaat slepen het zou toch wat zijn.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Krijg zojuist een email van Unibet dat je geld terugkrijgt bij een wedstrijd die in 0-0 eindigt in de Champions League. Hieronder meer info.

We vergoeden alle verliezende inzetten op de correcte score, HT/FT (stand aan de rust en aan het einde van de wedstrijd) en eerste / laatste doelpuntenmaker voor iedere weddenschap op een Champions League-wedstrijd die in 0-0 eindigt.

Maar er zijn meer krakers. Profiteer mee van een mogelijke 0-0 en zet in!

Voorwaarden en bepalingen
* Deze aanbieding is geldig voor alle Champions League wedstrijden die gespeeld worden op de data: 19-20 Oktober, 2 - 3 November, 23-24 November en 7-8 December. Tijdstippen kunnen onderhevig zijn aan aflastingen en nieuwe data.
* Correcte Score, HT/FT en eerste/Laatste doelpunten kunnen alleen vergoed worden bij non - live weddenschappen.
* Correcte Score, HT/FT en eerste/Laatste doelpunten worden enkel vergoed indien deze op reguliere speeltijd werden afgesloten (90 minuten plus blessuretijd)
* Correcte Score vergoedingen worden alleen terugbetaald bij weddenschappen op de correcte eindstand als op de correcte einduitslag na reguliere speeltijd werd gewed. Inzetten op correcte score aan de rust zijn hiervoor niet geldig en worden niet vergoed.
* De Eerste/Laatste doelpuntenmaker heeft betrekking op de speler die het eerste/ laatste doelpunt maakt. Eigen doelpunten tellen niet mee.
* De uitslag zal worden geverifieerd op www.uefa.com en het eerste resultaat, zoals de UEFA bepaalt, zal worden gebruikt om de weddenschappen te corrigeren. Dit is ook indien er een fout werd gemaakt door UEFA of de uitslag achteraf wordt aangepast door de UEFA.
* Er is geen minimum/maximum inzet verbonden aan deze promotie.
* De inzetten zullen binnen 24 uur na het einde van de wedstrijd worden uitbetaald.
* De aanbieding is geldig voor zowel enkel- als meervoudige weddenschappen. Bij een meervoudige weddenschap zal het onderdeel van de correcte score, HT/FT en eerste-/laatste doelpuntenmaker ongeldig worden verklaard (waarbij de noteringen op 1,00 worden gesteld). De totale weddenschap blijft echter geldig, ook al wordt het afzonderlijke deel van de correcte score, HT/FT en eerste-/laatste doelpuntenmaker ongeldig verklaard.
* Unibet behoudt het recht om deze promotie ten alle tijden te veranderen of stop te zetten.
* De Unibet algemene voorwaarden en bepalingen zijn bindend in deze promotie.
* Unibet behoudt het recht om inzetten te limiteren en de prijzen ten allen tijde te veranderen.
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
Unibet goed bezig (y)
0 Vind ik leuk's
ja leuke aanbieding, maar er is bijna geen wedstrijd die in een 0-0 stand eindigt.
0 Vind ik leuk's
[quote]ja leuke aanbieding, maar er is bijna geen wedstrijd die in een 0-0 stand eindigt.

Het lijkt me dat Unibet daarom ook zulke acties doet. In ieder geval goed kijken welke wedstrijden de meeste kans daarop hebben.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]ja leuke aanbieding, maar er is bijna geen wedstrijd die in een 0-0 stand eindigt.

Dat zal ook de reden zijn waarom ze deze actie aanbieden. Echter is het altijd beter dan niets...
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

In de Champions League kom ik ook niet echt vaak een 0-0 wedstrijd tegen. Ik zou zelf gewoon wedstrijden selecteren die het meeste kans maken op 0-0 en daar dan toch maar op wedden :) Ik kijk dan gewoon of een team aanvallend speelt of niet en of het veel scoort in de competitie/cup en uiteraard of de tegenstander +- hetzelfde is. Vanavond vind ik dat Sporting Braga-Partizan Belgrado en Spartak Moscow-Chelsea er het meeste voor in aanmerking komen. Alle andere wedstrijden is de kans enorm groot dat de thuisploeg wint en dus scoort. Ik zal in dit geval wedden op Sporting Braga en Chelsea met die 0-0 aktie van Unibet erbij zit er zeker nog wel wat value op deze bets.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
vanavond;

Arsenal - Shaktar 1 @1.65 (6/10)
Roma - Basel 1 @1.60 (6/10)
Braga - Partizan 1 @1.73 (6/10)

funbet @22.23 (1/10);

Ajax - Auxerre Over 1.5
Arsenal - Shaktar Over 2.5
Madrid - Milan Over 2.5
Braga - Partizan Over 2.5
B. Munchen - Cluj (0-1) 1
Marseille - Žilina (0-1) 1
0 Vind ik leuk's
Aziatisch gehandicapt
Heb alle vertrouwen in een goed resultaat van Ajax. Al helemaal wanneer we het lijstje geblesseerden van Auxerre erbij pakken:

Jelen, Licata, Al.Traoré, Langil, Y.Sanogo, A.Le Tallec.

Vooral die van Jelen is erg fijn voor Ajax.
0 Vind ik leuk's
http://i56.tinypic.com/jg5opl.jpg">
Dit zijn mijn bets, 2de is eigenlijk een foutje want wou enkelvoudige weddenschap.
Hopen op een goed resultaat :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.