Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik mijn nu mijn pick aan het testen over een half jaar weet ik of ze succesvol zijn.
0 Vind ik leuk's
Hoi, ik hoop dat jullie vele info over ijshockey hier plaatsen want lijkt me wel iets; wedden op ijshockey :P
0 Vind ik leuk's
ik heb bij Unibet een gokje geplaatst op volgende wedstrijd.
Vancouver - Ottowa : 1 @ 1.62
Volgens mijn man die ijshockey een beetje volgt, is dit een bijna 100% zekerheid !!
Vancouver staat eerste en Ottawa slechts 27ste in de rangschikking. Bovendien heeft Vancouver zijn 5 laatste wedstrijden gewonnen en Ottawa zijn 9 laatste verloren.
Ik heb op zijn aanranden dan maar 20 € ingezet. Laat ons hopen.
0 Vind ik leuk's
Nice Fanny, lijkt me ook wel wat eigenlijk :) BEN DABEI!!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
fanny72:
ik heb bij Unibet een gokje geplaatst op volgende wedstrijd.
Vancouver - Ottowa : 1 @ 1.62

Ik heb hem zelf -0.75 voor 1.86 @ 12Bet.
0 Vind ik leuk's
Ach ja ik zet hem bij Unibet neer voor 15 euries...nu maar duimen en een winstje binnenslepen van €24,30 Leuk om die tak van sport ook eens te leren kennen ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Ik heb een jongen in de klas die speelt bij sittard geleen 1 op het hoogste niveau mag hij wel eens meedoen.
ik zal hem is om goeie tips vragen en deze hier posten ;)
0 Vind ik leuk's
Against modern Football
Yes ! Vancouver wint tegen Ottawa. Leuke winst !
Ik kijk volgende dagen om nog wel een ijshockeywedstrijd mee te pikken.
0 Vind ik leuk's
fanny72:
Yes ! Vancouver wint tegen Ottawa. Leuke winst !
Ik kijk volgende dagen om nog wel een ijshockeywedstrijd mee te pikken.

HAHAHAaaaaaaa YES!! Lekker hoor, €24,30 euries uitbetaald! Thanx voor de tip Fanny, heeft die vriend van je nog meer bijna zekerheidjes toevallig? :)
0 Vind ik leuk's
psvmike:
Ik heb een jongen in de klas die speelt bij sittard geleen 1 op het hoogste niveau mag hij wel eens meedoen.
ik zal hem is om goeie tips vragen en deze hier posten ;)

@psvmike: Kommaar door met tips als je ze hebt inderdaad! ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.