Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Manchester United - Marseille
Manchester heeft goede resultaten behaald vooral door efficiënt spel en niet zo zeer door goed spel. Marseille heeft al 512 minuten geen tegen doelpunt gehad in de Champions League. Daarom ruikt het ook naar een under voor 1.86 @ 12Bet. Als Marseille een doelpunt maakt gaan ze waarschijnlijk nog behoudener spelen. Datzelfde geld ook voor Manchester. Marseille is nooit echt uitgeschakelt zolang ze niet meer dan 3 tegen doelpunten krijgen. Marseille to qualify is 3.50 waard @ Stan James.
De grote massa zal wel voor Manchester gaan waar de waarde verschuift naar Marseille.
Ik speel zelf (nog) niets met de Champions League.
Update: Valencia en Vidic spelen niet.
0 Vind ik leuk's
Jammer van Bayern gisteren voor mij is er maar 1 winnaar en dat is Bayern. Inter ging hard schoppen zodat Robben geblesseerd raakte het is een schande voor het voetbal dat vaak die lelijk verdedigende ploegen toch doorgaan. Als Robben de hele wedstrijd uit had gespeeld dan was Bayern ook zeker doorgegaan.
0 Vind ik leuk's
Unibet
nee de de enige winnaar hier is Inter, want zij zijn door, hoe lelijk ze ook gespeeld hebben het gaat om het resultaat
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Johan Cruijff: "De Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen."
Dit is precies wat er gisteren gebeurd is. Er is wat mij betreft dan ook geen terechte winnaar, wel een terechte verliezer.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Het komt gewoon doordat Bayern de kansen niet af heeft gemaakt, doen ze dat wel dan gaan ze door. Nu laten ze het na en gaat Inter met de overwinning aan de haal. Overigens denk ik niet dat ze dit jaar wederom de CL winnen.
0 Vind ik leuk's
We're gonna kill the bookies !
En over vanavond ????
0 Vind ik leuk's
fastlane, fast life
Nieuws
Bastos en Aly Cissokho doen niet mee. Die laatste is vooral een probleem als Ronaldo speelt.
Twijfelgevallen: Gourcuff, Cris en Ederson.
Clean Sheat Chelsea is 1.95 @ Unibet
0 Vind ik leuk's
maar:
Johan Cruijff: "De Italianen kunnen niet van je winnen, maar je kan wel van ze verliezen."
Dit is precies wat er gisteren gebeurd is. Er is wat mij betreft dan ook geen terechte winnaar, wel een terechte verliezer.

Helemaal mee eens ik vind dat Bayern het ook helemaal aan zichzelf te wijten heeft dat ze niet door zijn gegaan.Ze hadden kansen zat in de eerste helft en hadden toen al een onoverbrugbare voorsprong kunnen hebben. Het was wel weer typisch Italiaans hoe Inter door is gegaan. Toen Robben uitviel verwachtte ik helemaal dat het echt mis zou gaan.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Ik speel drie funbets:
- ruststand/eindstand Kopenhagen/Chelsea 26.00 @ Bwin
- correcte score Madrid - Lyon 4-1 16.00 @ Bwin
- correcte score Madrid - Lyon 4-2 36.00 @ Bwin
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Voorbeschouwing CSKA Moskou - Rubin Kazen:
- https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-cska-moskou-rubin-kazan/
Verder vanavond de wedstrijden:
Manchester United - Chelsea: Gaan de Londenaren winnen bij The Reds?
Shaktar Donetsk - FC Barcelona: Eerherstel voor Shaktar of weer dikke winst voor Barca?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.