Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
fanny72:
Philadelphia - Carolina : 1 @ 1.82
Montreal - new York Islanders 1 @ 1.72
totale notering : 3.13
inzet : 5 €
Philadelphia - Carolina : 1 @ 1.82
Montreal - new York Islanders 1 @ 1.72
totale notering : 3.13
inzet : 5 €
Philly lijkt me geen onaardige zet Fanny, dank voor de tip en ik heb weer wat om me verder in te verdiepen. Wanneer wordt er gespeeld? Ach ik zoek ze ook meteen wel ff op, thanx en jij ook succes alvast! ;)
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Is het niet Philadelphia op eerste plek en Carolina op de achtste trouwens|? --> http://www.nhl.com/ice/standings.htm#?navid=nav-stn-main
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
in de Eastern Conference staat Philadelpia idd op 1 en Carolina op 8, maar ik kijk naar de algemene rankschikking die zowel rekening houdt met de Eastern als Western conference. Die geeft een algemeen beeld, want de teams spelen niet alleen tegen teams uit hun eigen conference maar ook tegen teams uit de andere conference.
Philadelphia Flyers - Carolina Hurricanes --> Philly wint inderdaad jihaaaaaaa!
Hij was wederom geld waard Fanny! Je score staat nog steeds op 100% Hoelang hoe je dit vol he? ;) De druk wordt opgevoerd voor je maar ik kijk uit naar je volgende tip om de strike voort te zetten :P Wordt een 9-darter hehe
Hij was wederom geld waard Fanny! Je score staat nog steeds op 100% Hoelang hoe je dit vol he? ;) De druk wordt opgevoerd voor je maar ik kijk uit naar je volgende tip om de strike voort te zetten :P Wordt een 9-darter hehe
Jammer genoeg verliest Montreal en verlies ik hierdoor de combi. Nochtans hebben ze de volledige wedstrijd voorgestaan.
Ik was beter voor een enkelvoudige weddenschap gegaan.
Ik probeer vandaag nog een tip te plaatsen.
Ik was beter voor een enkelvoudige weddenschap gegaan.
Ik probeer vandaag nog een tip te plaatsen.
Ohw dat is jammer, ik was voor de enkelvoudige gegaan dus voor mij sta je nog op 100% score ;)
Dit zijn mijn tips bij Unibet voor vannacht :
Calgary flames - Anaheim Ducks : 1 @ 2.25
Dallas Stars - Chicago Blackhawks : 2 @ 2.50
Volgens mij zullen beide wedstrijden "close games" zijn, maar ik denk toch dat Calgary in staat moet zijn om de zege thuis te houden.
Dallas in aan een mindere periode bezig, net zoals Chicago, maar ik denk dat Chicago toch zal winnen.
Deze tips zijn alles behalve een zekerheid, dus ikzelf plaats hier lage bets.
Ik heb ook volgende combi gemaakt :
Calgary flames - Anaheim Ducks : 1X @ 1.44
Dallas Stars - Chicago Blackhawks : X2 @ 1.54
Boston Bruins - Detroit Red Wings : 1X @ 1.42
Columbus Blue Jackets - Colorado Avalanche : 1X @ 1.42
Totale notering : 4.47
inzet : 2 €
Hopelijk zijn dit weer goede tips
;-)
Volgens mij zullen beide wedstrijden "close games" zijn, maar ik denk toch dat Calgary in staat moet zijn om de zege thuis te houden.
Dallas in aan een mindere periode bezig, net zoals Chicago, maar ik denk dat Chicago toch zal winnen.
Deze tips zijn alles behalve een zekerheid, dus ikzelf plaats hier lage bets.
Ik heb ook volgende combi gemaakt :
Calgary flames - Anaheim Ducks : 1X @ 1.44
Dallas Stars - Chicago Blackhawks : X2 @ 1.54
Boston Bruins - Detroit Red Wings : 1X @ 1.42
Columbus Blue Jackets - Colorado Avalanche : 1X @ 1.42
Totale notering : 4.47
inzet : 2 €
Hopelijk zijn dit weer goede tips
;-)
Aangezien je bij Sapstaaf nog een 100% score hebt doe ik beide tips met je mee.
Ik speel beide tips op 4/10...
We shall see!
Ik speel beide tips op 4/10...
We shall see!
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.
fanny72:
Als een van de twee wint heb je toch nog winst en het lijkt me zeker niet onmogelijk. Alleen statistieken en andere informatie zoals blessures en vorm enzo ontbreken nog bij deze twee wedstrijden. Op Vitibet.com kan je in ieder geval de vorm van ijshockey teams bekijken en ook nog andere handige statistieken alleen zie ik de Calgary Flames en Chicago Blackhawks er niet tussen staan.
Unibet
fanny72:
Ze hebben je een beetje in de steek gelaten :-@
Hakuna Matatttta.