Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
sapstaaf:
Is dit gisteren gespeeld Aduard? Ben weer te laat he :(
Is dit gisteren gespeeld Aduard? Ben weer te laat he :(
Ja, zie de datum.
Deze heeft ook wel een beetje waarde.
Lokomotiv Yaroslavl - Dinamo Riga
Lokomotiv -1.5, odds 2.00 @ Betway
8 / 10
FT 5-4 (n)
Jukurit - Vaasan Sport
Under 4.5, odds 2.09 @ Pinnacle Sports
8 / 10
FT 1-1 (y)
Vancouver - Colorado
Vancouver -1.50 +OT, odds 1.91 @ Pinnacle Sports
6 / 10
FT 4 - 2 (y)
Anaheim Ducks - St.Louis Blues
Ducks -0.5, odds 2.15 @ Pinnacle Sports
7 / 10
FT 2 - 1 (y)
Vancouver -1.50 +OT, odds 1.91 @ Pinnacle Sports
6 / 10
FT 4 - 2 (y)
Anaheim Ducks - St.Louis Blues
Ducks -0.5, odds 2.15 @ Pinnacle Sports
7 / 10
FT 2 - 1 (y)
Merk dat ik vaak net achter de feiten aan loop Aduard haha.. ;) Ik heb ze nog gezocht op andere aanbieder maar zijn niet te vinden dus lijken me weer reeds gespeeld en gezien de duimpjes heb je goed gespeeld? Kun je ze de volgende eerder posten denk ik je? ;)
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
sapstaaf:
Merk dat ik vaak net achter de feiten aan loop Aduard haha.. ;) Ik heb ze nog gezocht op andere aanbieder maar zijn niet te vinden dus lijken me weer reeds gespeeld en gezien de duimpjes heb je goed gespeeld? Kun je ze de volgende eerder posten denk ik je? ;)
Neen, ze worden in de nacht gespeeld en ik post ze meestal in de avond.
San Jose Sharks - Minnesota Wild
San Jose, odds 1.93 @ Pinnacle Sports
8 / 10
FT 3 - 2 (y)
Edmonton Oilers - Phoenix Coyotes
Phoenix Coyotes, odds 2.00 @ Gamebookers
8 / 10
FT 1 - 3 (y)
aduard:
8 / 10
8 / 10
sapstaaf:
8 / 10
8 / 10
Thanx Aduard, ik ben nu een keer op tijd en speel ze beiden met je mee :) Ben benieuwd, succes en keep in touch!
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Aduard, wederom super tips! Ik heb ze allebei met je meegespeeld vannacht.
YESSSSsssss!!
San Jose Sharks - Minnesota Wild (y)
Edmonton Oilers - Phoenix Coyotes (y)
Heb weer aardig verdubbeld op beide tips vannacht Aduard! Thanx, dikke duim omhoog en we kijken uit naar nieuwe successen! :)
San Jose Sharks - Minnesota Wild (y)
Edmonton Oilers - Phoenix Coyotes (y)
Heb weer aardig verdubbeld op beide tips vannacht Aduard! Thanx, dikke duim omhoog en we kijken uit naar nieuwe successen! :)
sjimmie:
Leuk dat je ook meespeelde Sjimmie ;)
Dank u allen.
Het is gewoon een goede streak hoor. Op het lange termijn haal je een return on investment, afhankelijk van je bookmaker, tussen de 8% - 10%. Het is een leuke bijzaak, vooral omdat er veel wedstrijden zijn kan je redelijke wat units winnen.
New Jersey Devils - Washington Capitals
Washinton -0.5 +OT, odds 2.10 @ William Hill
8 / 10
FT 0 - 3 (y)
Carolina Hurricanes - New York Islanders
Carolina -0.5, odds 1.92 @ 12Bet
8 / 10
FT 2 - 2 (n)
Het is gewoon een goede streak hoor. Op het lange termijn haal je een return on investment, afhankelijk van je bookmaker, tussen de 8% - 10%. Het is een leuke bijzaak, vooral omdat er veel wedstrijden zijn kan je redelijke wat units winnen.
New Jersey Devils - Washington Capitals
Washinton -0.5 +OT, odds 2.10 @ William Hill
8 / 10
FT 0 - 3 (y)
Carolina Hurricanes - New York Islanders
Carolina -0.5, odds 1.92 @ 12Bet
8 / 10
FT 2 - 2 (n)
Ik geloof dat ik nu ook maar eens mee ga spelen de tips zien er fantastisch uit Aduard ! Had zelf trouwens nog als tip om flink te wedden op Wawrinka-Federer. Federer won tegen Wawrinka 9 vd 10 en meestal vrij gemakkelijk. Ik schat de kans dat Federer gaat winnen zeker 90% en dat komt neer op een value van 8.
Unibet