Champions League 2010/2011
Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Heb voor vanavond Mancity-DNB en Valencia en Milan - DNB. 10 euro.
Morgen zet ik in op arsenal 1x.
Morgen zet ik in op arsenal 1x.
Wat doen jullie bij deze twee mooie wedstrijden van morgen?
AS Roma-Shaktar Donetsk
Arsenal-Barcelona
AS Roma-Shaktar Donetsk
Arsenal-Barcelona
dikkemini:
AS Roma-Shaktar Donetsk
Arsenal-Barcelona
AS Roma-Shaktar Donetsk
Arsenal-Barcelona
Ik denk dat Roma en Barcelona gaan winnen.De odds zijn 2.0 en 1.91 voor winst bij 888sport.
Unibet
ik gok niet vanavond,veel te moeilijk.
http://www.soccerway.com/photo_dynamic/newswide/300/153/12427216150.jpg">
http://www.soccerway.com/photo_dynamic/newswide/300/153/12427216150.jpg">
Wedden om te winnen
&
Winnen om te wedden
Arsenal - Barcelona x
Asroma - Shaktar 2
Denk dat Shaktar beter is dan As Roma en voor een verrassing gaat zorgen in Rome (1-2). Arsenal zal zich met hand en tand verzetten en Barcelona op een 1-1 gelijkspel houden.
Asroma - Shaktar 2
Denk dat Shaktar beter is dan As Roma en voor een verrassing gaat zorgen in Rome (1-2). Arsenal zal zich met hand en tand verzetten en Barcelona op een 1-1 gelijkspel houden.
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
jordy_11:
Het kan alle kanten op idd ik geef mijn voorkeur wel aan Barcelona dat gewoon echt het betere team heeft en Arsenal echt een topdag moet hebben om Barcelona te verslaan. Ha die foto had ik gisteravond ook gezien en ik vind Gatusso maar een slechte verliezer. Het niveau van AC Milan is in de loop der jaren ook wel dramatisch gezakt en return met Bale erbij zie ik Tottenham Hotspur zeker doorgaan naar de volgende ronde.
Unibet
Kopenhagen - Chelsea [1X] @ 2,06 stake: 4/10
Inter - Bayern [X2] @ 1,66 stake: 8/10
Combo: Kopenhagen[1X] + Bayern[X2] + PSG BATE Borisov [X2] @ 9,06 stake: 1/10
Combo Kopenhagen[1X] + Bayern [2] @ 6,9 stake: 2/10
Inter - Bayern [X2] @ 1,66 stake: 8/10
Combo: Kopenhagen[1X] + Bayern[X2] + PSG BATE Borisov [X2] @ 9,06 stake: 1/10
Combo Kopenhagen[1X] + Bayern [2] @ 6,9 stake: 2/10
Never bet the Devil your head ...
Wed op copenhagen + real madrid voor een mooie winst!!!
klote klote klote Gomis :)
had mn laatste 5 piek staan op Real en Chelsea, en dan moet zo nen speler dat komen verbrodden!
had mn laatste 5 piek staan op Real en Chelsea, en dan moet zo nen speler dat komen verbrodden!
Wat denken jullie van inzetten op doelpunt robben vanavond? Hij scoort wel vaak als hij in de basis staat en is vaak erg belangrijk. Odd bij Bwin is 3.0 en aangezien hij vaak voor eigen succes gaat zal hij aardig wat doelpogingen krijgen.