Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
[quote]jij heb dr zin in met een aardige inzet, op CL die al half beslist is, mijn ervaring is daar heel slecht mee haha
maar moet wel lukken

heb er wel vertrouwen in. Barca wint thuis wel.
En milan en Arsenal (moet winnen) winnen ook wel. Heb ik inzet al terug. Rest is meegenomen ;)
0 Vind ik leuk's
oke snap het, nouja igg veel succes, laten we hopen dat je wint zou mooi zijn.
voor mij geen bets deze cl ronde, vind het te moeilijk om te spelen met de odds aan de te lage kant, en de goeie odds zijn een beetje tricky, misschien dat ik bojan to score speel samen met n'doye van copenhagen
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Altijd moeilijk om te gokken als het voor de meeste ploegen al niet meer moet... je weet nooit met welk gevoel ze aan de aftrap gaan komen, of wie er rust krijgt...
0 Vind ik leuk's
Gewed op Spurs en Real Madrid, quote van 3,41 @ Unibet (y)
0 Vind ik leuk's
Altijd inzetten op Twente, Tottenham hoeft immers niet meer. overwinning Twente staat op 2,80
0 Vind ik leuk's

Zonder Ruiz is Twente een middelmatige ploeg.
Ik zie wel een overwinning in de trant van 1-3 ofzo :d
0 Vind ik leuk's
denk niet dat twente zal winnen ze creeerenweinig zonder ruiz.. ze moeten het hebben van bevlieging an janssen
0 Vind ik leuk's
kheb men freebet van hier helemaal gezet op benfica thuis tegen schalke 04
volgens mij niet superhoog risico (al is er altijd een risico) maar schalke is wel slecht bezig in duitsland en benfica vind ik altijd wel lekker spelen, en er waren nergens anders interessante matchen, daarom dat ik deze eruit heb gekozen

wish ma all good luck
greetz the matchmaker
0 Vind ik leuk's
Voor de wedstrijd Milan - Ajax

http://www.acmilan.com/en/news/show/131133 even lezen :)
0 Vind ik leuk's
barcelona speelt met het complete 2de team
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.