Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Champions League 2010/2011

Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 13-07-2010 07:48 Voetbal
in 13-07-2010 07:48 Voetbal
217 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deze ff afgesloten:

AA Gent - Dynamo Kyiv 1X (1,72) Kyiv hoeft niet te winnen dus nemen ook wel genoegen met een 1-0 :)
Dinamo Zagreb - Sheriff Tiraspol 1 (1,50) Zagreb uit altijd lastig
Žilina - Litex Lovech 1X (1,33) Vorige wedstrijd ook gelijk, dus lichte voordeel voor de thuisspelen de club

Inzet: 5,00
Totale notering: 3,43
Potentiële uitbetaling: 17,16
0 Vind ik leuk's
zo goed als zeker heb je die wel michael...
0 Vind ik leuk's
[quote]zo goed als zeker heb je die wel michael...

Het is natuurlijk makkelijk om achteraf te praten maar die Gent - Dinamo Kiev was geen beste keus. Dinamo heeft echt een heel goed team, met wat brazilianen, Gusev, Shevchenko en Milevsky (!!!) bovendien zitten zij al in het seizoen. Heenwedstrijd werd maarliefst 3-0, zegt genoeg lijkt mij? Bovendien halen ze al 4/5 jaar achtereen de poulefase van de Champions League. Ken persoonlijk Gent niet zo goed, maar toch! Hoop ook niet dat Ajax er tegen loot, word zeer lastig!!

Verder snap ik Dinamo Zagreb wel en ook Zilina, al ben ik niet zo'n voorstander van deze wedstrijden aangezien ik de teams niet ken. Zag dat Dinamo gelijk speelde, verzacht de pijn nog een beetje van Gent - Kiev

Verder zelf in de heenwedstrijd op Ajax gezet, was een behoorlijke misrekening.
0 Vind ik leuk's
[quote] Ken persoonlijk Gent niet zo goed, maar toch! Hoop ook niet dat Ajax er tegen loot, word zeer lastig!!

De loting is bekend geworden en het is toch het affiche Dinamo Kiev-Ajax geworden.
Zie ook hier : https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/391/
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]De loting is bekend geworden en het is toch het affiche Dinamo Kiev-Ajax geworden.
Zie ook hier : https://www.voetbalwedden.net/forum-view-topic/391/

Ik baal er persoonlijk van, zoals in me vorige post aangegeven, ze hebben goede spelers rondlopen en het had makkelijker gekund. Ajax moet zich herpakken en weer vertrouwen krijgen, dan hebben ze natuurlijk wel een kans. Je moet immers toch kunnen winnen van Dinamo om recht te hebben op die felbegeerde plek in het "kampioenenbal"

We zullen zien, overigens ben ik benieuwd naar de quoteringen, denk dat Ajax wel als favoriet word gezien in deze dubbele confrontatie.
0 Vind ik leuk's
Op papier heeft Ajax een beter team. Op papier had Ajax ook een beter team tegen PAOK, Dinamo Zagreb, FC Kopenhagen en Slavia Praag. Alleen tegen PAOK ging het net goed :P
0 Vind ik leuk's
[quote]Op papier heeft Ajax een beter team. Op papier had Ajax ook een beter team tegen PAOK, Dinamo Zagreb, FC Kopenhagen en Slavia Praag. Alleen tegen PAOK ging het net goed :P

Waar zijn de echte stabiele Nederlandse clubs gebleven die ieder jaar Europees wel aardig meekunnen. ? Denk zelf dat dit niet zomaar meer zal terugkeren maar laten we hopen van wel.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
[quote]Op papier heeft Ajax een beter team. Op papier had Ajax ook een beter team tegen PAOK, Dinamo Zagreb, FC Kopenhagen en Slavia Praag. Alleen tegen PAOK ging het net goed :P

Heb je helemaal gelijk in, maar had er dit jaar wel enorm vertrouwen in, mede door de goede 2e helft van het vorig seizoen. En zeg nou zelf, als alleen Rommedahl vertrekt word je er niet bepaald minder op.
0 Vind ik leuk's
Nja om Ajax te beoordelen op twee wedstrijden tegen PAOK gaat natuurlijk ook wat ver, ook al overtuigden ze tegen Twenten óók niet :P wat overigens wel een nietszeggende wedstrijd was. Ajax komt er nog wel al denk ik wel dat de aankoop van El Hamdaoui geen slimme geweest is. In Europees opzicht hoop ik dat ik ongelijk heb.
0 Vind ik leuk's
barca bij de beste 4 @1.85(unibet) ik speel hem iig 6/10 mee
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.