Champions League 2010/2011
Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
celtic is je dus niet goed gezind pff
Winnen is voor Winnaars
Nee idd, stomme gok, stonden eigenlijk te weinig (1.25) voor op verplaatsing te spelen. Weeral eens een lesje geleerd :s
Een vroege pick voor de Champions League finale tussen FC Barcelona en Manchester United:
[B]Scholes to receive a card, 4/10 @3.25 (Betsson)[/B]
Paul Scholes heeft dit seizoen de meeste kaarten verzameld bij de Mancunians. In de Premiership kreeg hij dit seizoen in 1449 minuten voetbal 9 keer de gele kaart voorgeschoteld (gemiddeld 1 kaart per 161 minuten). In de Champions League kreeg hij 1 keer geel in 354 minuten voetbal.
Tegenover een middenveld bestaande uit Xavi, Iniesta en Busquets zal Scholes het zwaar krijgen. Qua techniek en flair moet Scholes het uiteraard afleggen, maar op inzet kan hij veel compenseren. Scholes zal alles op alles zetten om een 23e prijs aan zijn toch al imposante erelijst toe te voegen.
Het is vooralsnog de vraag of Scholes in de basis zal beginnen. Dit seizoen stond hij slechts 4 van de 12 wedstrijden aan de aftrap. De bet wordt geannuleerd als hij op de bank moet beginnen.
[B]Scholes to receive a card, 4/10 @3.25 (Betsson)[/B]
Paul Scholes heeft dit seizoen de meeste kaarten verzameld bij de Mancunians. In de Premiership kreeg hij dit seizoen in 1449 minuten voetbal 9 keer de gele kaart voorgeschoteld (gemiddeld 1 kaart per 161 minuten). In de Champions League kreeg hij 1 keer geel in 354 minuten voetbal.
Tegenover een middenveld bestaande uit Xavi, Iniesta en Busquets zal Scholes het zwaar krijgen. Qua techniek en flair moet Scholes het uiteraard afleggen, maar op inzet kan hij veel compenseren. Scholes zal alles op alles zetten om een 23e prijs aan zijn toch al imposante erelijst toe te voegen.
Het is vooralsnog de vraag of Scholes in de basis zal beginnen. Dit seizoen stond hij slechts 4 van de 12 wedstrijden aan de aftrap. De bet wordt geannuleerd als hij op de bank moet beginnen.
"Todo bien , todo bien."
Ik speel dit echt nooit maar dan vraag ik me af wat de odd is voor bijvoorbeeld een vidic of een ferdinand. 3.25 voor Scholes die zijn kaartje pakt is wel elkker. Heb je nog meer van dit soort picks?
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
De kans is natuurlijk vrij groot dat hij niet in de basis zal starten. Maar mocht Ferguson besluiten om hem toch te laten starten, dan is het absoluut value in mijn ogen. Laten we hopen dat Ferguson wat extra routine in zijn ploeg wil! ;-)
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
De kans is natuurlijk vrij groot dat hij niet in de basis zal starten. Maar mocht Ferguson besluiten om hem toch te laten starten, dan is het absoluut value in mijn ogen. Laten we hopen dat Ferguson wat extra routine in zijn ploeg wil! ;-)
Het is een vroege pick. Maar ik vind het een leuke weddenschap. Ik ga het de aankomende dagen bekijken. Thanx voor je heldere analyse wederom.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Dit topic gaat op slot. We gaan verder met een nieuws seizoen Champions League 2011/2012: https://www.voetbalwedden.net/topic/champions-league-2011-2012-677/