Champions League 2010/2011
Plaats in dit forum alles wat met de Champions League van het seizoen 2010/2011 te maken heeft. Wie zijn de grote kanshebbers om de Champions League te gaan winnen of welke voetbalclub zal gaan verrassen ?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
De meeste tip sites zeggen toch dat je goed veel geld erop kan inzetten dat valencia wint.
Maar in de Champions League is er wel meestal een verrassing bij dusjaa :P.
Maar in de Champions League is er wel meestal een verrassing bij dusjaa :P.
Twente X2 @2.16 [6/10]
Man. Utd @1.80 [6/10]
Schalke @2.10 [6/10]
Barca (1-0) @2.10 [6/10]
combi @17.10 [2/10]
Verder:
Messi to score @1.75
Huntelaar to score @2.70
Eto'o to score @2.90
Hernandez to score @2.30
alle singles [2/10]
Man. Utd @1.80 [6/10]
Schalke @2.10 [6/10]
Barca (1-0) @2.10 [6/10]
combi @17.10 [2/10]
Verder:
Messi to score @1.75
Huntelaar to score @2.70
Eto'o to score @2.90
Hernandez to score @2.30
alle singles [2/10]
Aziatisch gehandicapt
Ik wou eerst ook een X2 voor Twente doen, maar zie er nu toch maar van af. Janssen en Brama zijn ook afgevallen, net als Tiendalli dus. Bruggink en Diba zijn niet speelgerechtigd en ook Bajrami is nog geblesseerd. Dan krijg je waarschijnlijk zo'n opstelling:
Mihaylov
Rosales - Douglas - Wisgerhof - Stockentree
Landzaat - de Jong - Ruiz
Parker - Janko - Chadli
Mwaaah...
Mihaylov
Rosales - Douglas - Wisgerhof - Stockentree
Landzaat - de Jong - Ruiz
Parker - Janko - Chadli
Mwaaah...
Bursaspor - Manchester United Side weddenschappenThuisploeg scoort (1=Ja, 2=Nee) 2 ' 2,25
Die Bale is toch niet normaal meer jongens haha de tering... 88e minuut en nog ff een volle sprint trekken !
Speltip 4: weet wanneer je moet stoppen!
[quote]Werder Bremen - FC Twente: [2] op Tipico tegen 5,50
Werder is in slechte doen na het verlies tegen Nurnberg. Tevens hebben meerdere spelers het met elkaar en met de voorzitter aan de stok. Arnautovic is boos dat hij afgelopen weekend gewisseld werd. Twente won knap de uitwedstrijd bij PSV en bulkt van het zelfvertrouwen. Ik speel deze op 4/10 bij Tipico. Deze odd ligt gemiddeld 50 cent hoger dan bij alle andere bookmakers.
Lekkere winst gepakt met Twente & Manchester. Gaat weer lekker op deze manier ;-) Iemand nog leuke weddenschappen gewonnen (of juist verloren) deze Champions League avond?
[quote]Die Bale is toch niet normaal meer jongens haha de t**ing... 88e minuut en nog ff een volle sprint trekken!
Die blijft er inderdaad als een speer vandoor gaan. Het lijkt wel een Koreaan, die bleven ook maar lopen lopen en nog eens lopen.
[quote]Bursaspor - Manchester United Side weddenschappenThuisploeg scoort (1=Ja, 2=Nee) 2 ' 2,25
Gefeliciteerd! (y)
Werder is in slechte doen na het verlies tegen Nurnberg. Tevens hebben meerdere spelers het met elkaar en met de voorzitter aan de stok. Arnautovic is boos dat hij afgelopen weekend gewisseld werd. Twente won knap de uitwedstrijd bij PSV en bulkt van het zelfvertrouwen. Ik speel deze op 4/10 bij Tipico. Deze odd ligt gemiddeld 50 cent hoger dan bij alle andere bookmakers.
Lekkere winst gepakt met Twente & Manchester. Gaat weer lekker op deze manier ;-) Iemand nog leuke weddenschappen gewonnen (of juist verloren) deze Champions League avond?
[quote]Die Bale is toch niet normaal meer jongens haha de t**ing... 88e minuut en nog ff een volle sprint trekken!
Die blijft er inderdaad als een speer vandoor gaan. Het lijkt wel een Koreaan, die bleven ook maar lopen lopen en nog eens lopen.
[quote]Bursaspor - Manchester United Side weddenschappenThuisploeg scoort (1=Ja, 2=Nee) 2 ' 2,25
Gefeliciteerd! (y)
Hakuna Matatttta.
Ik heb ( door Twente ) toch winst gemaakt deze avond.
Het werd in eerste instantie verkloot door Pana maar (onverwacht voor mij) maakte twente mijn avond toch wel weer goed.
Vind dat de Champions League avond van morgen toch een stuk moeilijker is dan die van deze avond.
Iemand tips ?
Het werd in eerste instantie verkloot door Pana maar (onverwacht voor mij) maakte twente mijn avond toch wel weer goed.
Vind dat de Champions League avond van morgen toch een stuk moeilijker is dan die van deze avond.
Iemand tips ?
- Ik zie Bayern wel winnen bij CFR Cluj maar ben er niet gerust op. Een X2 is mijn voorspelling.
- Auxerre - Ajax kan alle kanten op en laat ik mooi liggen
- Basel wint (DNB) tegen AS Roma
- AC Milaan tegen Real Madrid laat ik ook mooi liggen
- Arsenal zal winnen bij Shakhtar Donetsk en de volgende ronde veilig stellen
Ik denk dat ik alleen Basel (5/10), Arsenal (6/10) en Bayern (3/10) ga spelen. Voor de rest ga ik genieten (hoop ik) van de wedstrijden Ajax - Auxerre én AC Milaan - Real Madrid. Leuke affiches ;-)
- Auxerre - Ajax kan alle kanten op en laat ik mooi liggen
- Basel wint (DNB) tegen AS Roma
- AC Milaan tegen Real Madrid laat ik ook mooi liggen
- Arsenal zal winnen bij Shakhtar Donetsk en de volgende ronde veilig stellen
Ik denk dat ik alleen Basel (5/10), Arsenal (6/10) en Bayern (3/10) ga spelen. Voor de rest ga ik genieten (hoop ik) van de wedstrijden Ajax - Auxerre én AC Milaan - Real Madrid. Leuke affiches ;-)
Hakuna Matatttta.
Ja, inderdaad.
Ik ga ook gewoon lekker naar Real kijken maar wedden doe ik er toch niet op, veel te riskant.
Ik ga ook gewoon lekker naar Real kijken maar wedden doe ik er toch niet op, veel te riskant.
Zo, dit zijn mijn bets voor vandaag =D.
http://i55.tinypic.com/dq1ykz.jpg">
Eerste is meer een funbetje :P.
Wat denken jullie ?
http://i55.tinypic.com/dq1ykz.jpg">
Eerste is meer een funbetje :P.
Wat denken jullie ?