Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Goedemorgen heren,
Heeft het deze keer niet goed uitgepakt? dan heb ik geluk want ik heb niet meegedaan deze ronde doordat ik niet kon inloggen vanaf m'n telefoon :) heeft zo moeten zijn schijnbaar! De score staat voor dus nog steeds op 100% Fanny ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Goedemorgen heren,
Heeft het deze keer niet goed uitgepakt? dan heb ik geluk want ik heb niet meegedaan deze ronde doordat ik niet kon inloggen vanaf m'n telefoon :) heeft zo moeten zijn schijnbaar! De score staat voor dus nog steeds op 100% Fanny ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Volgende tip voor vannacht. Hopelijk deze keer beter en volgens mij een grotere zekerheid dan de vorige tips (bij Unibet)
Edmonton Oilers - Anaheim Ducks : 2 @ 2.15
Florida Panthers - San José Sharks : 2 @ 2.20
Totale notering : 4.73
Inzet : 5 €
Edmonton staat laatste en maakt geen al te goede indruk. Anaheim daarentegen heeft zijn 5 laatste uitwestrijden gewonnen ! Deze vindt ik toch een hoge notering voor een bijna zekere overwinning voor Anaheim.
De 2de wedstrijd is iets minder zeker, maar toch denk ik dat San José met de overwinning naar huis zal gaan. Florida heeft zijn 5 laatste thuiswestrijden verloren en Anaheim heeft er 4 van zijn 5 laatste uitwedstrijden gewonnen (alleen verlies tegen New Jersey Devils die goed op dreef zijn de laatste weken.
Duimen maar !!
(y) (y)
0 Vind ik leuk's
fanny72:

Edmonton Oilers - Anaheim Ducks : 2 @ 2.15
Florida Panthers - San José Sharks : 2 @ 2.20
Totale notering : 4.73
Inzet : 5 €

Hmmm jammer, ik heb je tip te laat gezien dus niet meegedaan. Heeft het je wat moois gebracht? Gezien je onderbouwing maak je goede kansen :) Kwam dit ook van die tipgever van je die er verstand van heeft Fanny?
0 Vind ik leuk's
L. Yaroslavl - HC Yugra
Yurga +OT, 4.20 @ Betfair
CSKA Moscow - Magnitogorsk
CSKA, 3.90 @ Betfair
0 Vind ik leuk's
Heb je ook een argumentatie toevallig Aduard? :)
0 Vind ik leuk's
sapstaaf:
Heb je ook een argumentatie toevallig Aduard? :)

Ik heb altijd een argumentatie voor mijn tips maar heb weinig tijd om die te geven want ik ben elke dag al een paar uur kwijt om mijn tips te vinden en ze te bediscussiëren via skype. :)
In dit geval zijn mijn tips gebaseerd op blessures, motivatie, historische resultaten tegen favorieten, vermoeidheid omdat veel spellers al in het nationale team hebben gespeeld en het feit dat teams als ze niks meer hebben om voor te spelen aan het einde van het seizoen gaan experimenteren met nieuwe spelers.
0 Vind ik leuk's
zie hier nog enkele tips voor de wedsrijden van vannacht (Unibet) :
Phoenix - Atlanta : 1 @ 1.92
Edmonton - Montreal : 2 @ 2.15
San José - Washington : 1 @ 2.05
Ik heb weinig tijd voor argumenten, maar van deze keer ga ik puur op de resultaten van de laatste wedstrijden en de klassementen. Daarom zijn deze tips geen zekerheden, maar toch met een reële kans (75 %) op slagen.
0 Vind ik leuk's
fanny72:

Ik speel San José met je mee :-) Thanx!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
fanny72:

Ik speel San José met je mee :-) Thanx!

San Jose staat 5 plaatsen boven Washington als ik me niet vergis jongens...
- http://www.nhl.com/ice/standings.htm?season=20102011&type=LEA :s
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.