Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]Ik heb 20 euro ingezet op barcalona en chelsea to win champions leauge

De kans is echt vrij groot dat een van deze twee teams de Champions League gaat winnen. Als Barcelona zo blijft voetballen als tegen Panathinaikos dan geef ik ze echt de grootste kans wat een meesterlijk voetbal was dat zeg !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik heb 2 tips geplaatst. Wat vinden jullie ervan?

- Sporting Braga - Shakhtar Donetsk [X2] @ Bet at home €1.55
- Tottenham Hotspur - FC Twente [X2] @ Bet24 €2.14

Ik vind ze wel leuk eigenlijk. Iemand nog meer tips voor de Champions League van deze week?
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Ik heb 2 tips geplaatst. Wat vinden jullie ervan?

- Sporting Braga - Shakhtar Donetsk [X2] @ Bet at home €1.55
- Tottenham Hotspur - FC Twente [X2] @ Bet24 €2.14

Ik vind ze wel leuk eigenlijk. Iemand nog meer tips voor de Champions League van deze week?

Ik vind het beide tips die best door de beugel kunnen. Een gelijkspel + winst voor 2.14 vind ik wel de moeite waard al ga ik er niet op betten omdat nog niet weet hoe Twente het uit doet in Europa. Sporting Braga was een drama tegen Arsenal ze verloren met 6-0.Een team als Shakhtar Donetsk zie ik bij deze laagvlieger dan ook wel winnen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Twente speelt uit, maar ik vind tottenham wel erg overrated, een bij elkaar gekocht team.. twente kan gelijkspelen mits ze dezelfde instelling en werklust vertonen als tegen Inter Milan..

Sporting braga is volledig de weg kwijt
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
Combi van 28,58 @ Bwin
Ajax - AC Milaan [2]
AJ Auxerre - Real Madrid [2]
Rubin Kazan - FC Barcelona [2]
Inter Milaan - Werder Bremen [1]
FC Schalke 04 - Benfica [2]

Verder enkelvoudig afgesloten:
Spartak Moscow - MSK Zilina [X2] @ Bwin 2.65
Sporting Braga - Shakhtar Donetsk [2] @ Titan Bet 3.18
Hapoel Tel Aviv - Olympique Lyon [1X] @ Bwin 1.60
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik heb volgende combi gemaakt bij Bwin :

Basel - Bayern Munchen [1] @ 3.95
Partizan Belgrado - Arsenal [1] @ 4.85
Totale notering : 19.16

Het zouden 2 verrassingen van formaat kunnen zijn, maar volgens mij niet geheel onmogelijk !
Bayern Munchen speelt misschien niet slecht maar behaalt te weinig punten in de competitie. Als Basel geconcentreerd speelt, kunnen ze de overwinning behalen.

Partizan Belgrado is thuis altijd een lastige klant met het publiek die er een echte hel zal van maken ! Tevens hebben ze een echte "goalgetter" in huis met Cleo.
Arsenal heeft daarentegen een heel pak gekwetste spelers (Van Persie, Vermaelen, Diaby, Bendtner en Ramsey) en heeft geen goede uit-reputatie in de champions league).
0 Vind ik leuk's
[quote]Ik heb volgende combi gemaakt bij Bwin : Basel - Bayern Munchen [1] @ 3.95 Partizan Belgrado - Arsenal [1] @ 4.85 Totale notering : 19.16 Het zouden 2 verrassingen van formaat kunnen zijn, maar volgens mij niet geheel onmogelijk ! Bayern Munchen speelt misschien niet slecht maar behaalt te weinig punten in de competitie. Als Basel geconcentreerd speelt, kunnen ze de overwinning behalen. Partizan Belgrado is thuis altijd een lastige klant met het publiek die er een echte hel zal van maken ! Tevens hebben ze een echte "goalgetter" in huis met Cleo. Arsenal heeft daarentegen een heel pak gekwetste spelers (Van Persie, Vermaelen, Diaby, Bendtner en Ramsey) en heeft geen goede uit-reputatie in de champions league).

Ik denk dat arsenal iig niet wint.. ze hebben komend weekend een wedstrijd uit bij chelsea EN volgens mij speelt fabregas ook niet. (las ik ergens)
0 Vind ik leuk's
Forza Inter
ajax speelt gelijk vandaag ,, of een stunt en wint! Verliezen zit er niet in , let maar op;)
0 Vind ik leuk's
Dit stond er vandaag nog op: VI.nl
Acht feiten voor Champions League-speelronde 2

[B]Chelsea[/B] is bezig aan een ijzersterke reeks thuis-
wedstrijden in de Champions League. De Londenaren verloren maar één van hun laatste 22 optredens op eigen bodem in het hoofdtoernooi. Dat was de laatste thuiswedstrijd tegen Internazionale (0-1).

[B]AS Roma[/B] hoopt dinsdag tegen het Roemeense CFR Cluj een negatieve recordreeks te doorbreken. De Italiaanse club verloor haar laatste drie Europese duels. In de Romeinse clubhistorie kwam het nog niet eerder voor dat de ploeg vier keer op rij verloor in Europa.

[B]Real Madrid[/B] presteert de laatste jaren bijzonder wisselvallig in Champions League-wedstrijden buiten het eigen Estadio Bernabéu. De Koninklijke won maar vier van de laatste veertien uitwedstrijden, tegen zes nederlagen en vier gelijke spelen.

[b]Bayern München[/B] staat dinsdag in Zwitserland tegenover FC Basel. De ploeg van trainer Louis van Gaal kende vorig seizoen een productieve reeks uitwedstrijden in het miljoenentoernooi. De zes meest recente duels buiten München waren goed voor vijftien goals.

[B]Barcelona[/B], woensdag tegenstander van Rubin Kazan, verloor zijn laatste uitwedstrijd in de Champions League, de 3-1 tegen Internazionale in de halve finale van vorig seizoen. Daarvóór hadden de Catalanen elf keer op rij niet verloren op vreemde bodem.

Bij winst op Werder Bremen evenaart [B]Internazionale[/B] woensdagavond in het eigen Guiseppe Meazza een clubrecord in de Champions League. De Nerazzurri behalen dan hun vijfde thuisoverwinning op rij, eenzelfde reeks als in de periode 2005-2006.
[B]Benfica[/B] speelt woensdag tegen Schalke 04 zijn eerste CL-uitwedstrijd sinds het seizoen 2007/08. De Portugese topclub heeft een beroerde uitbalans in het toernooi: ze won maar twee van de achttien uitwedstrijden, tegen zeven remises en negen nederlagen.

[B]Manchester United[/B], woensdag te gast bij Valencia, heeft een slechte balans in Champions League-duels op Spaanse bodem. De Engelsen wonnen maar één van hun dertien uitwedstrijden. Dat gebeurde in het seizoen 2001/02 op bezoek bij Deportivo La Coruña (0-2).
0 Vind ik leuk's
De wedstrijden van vanavond blijf ik af, heb alleen een klein betje afgesloten dat er 22 goals of meer gescoord gaan worden, notering van 2.0. De kans is ook redelijk dat het niet gebeurt dus vandaar een klein betje. Ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.