Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
weer net niet. Alles correct behalve Naseville. Zij verliezen met 3-2 van Columbus. Volgende keer beter :(
Zie hier mijn combi voor volgende nacht (Unibet)
Dallas Stars - Calgary Flames 1 (2,30)
Vancouver Canucks - St Louis Blues 1 (1,75)
Washington Capitals - Anaheim Ducks 1 (1,70)
New York Rangers - Carolina Hurricanes 1 (1,90)
Totale notering: 13,00
Dallas Stars - Calgary Flames 1 (2,30)
Vancouver Canucks - St Louis Blues 1 (1,75)
Washington Capitals - Anaheim Ducks 1 (1,70)
New York Rangers - Carolina Hurricanes 1 (1,90)
Totale notering: 13,00
Op de website van NHL.com is ook erg veel te vinden. Handige website voor bij het wedden op NHL.
Erg veel handige statistieken kom ik daar tegen alleen ben nog totaal niet thuis in Ijshockey.
Ik ben ook wel benieuwd naar goeie ijshockey tips websites voor wedden, weet iemand een paar leuke sites ?
Erg veel handige statistieken kom ik daar tegen alleen ben nog totaal niet thuis in Ijshockey.
Ik ben ook wel benieuwd naar goeie ijshockey tips websites voor wedden, weet iemand een paar leuke sites ?
Toto Sigarenboer
ik kijk meestal via prono.be - statistieken. Hier kan je ook vrij veel info vinden over ijshockey
mijn combi voor deze nacht (Unibet) :
San José Sharks - Chicago Blackhawks 1 (2,20)
Phoenix Coyotes - Calgary Flames 1 (2,15)
Colorado Avalanche - Minnesota Wild 1 (2,00)
Philadelphia Flyers - Atlanta Thrashers 1 (1,82)
Carolina Hurricanes - New York Islanders 1 (2,25)
Totale notering: 38,74
mijn combi voor deze nacht (Unibet) :
San José Sharks - Chicago Blackhawks 1 (2,20)
Phoenix Coyotes - Calgary Flames 1 (2,15)
Colorado Avalanche - Minnesota Wild 1 (2,00)
Philadelphia Flyers - Atlanta Thrashers 1 (1,82)
Carolina Hurricanes - New York Islanders 1 (2,25)
Totale notering: 38,74
Ok op online-betting-guide.co.uk kan ik ook veel tips van wedden op Amerikaanse sporten vinden erg interessant.
Toto Sigarenboer
een zekerheidje peisk
Philadelphia Flyers at New Jersey Devils (1 2 (inclusief verlenging en shootouts)) New Jersey Devils ?
New York Islanders at Pittsburgh Penguins (1 2 (inclusief verlenging en shootouts)) Pittsburgh Penguins ?
O.5 euro inzet, mogelijke uitbetaling is 1.18
Philadelphia Flyers at New Jersey Devils (1 2 (inclusief verlenging en shootouts)) New Jersey Devils ?
New York Islanders at Pittsburgh Penguins (1 2 (inclusief verlenging en shootouts)) Pittsburgh Penguins ?
O.5 euro inzet, mogelijke uitbetaling is 1.18
Op vitibet.com kan je ook nog allerlei ijshockey statistieken bekijken. Erg handig voor bij het wedden op ijshockey.
Toto Sigarenboer
Vriend van me wed ook veel op ijshockey, hij zei dat het wel redelijk voorspelbaar is. Dus misschien ga ik er ook maar is aan beginnen.
Jah ik houd het ook regelmatig in de gaten. Met Ijshockey is het met wedden in ieder geval winst of verlies en geen gelijkspel. Ijshockey lijkt daarom wel makkelijker om te voorspellen.
Toto Sigarenboer
het is lang geleden dat iemand nog een post heeft gezet.
Voila, mijn tip voor vandaag (Unibet)
Combi :
Anaheim - St Louis 1X @ 1.44
Chicago - Colorado 1X @ 1.36
Montreal - Pittsburgh 1X @ 1.44
totale notering : 2.82
Voila, mijn tip voor vandaag (Unibet)
Combi :
Anaheim - St Louis 1X @ 1.44
Chicago - Colorado 1X @ 1.36
Montreal - Pittsburgh 1X @ 1.44
totale notering : 2.82