Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Vaasan Sport - Pelicans Lahti
Pelicans -0.5, odds 1.83 @ Sunmaker
8 / 10
FT 3 - 3 (n)
Nashville Predators - Edmonton Oilers
Nashville -0.5, odds 1.67 @ Unibet
8 / 10
FT 3 - 1 (y)
New York Rangers - Florida Panthers
New York -0.5, odds 1.80 @ 5Dimes
8 / 10
FT 1 - 0 (y)
Carolina Hurricanes - Ottawa Senators
Carolina /0.5, odds 1.83 @ SBOBET
8 / 10
FT 4 - 3 (y)
Phoenix Coyotes - St.Louis Blues
Phoenix -0.5, odds 1.98 @ SBOBET
7 / 10
FT 2 - 1 (y)
Mijn andere tip: Omdat het goed gaat moet je trouwens niet opeens meer inzetten dan anders. Wedden vereist een ijzeren discipline.
0 Vind ik leuk's
aduard:
Vaasan Sport - Pelicans Lahti Pelicans -0.5, odds 1.83 @ Sunmaker 8 / 10 Nashville Predators - Edmonton Oilers Nashville -0.5, odds 1.67 @ Unibet 8 / 10 New York Rangers - Florida Panthers New York -0.5, odds 1.80 @ 5Dimes 8 / 10 Phoenix Coyotes - St.Louis Blues Phoenix -0.5, odds 1.98 @ SBOBET 7 / 10 Mijn andere tip: Omdat het goed gaat moet je trouwens niet opeens meer inzetten dan anders. Wedden vereist een ijzeren discipline.

Dat is inderdaad waar, ben al zo vaak de fout ingegaan door gretig te worden. Thanks ik doe weer mee Aduard.
Oja wat houd -0.5 in? is dit met meer dan 2 doelpunten verschil winnen?
0 Vind ik leuk's
tommyquite:
Dat is inderdaad waar, ben al zo vaak de fout ingegaan door gretig te worden. Thanks ik doe weer mee Aduard.
Oja wat houd -0.5 in? is dit met meer dan 2 doelpunten verschil winnen?

-0.5 houd in dat dat team gaat winnen, (het andere uit team is dan double chance +0.5). -1.5 is 2 doelpunten verschil. 0 is draw no bet. -0.25 is helft verlies bij gelijk spel. Enzovoort. Zie: http://en.wikipedia.org/wiki/Asian_handicap
0 Vind ik leuk's
Bedankt en bedankt:) Way to go Aduard!
Nu ga ik maar eens naar bed morgen ben ik weer van de partij;)
0 Vind ik leuk's
Blues Espoo - Ässät Pori
Under 4.5, odds 1.90 @ Expekt
8 / 10
FT (n)
0 Vind ik leuk's
Die getallen begrijp ik nog steeds niet helemaal eigenlijk. Under 4,5?? Misschien een domme vraag hoor maar waar staat dat nu precies voor? Je zet in op Blues?
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
sapstaaf:
Die getallen begrijp ik nog steeds niet helemaal eigenlijk. Under 4,5?? Misschien een domme vraag hoor maar waar staat dat nu precies voor? Je zet in op Blues?

Under 4.5 is onder 4.5 doelpunten.
0 Vind ik leuk's
sapstaaf:

Under 4.5 is onder 4.5 doelpunten.
0 Vind ik leuk's
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de gokwereld dus ik speel momenteel nog toto niet te veel gedoe en kan zo het blaadje inleveren bij de sigarenboer. Aangezien er niet echt voetbal wedstrijden zijn vanavond zat ik te denken om een naar de NHL te kijken heeft iemand nog adviezen?
0 Vind ik leuk's
looney:
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de gokwereld dus ik speel momenteel nog toto niet te veel gedoe en kan zo het blaadje inleveren bij de sigarenboer. Aangezien er niet echt voetbal wedstrijden zijn vanavond zat ik te denken om een naar de NHL te kijken heeft iemand nog adviezen?

Welkom op voetbalwedden Looney!
Leuk dat je kennis komt maken met de community. Je bent hier zeker op je plek wanneer je je voor het eerste wat meer verdiept in het online wedden. Er zijn hier vele doorgewinterde spelers te vinden die je goed kunnen helpen met tips etc. In dit topic is inderdaad genoeg te lezen over ijshockey wedstrijden. Het beste kun je de forum topics geregeld in de gaten houden op zoek naar nieuwe tips van andere leden. Je kunt er een hoop aan hebben! Succes in ieder geval!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.