Wedden op IJshockey
Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Pelicans Lahti - Vaasan Sport (y)
Pelicans -1.5, odds 1.75 @ Betsson
8 / 10
Koovee - RoKi (n)
Roki -0.5, odds @ 1.80 @ Centrebet
8 / 10
HCK - Hokki (y)
Hokki -0.5, odds @ 1.85 @ Centrebet
8 / 10
Pelicans -1.5, odds 1.75 @ Betsson
8 / 10
Koovee - RoKi (n)
Roki -0.5, odds @ 1.80 @ Centrebet
8 / 10
HCK - Hokki (y)
Hokki -0.5, odds @ 1.85 @ Centrebet
8 / 10
Lulea - Djurgardens
Under 4.5, odds 2.00 @ Gamebookers
6 / 10
FT 3 - 3 (n)
Under 4.5, odds 2.00 @ Gamebookers
6 / 10
FT 3 - 3 (n)
Nog wat tips voor de komende dagen Aduard op het gebied van ijshockey, ben steeds te laat om met je mee te doen.
Thanks;)
Thanks;)
tommyquite:
Nog wat tips voor de komende dagen Aduard op het gebied van ijshockey, ben steeds te laat om met je mee te doen.
Thanks;)
Thanks;)
Ik zal het wel even aanzien per dag. Jullie zouden het niet zeggen, maar ik heb ook nog een gewoon leven. :p Heb nu las-ogen van een dag voetbal kijken terwijl ik geen enkele mogelijkheid vond voor live wedden. :)
aduard:
Ik zal het wel even aanzien per dag. Jullie zouden het niet zeggen, maar ik heb ook nog een gewoon leven. :p Heb nu las-ogen van een dag voetbal kijken terwijl ik geen enkele mogelijkheid vond voor live wedden. :)
tommyquite:
Thanks;)
Thanks;)
Helemaal begrijpelijk Aduard, we merken vanzelf als je weer eens tijd ziet om wat goede tips te plaatsen! ;) Alvast bedankt voor voorgaande tips in ieder geval!
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
IFK Helsinki - Jokerit
Under 4.5, odds 2.00 @ Expekt
8 / 10
FT 2 - 1 (y)
Under 4.5, odds 2.00 @ Expekt
8 / 10
FT 2 - 1 (y)
Haha snap ik Aduard, oke die speel ik mee.
Merci;)
Merci;)
Bedankt Aduard die is binnen, whats next (h)
Hij was weer fijn idd, heb ook meegespeeld...troon voor aduard graag ;)
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Hij was weer fijn idd, heb ook meegespeeld...troon voor aduard graag ;)