Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]
Ajax in zijn huidige vorm heeft daar weinig kans...

Klopt en als AC Milan echt voor de winst gaat zie ik Ajax geen schijn van kans hebben. Het enige wat er kan gebeuren dat ze voor een verrassing gaan zorgen is dat er een schokeffect optreed vanwege de nieuwe trainer maar denk het eigenlijk niet.
0 Vind ik leuk's
Unibet
[quote]Lijken me erg interessant, maar aangezien Chelsea nergens voor speelt is het wel een gevaarlijke bet.

Chelsea is de laatste weken niet in goede doen, die zou ik iig niet gaan spelen!
0 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
[quote]Žilina - Spartak Moskou X AC Milan - Ajax 1 Shakhtar Donetsk - S.C. Braga 1
Real Madrid - Auxerre 1 CFR Cluj - Roma 2
Bayern München - Basel 1

Wat denken jullie van deze ?

Zilina - Spartak Moskou lijkt me de beste bet. Zilina slaat nog geen deuk ik een pakje boter in de Champions League...

Wil je echt op safe spelen dan vind ik Bayern Munchen het meest interessant
0 Vind ik leuk's
http://img820.imageshack.us/img820/6095/milanajax.png">

deze vond ik net in een forum van milan fans
0 Vind ik leuk's
[quote][quote]Žilina - Spartak Moskou X AC Milan - Ajax 1 Shakhtar Donetsk - S.C. Braga 1
Real Madrid - Auxerre 1 CFR Cluj - Roma 2
Bayern München - Basel 1

Wat denken jullie van deze ?

Zilina - Spartak Moskou lijkt me de beste bet. Zilina slaat nog geen deuk ik een pakje boter in de champions league...

Wil je echt op safe spelen dan vind ik Bayern Munchen het meest interessant

Ja, maar heb dezen in een combi gespeeld :P
0 Vind ik leuk's
Opstelling klopt precies van milan (y)
0 Vind ik leuk's
Vanavond alleen ingezet op Shakhtar, ben benieuwd!
0 Vind ik leuk's
Loting achtste finale Champions League
AC Milan- Tottenham Hotspur
Valencia- Schalke 04
AS Roma- Shakhtar Donetsk
Internazionale- Bayern
Olympique Lyon- Real Madrid
Marseille- Manchester United
Arsenal- FC Barcelona
FC Kopenhagen- Chelsea

Mijn voorspelling wie er doorgaan:
Tottenham, Valencia, Shaktar, Internationale, Real Madrid, Manchester United, Barcelona, Chelsea
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Haha Lyon weer tegen Real... Zal leuk zijn als lyon het nogmaals flikt om real uit de CL te gooien! :d

Verder leuke loting.. De finale van afgelopen jaar word nu al gespeeld :p
0 Vind ik leuk's
En niet te vergeten een herhaling van Inter-Bayern alleen zijn beide ploegen dit seizoen tot nu toe stukken slechter.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.