Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Toch bedankt Fanny, ik doe de volgende wel met je mee aangezien dit idd kanshebbers zijn als ik het zo zie:
Phoenix - Atlanta : 1 @ 1.92
Edmonton - Montreal : 2 @ 2.15 (Aardige quote trouwens)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
vw-crew:
fanny72:
Phoenix - Atlanta : 1 @ 1.92
Edmonton - Montreal : 2 @ 2.15
San José - Washington : 1 @ 2.05

Ik speel San José met je mee :-) Thanx!

Ik bedoel WASHINTON staat boven San Jose...sorry...
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
aduard:
sapstaaf:
Heb je ook een argumentatie toevallig Aduard? :)

Ik heb altijd een argumentatie voor mijn tips maar heb weinig tijd om die te geven want ik ben elke dag al een paar uur kwijt om mijn tips te vinden en ze te bediscussiëren via skype. :)
In dit geval zijn mijn tips gebaseerd op blessures, motivatie, historische resultaten tegen favorieten, vermoeidheid omdat veel spellers al in het nationale team hebben gespeeld en het feit dat teams als ze niks meer hebben om voor te spelen aan het einde van het seizoen gaan experimenteren met nieuwe spelers.

Interessante tips Aduard (y) ik zie dat ik al aardig dicht in de buurt zit alleen de laatste twee had ik nog niet over nagedacht en zal ik in de toekomst zeker meenemen.
0 Vind ik leuk's
Unibet
nog een goede tip voor vannacht (Unibet). Deze keer ga ik voor een combi van 3 wedstrijden maar met een heel hoge kans op slagen.
San José - Colorado : 1 @ 1.70
Vancouver - Dallas : 1 @ 1.82
Toronto - Ottawa : 1 @ 1.95
totale notering : 6.03
Motivering :
San José wint 4 laatste thuiswedstrijden en Ottawa heeft laatste 9 uitwedstrijden verloren.
Vancouver wint 5 van zijn laatste 6 thuiswedstrijden en Dallas verliest zijn laatste 6 uitwedstrijden.
Toronto heeft een vrij goede thuisscore en Ottawa staat voorlaatste en heeft enkel zijn laatste uitwedstrijd gewonnen (op 7 wedstrijden) en dit tegen de laatste van de rangschikking).
Ik denk dat deze tip wel iets moet opleveren. Eventueel kunnen San José en Vancouver in combi of als enkelvoudige weddenschappen ook wel winst opleveren.
0 Vind ik leuk's
toronto zet ik ook een eurooken op (y)
0 Vind ik leuk's
Ik hoorde dat dit gefixed is: First period, Trencin - Nitra X :p
0 Vind ik leuk's
fanny72:
nog een goede tip voor vannacht (Unibet). Deze keer ga ik voor een combi van 3 wedstrijden maar met een heel hoge kans op slagen.
San José - Colorado : 1 @ 1.70
Vancouver - Dallas : 1 @ 1.82
Toronto - Ottawa : 1 @ 1.95
totale notering : 6.03
Motivering :
San José wint 4 laatste thuiswedstrijden en Ottawa heeft laatste 9 uitwedstrijden verloren.
Vancouver wint 5 van zijn laatste 6 thuiswedstrijden en Dallas verliest zijn laatste 6 uitwedstrijden.
Toronto heeft een vrij goede thuisscore en Ottawa staat voorlaatste en heeft enkel zijn laatste uitwedstrijd gewonnen (op 7 wedstrijden) en dit tegen de laatste van de rangschikking).
Ik denk dat deze tip wel iets moet opleveren. Eventueel kunnen San José en Vancouver in combi of als enkelvoudige weddenschappen ook wel winst opleveren.

En Fanny? Is het wat geworden met deze bovenstaande combi van je? Ik was zelf wederom niet op tijd om erin mee te gaan. Je motivatie was in ieder geval erg duidelijk (y)
0 Vind ik leuk's
AIK - HV 71
AIK 2.90 @ Unibet / 2.30 +OT @ Bwin
5 / 10
4 - 1 Regular Time (y)
0 Vind ik leuk's
Ottawa Senators - Pittsburgh Penguins 2.35 @ NordicBet
Pittsburgh 8 / 10
Full-Time 1 - 5 (y)
Montreal Canadiens - Washington Capitals 2.70 @ William Hill
Washington 7 / 10
Full time 2 - 4 (y)
0 Vind ik leuk's
Is dit gisteren gespeeld Aduard? Ben weer te laat he :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.