Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Arsenal barcelona :D hoop dat messi er weer 4 gaat scoren, zou wel gaaf zijn.
0 Vind ik leuk's
Mijn race van 10 cent naar 10 euro: 10 cent!!!!
Deze week worden er weer Champions League wedstrijden gespeeld waarbij we zijn aangekomen in de Knock-Out-Fase. De verliezer (over 2 wedstrijden) zal het toernooi moeten verlaten. In de week van 9 en 10 maart worden de returns gespeeld.
Dinsdag 15 Februari 2011 om 20:45
AC Milan - Tottenham Hotspur
Valencia - Schalke 04
Woensdag 16 Februari 2011 om 20:45
Arsenal - FC Barcelona
AS Roma - Shakhtar Donetsk
Mijn tips voor deze champions league wedstrijden:
Valencia - Schalke: [1] @ Bwin, €1,75, inzet 6/10
AC Milan - Tottenham: Minder dan 1.5 doelpunten @ Bwin, € 3,60, inzet 3/10
AS Roma - Shakhtar Donetsk: gelijkspel, @ Bwin, €1.80, inzet 3/10
Zjin er nog meer tips of weddenschappen die iemand deze week op de Champions League afsluit?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Milan tegen de Spurs vind ik ne moeilijke.als G.Bale nog eens in vorm is :O
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
jordy_11:
Milan tegen de Spurs vind ik ne moeilijke.als G.Bale nog eens in vorm is :O

Die doet niet mee
0 Vind ik leuk's
Ik twijfel bij de wedstrijd tussen Arsenal sterk tussen een gelijkspel (60%) en winst voor Barcelona (40%) en is er iemand die ook denkt dat Asroma NIET wint van Shaktar?
0 Vind ik leuk's
Ik speel alleen maar zogenaamde "fantasie-bonnen". Dit omdat ik ervan overtuigd ben, dat dit zowat de enige manier is die enigszins, mogelijkerwijs, plusminus, bij benadering winstgevend KAN zijn op de langere termijn. zie het maar in het licht van pot-od
@Toto moto,As roma zie ik thuis wel winnen.maar op verplaatsing gaan ze verliezen denk ik .
Arsenal - Barca hoop ik 2 maar denk ik x
0 Vind ik leuk's
Wedden om te winnen & Winnen om te wedden
Ik denk dat ik deze ronde voorbij laat gaan.
Leuke wedstrijden om te kijken, maar kutwedstrijden om te betten.
0 Vind ik leuk's
Normaal gesproken is de waarde voor Shaktar goed maar ze hebben al een tijdje niet in competitie verband gespeeld. Om die rede wet ik dan ook niet op ze.
Milan - Spurs
Modric zal wel veel gemist worden omdat hij erg balvast is. Gecontroleerd spelen vanuit een verdediging zal wel moeilijk worden voor de Spurs. Bij Milan speelt Yepes waarschijnlijk in de verdediging die ik ook niet super vind. Als Spurs achter staat willen ze denk ik minimaal een doelpunt maken zodat ze thuis nog wat hebben om voor de spelen. Over 2.5 voor 1.98 @ SBOBET heeft daarom wel een beetje waarde.
Milan is dan wel favoriet, (ze missen ook spelers: Pirlo, Zambrotta, Ambrosini en Boateng missen), Spurs voor +0.75 voor 1.98 @ SBOBET begint ook steeds aantrekkelijker te worden.
0 Vind ik leuk's
Hoe werkt dat precies met die Asian Handicaps, Aduard? Kan ik dat bij Unibet ook doen? Of is dit iets wat slechts door sommige bookmakers wordt aangeboden?
Ik zie wel die 'draw no bet' en 'dubbele kans' (winst of gelijk) erbij staan, maar uitgebreider dan dat heb ik voorlopig nog niet ontdekt.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Ik vind beide Champions League wedstrijden van vandaag ook erg moeilijk te voorspellen. Iemand nog tips?
En wat denken jullie van de europa league wedstrijd van vandaag? Aris Saloniki-Man City?
Dat moet City toch wel winnen lijkt me.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.