Champions League 2010/2011
Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
[quote]kga der ni van zijn peisk :-|
Verder lijkt de combi redelijk logisch, echter vind ik 8 wedstrijden wel 'tricky' aangezien er vaak nog wel verrassingen zijn. Manchester gooit ook nog geen grote ogen, hetzelfde geldt voor Barcelona. De kans dat één van deze ploegen averij op gaat lopen voorzie ik dan ook wel tegen de 70%-80%.
Verder lijkt de combi redelijk logisch, echter vind ik 8 wedstrijden wel 'tricky' aangezien er vaak nog wel verrassingen zijn. Manchester gooit ook nog geen grote ogen, hetzelfde geldt voor Barcelona. De kans dat één van deze ploegen averij op gaat lopen voorzie ik dan ook wel tegen de 70%-80%.
Hakuna Matatttta.
kga der ni van zijn peisk :)
watte :P
watte :P
Forza Inter
Hopelijk gaat Real Madrid-Ajax net zo mooie wedstrijd worden als FC Twente-Inter Milan gisteren. Alleen doordat Suarez er niet bij is zullen ze aanvallend moeilijk een vuist kunnen maken tegen de Koninklijke.
Unibet
ik gok nu alleen op 2.5 over of onder weddenschappen.
welke wedstrijden raden jullie me aan om in te zetten op over 2.5 of under 2.5?
[quote]ik gok nu alleen op 2.5 over of onder weddenschappen.
Ik heb nog wel een aantal interessante over 2.5 gevonden :
Real Madrid v Ajax over 2.5 voor 1.59
Arsenal v Braga over 2.5 voor 1.72
Bayern Munich v Roma over 2.5 voor 1.78
Ik heb nog wel een aantal interessante over 2.5 gevonden :
Real Madrid v Ajax over 2.5 voor 1.59
Arsenal v Braga over 2.5 voor 1.72
Bayern Munich v Roma over 2.5 voor 1.78
Toto Sigarenboer
[quote]Ik heb nog wel een aantal interessante over 2.5 gevonden: Bayern Munich v Roma over 2.5 voor 1.78
Waar baseer je dit op. AS Roma wist slechts 2x te scoren in de laatste 3 wedstrijden waarbij de tegenstander Cesana & Cagliari nou niet bepaald hoogvliegers zijn. Bayrn Munchen wist de laatste 2 wedstrijden zelfs helemaal niet tot scoren te komen. Ik zou deze Over 2.5 dus absoluut niet afsluiten!
Hieronder de laatste 3 wedstrijden van beide ploegen.
Internazionale - AS Roma 3 - 1
AS Roma - Cesena 0 - 0
Cagliari - AS Roma 5 - 1
Bayern München - VfL Wolfsburg 2 - 1
FC Kaiserslautern - Bayern München 2 - 0
Bayern München - Werder Bremen 0 - 0
Waar baseer je dit op. AS Roma wist slechts 2x te scoren in de laatste 3 wedstrijden waarbij de tegenstander Cesana & Cagliari nou niet bepaald hoogvliegers zijn. Bayrn Munchen wist de laatste 2 wedstrijden zelfs helemaal niet tot scoren te komen. Ik zou deze Over 2.5 dus absoluut niet afsluiten!
Hieronder de laatste 3 wedstrijden van beide ploegen.
Internazionale - AS Roma 3 - 1
AS Roma - Cesena 0 - 0
Cagliari - AS Roma 5 - 1
Bayern München - VfL Wolfsburg 2 - 1
FC Kaiserslautern - Bayern München 2 - 0
Bayern München - Werder Bremen 0 - 0
Hakuna Matatttta.
[quote] Waar baseer je dit op. AS Roma wist slechts 2x te scoren in de laatste 3 wedstrijden waarbij de tegenstander Cesana & Cagliari nou niet bepaald hoogvliegers zijn. Bayrn Munchen wist de laatste 2 wedstrijden zelfs helemaal niet tot scoren te komen. Ik zou deze Over 2.5 dus absoluut niet afsluiten! Hieronder de laatste 3 wedstrijden van beide ploegen. Internazionale - AS Roma 3 - 1 AS Roma - Cesena 0 - 0 Cagliari - AS Roma 5 - 1 Bayern München - VfL Wolfsburg 2 - 1 FC Kaiserslautern - Bayern München 2 - 0 Bayern München - Werder Bremen 0 - 0
scherp
scherp
Forza Inter
[quote]
Waar baseer je dit op.
Ik had dit gebaseerd op tips van betting-guide.co.uk. Zelf speel ik niet echt op over/under 2.5 vandaar dat ik snel de tips daarvandaan gehaald had.
Waar baseer je dit op.
Ik had dit gebaseerd op tips van betting-guide.co.uk. Zelf speel ik niet echt op over/under 2.5 vandaar dat ik snel de tips daarvandaan gehaald had.
Toto Sigarenboer
Ik heb 20 euro ingezet op barcalona en chelsea to win champions leauge
tegen een q bij chelsea van: 5,75 (x20) = $115
en bij barcalona: 3,60 x(20) = $ 75
wint 1 van deze 2 heb ik sowieso winst. Ik schat deze 2 het hoogste in. Arsenal, real madrid en bayern munchen zijn allen leuk en aardig, maar zie ze niet de champions leauge winnen.
tegen een q bij chelsea van: 5,75 (x20) = $115
en bij barcalona: 3,60 x(20) = $ 75
wint 1 van deze 2 heb ik sowieso winst. Ik schat deze 2 het hoogste in. Arsenal, real madrid en bayern munchen zijn allen leuk en aardig, maar zie ze niet de champions leauge winnen.
Forza Inter