Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik heb vr vnv anderlecht staan, Tottenham en basel (mogen gewoon niet verliezen op tiraspol)
0 Vind ik leuk's
[quote]ik heb vr vnv anderlecht staan, tottenham en basel (mogen gewoon niet verliezen op tiraspol)

Wordt er vanavond gespeeld voor de Champions League ? Ik keek net in het odds overzicht en zag dat er voor de Champions League morgen wel allemaal wedstrijden zijn.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
de ploegen die vorige woensdag hebben gespeeld spelen nu allemaal dinsdag (vnv dus)

101% zeker
0 Vind ik leuk's
[quote]de ploegen die vorige woensdag hebben gespeeld spelen nu allemaal dinsdag (vnv dus)

101% zeker

Wat raar zeg keek net in het odds overzicht en staat tot echt :

Woensdag 25 Augustus 2010
18:45 Kopenhagen - Rosenborg BK 1,80 3,60 4,15
19:45 Tottenham Hotspur - BSC Young Boys 1,25 6,00 13,00
19:45 Auxerre - Zenit Sint Petersburg 2,50 3,30 2,90
19:45 FC Copenhagen - Rosenborg BK 1,80 3,60 4,75
20:45 MSK Zilina - Sparta Praha 2,50 3,30 3,10
20:45 Tottenham Hotspur - YB Bern 1,25 5,00 10,00
20:45 Ajax - Dynamo Kiev 1,85 3,75 4,45

Ik ga toch nog even op andere sites checken om te kijken wanneer het echt gespeeld wordt :)
Keek net even bij TVgids.nl en zie zeker staan dat bijv Ajax echt morgen speelt. Champions League: Ajax - Dinamo Kiev, Nederland 3, 25 augustus 20:40 uur
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
De Champions League voorrondes zijn voorbij en we spelen (eindelijk) weer eens met twee nederlandse teams in het kampioenenbal: Twente en Ajax. Zo op het eerste oog heb ik direct een weddenschapje afgesloten.

Twente - Inter Milaan: [2] tegen 1,75 bij Unibet.
Natuurlijk heeft Twente een leuke ploeg maar natuurlijk is het niet opgewassen tegen het geweld van Inter Milaan met al die fantastische spelers. Ik denk dat de odds van 1,75 nog wel omlaag zullen gaan de komende 2 weken, vandaar de vroege 'bet'.

Iemand nog meer 'vroege' bets tussen de Champions League wedstrijden?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Denk dat barcelona weer es de Cup met de grote oren pakt
0 Vind ik leuk's
Ajax trouwens europa league kunnen halen in deze poule
auxerre die niet florissant speelt tot nu toe
0 Vind ik leuk's
[quote]Denk dat barcelona weer es de Cup met de grote oren pakt

Die kans is zeker aanwezig al zal de concurrentie ook niet slecht zijn. Mourinho flikt het ook wel vaak om te winnen. En Inter is praktisch ongewijzigd behalve dan dat Mourinho weg is. En Bayern Munchen zal ten opzichte van vorig seizoen ook wel stukken beter zijn al zie ik ze niet zoveel geluk hebben als vorig seizoen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
Shakhtar Donetsk - Partizan Belgrado (1 X 2) Shakhtar Donetsk ? 7.00 10.17
MSK Zilina - FC Chelsea (1 X 2) FC Chelsea ?
FC Barcelona - Panathinaikos (1 X 2) FC Barcelona ?
AC Milaan - AJ Auxerre (1 X 2) AC Milaan ?
Manchester United - Glasgow Rangers (1 X 2) Manchester United ?
Arsenal - Sporting Braga (1 X 2) Arsenal ?
FC Twente - Inter Milaan (1 X 2) Inter Milaan ?
Bayern München - AS Roma (1 X 2) Bayern München ?

kga der ni van zijn peisk :)
0 Vind ik leuk's
dat lijken mij de grootste kanshebbers op winst Motje82 enkel Braga vertrouw ik niet, Succes gewenst
0 Vind ik leuk's
Veni, vidi, vici

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.