Champions League 2010/2011
Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]barcelona speelt met het complete 2de team
gaan toch winnen want ik heb er 50 euro op :p. (haha hoop ik ;p)
gaan toch winnen want ik heb er 50 euro op :p. (haha hoop ik ;p)
aleen combi voor de lol gezet... omdat barca met b team speelt..
rubin x2
copenhagen 1
totenham x2
@bwin 6.06 x E22
rubin x2
copenhagen 1
totenham x2
@bwin 6.06 x E22
Ga voor de unders vandaag
Twente Enchede - Tottenham under 2.5
Lyon - Tel Aviv under 2.5
Werder - Inter under 2.5
Manchester - Valencia under 2.5
Twente Enchede - Tottenham under 2.5
Lyon - Tel Aviv under 2.5
Werder - Inter under 2.5
Manchester - Valencia under 2.5
iemand nog iets voor morgen?
ik denk dat ik enkel op milan en real ga zetten
ik denk dat ik enkel op milan en real ga zetten
Ik denk dat ik de Champions League maar een keer oversla ;-)
Zitten niet echt zekere wedstrijden bij vind ik.
Zitten niet echt zekere wedstrijden bij vind ik.
[quote]Ik denk dat ik de Champions League maar een keer oversla ;-) Zitten niet echt zekere wedstrijden bij vind ik.
Real speelt met een veredeld tweede team die het waarschijnlijk nog moeilijk gaat krijgen tegen Auxerre. Daarnaast krijgen ook een aantal spelers bij Milaan rust zodat Ajax zelfs nog een klein kansje maakt. Ik laat vanavond alle wedstrijden aan me voorbij gaan.
Real speelt met een veredeld tweede team die het waarschijnlijk nog moeilijk gaat krijgen tegen Auxerre. Daarnaast krijgen ook een aantal spelers bij Milaan rust zodat Ajax zelfs nog een klein kansje maakt. Ik laat vanavond alle wedstrijden aan me voorbij gaan.
Hakuna Matatttta.
[quote]
Ja, geen slecht idee. Ik hoop alleen dat Arsenal en Milan winnen. Anders maar 0-0 bij milan. Krijg je inzet terug bij unibet ;)
Ja, geen slecht idee. Ik hoop alleen dat Arsenal en Milan winnen. Anders maar 0-0 bij milan. Krijg je inzet terug bij unibet ;)
"Also because it’s true that we’re already qualified, but if we lose tomorrow, we’ll be upset, especially I, so we’ll play to win"
Aldus de coach van AC Milan.
Ajax in zijn huidige vorm heeft daar weinig kans...
Aldus de coach van AC Milan.
Ajax in zijn huidige vorm heeft daar weinig kans...
Žilina - Spartak Moskou X AC Milan - Ajax 1 Shakhtar Donetsk - S.C. Braga 1
Real Madrid - Auxerre 1 CFR Cluj - Roma 2
Bayern München - Basel 1
Wat denken jullie van deze ?
Real Madrid - Auxerre 1 CFR Cluj - Roma 2
Bayern München - Basel 1
Wat denken jullie van deze ?
Ik zie een aantal zeer mooie odds staan voor de champions league vandaag. Dat een aantal teams nergens meer voor spelen maakt het wel erg onvoorspelbaar allemaal.
Olympique Marseille 2.55 X 3.30 FC Chelsea 2.60
MSK Zilina 2.95 X 3.45 Spartak Moskou 2.20
Lijken me erg interessant, maar aangezien Chelsea nergens voor speelt is het wel een gevaarlijke bet.
Olympique Marseille 2.55 X 3.30 FC Chelsea 2.60
MSK Zilina 2.95 X 3.45 Spartak Moskou 2.20
Lijken me erg interessant, maar aangezien Chelsea nergens voor speelt is het wel een gevaarlijke bet.