Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
psvmike:
Ik heb een jongen in de klas die speelt bij sittard geleen 1 op het hoogste niveau mag hij wel eens meedoen.
ik zal hem is om goeie tips vragen en deze hier posten ;)
Ik heb een jongen in de klas die speelt bij sittard geleen 1 op het hoogste niveau mag hij wel eens meedoen.
ik zal hem is om goeie tips vragen en deze hier posten ;)
Tegek idee PSVMike. Ben benieuwd wat voor benadering deze ijshockey prof heeft qua tips en inside informatie.
Toto Sigarenboer
oke dan mensen! Donderdag spreek ik hem en zal ik is wat dingen gaan navragen !!
laat jullie meteen weten!
laat jullie meteen weten!
Against modern Football
Prima Mike, we wachten het af! (y)
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
een leuke tip voor vannacht bij Unibet :
Calgary Flames - Ottawa Senators : 1 @ 1.85
een beetje hetzelfde verhaal als bij mijn vorige tip (van 7 februari). Calgary is aan een sterke reeks bezig en Ottawa heeft zijn 5 laatste uitwedstrijden verloren. Deze tip is misschien niet voor 99% zeker, maar de notering is dan ook iets hoger. Mijn man schat dit keer de kansen op 90% winst voor Calgary, wat zeker niet slecht is. Ik denk dat ik opnieuw 20 € ga inzetten.
Calgary Flames - Ottawa Senators : 1 @ 1.85
een beetje hetzelfde verhaal als bij mijn vorige tip (van 7 februari). Calgary is aan een sterke reeks bezig en Ottawa heeft zijn 5 laatste uitwedstrijden verloren. Deze tip is misschien niet voor 99% zeker, maar de notering is dan ook iets hoger. Mijn man schat dit keer de kansen op 90% winst voor Calgary, wat zeker niet slecht is. Ik denk dat ik opnieuw 20 € ga inzetten.
Thanx again Fanny :) Kijken of die maat van jou betrouwbaar is ghehe. Ik ga me er ook nog eens verder in verdiepen maar zal voor een lager bedrag wel meespelen denk ik ;) Had ie nog meer potjes waar we even naar kunnen kijken?
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
ik heb me op het laatste moment bedacht en slechts 10 € ingezet. Jammer, had ik maar voor de 20 € gegaan. Toch 8,5 € winst gemaakt !
Calgary heeft met 5-2 gewonnen van Ottawa.
Van zodra er opnieuw een leuke tip is, plaats ik deze hier op het forum.
Calgary heeft met 5-2 gewonnen van Ottawa.
Van zodra er opnieuw een leuke tip is, plaats ik deze hier op het forum.
Haha heel goed Fanny,
ik had zelf €5 euries ingezet dus €9,25 uitgekeerd gekregen :) Alles beetjes helpen en dank voor de tip opnieuw Fanny! (y) Kan niet wachten tot je weer met een mooie aanrader komt want begint leuk te worden zo dat ijshockey ;)
ik had zelf €5 euries ingezet dus €9,25 uitgekeerd gekregen :) Alles beetjes helpen en dank voor de tip opnieuw Fanny! (y) Kan niet wachten tot je weer met een mooie aanrader komt want begint leuk te worden zo dat ijshockey ;)
fanny72:
ik heb me op het laatste moment bedacht en slechts 10 € ingezet. Jammer, had ik maar voor de 20 € gegaan. Toch 8,5 € winst gemaakt !
De aantrekkelijke statistieken en de hoge notering zorgden dat er value op deze ijshockey weddenschap zat. Sta er nog steeds van te kijken dat de notering voor zo'n goede ploeg zo hoog was. Jammer dat je geen 20 had ingezet maar beter een 10tje dan helemaal niks.
Unibet
mijn tip voor vannacht bij Unibet. Deze keer ga ik voor een combinatie met iets meer risico, en dus deze keer een kleinere inzet.
Philadelphia - Carolina : 1 @ 1.82
Montreal - new York Islanders 1 @ 1.72
totale notering : 3.13
inzet : 5 €
Motivering :
Philadelpia staat op de 2de plaats en heeft een goede thuisreputatie en Carolina slechts op de 19de plaats en wint niet veel uitwedstrijden.
Montreal staat op de 10de plaats en New York Islanders slechts op de 29ste plaats.
Philadelphia - Carolina : 1 @ 1.82
Montreal - new York Islanders 1 @ 1.72
totale notering : 3.13
inzet : 5 €
Motivering :
Philadelpia staat op de 2de plaats en heeft een goede thuisreputatie en Carolina slechts op de 19de plaats en wint niet veel uitwedstrijden.
Montreal staat op de 10de plaats en New York Islanders slechts op de 29ste plaats.
Kan je van ijshockey ook meer informatie vinden zoals blessures schorsingen en andere inside informatie.
Unibet