Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op IJshockey

Dit forumtopic is bedoeld om vragen ,tips, ervaringen en afgesloten weddenschappen van Ijshockey te posten. Vind via deze link nog meer info over wedden op ijshockey.

0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwedden in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
in 10-10-2009 17:50 Overige sporten en evenementen
773 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Pelicans Lahti - Vaasan Sport (y)
Pelicans -1.5, odds 1.75 @ Betsson
8 / 10
Koovee - RoKi (n)
Roki -0.5, odds @ 1.80 @ Centrebet
8 / 10
HCK - Hokki (y)
Hokki -0.5, odds @ 1.85 @ Centrebet
8 / 10
0 Vind ik leuk's
Lulea - Djurgardens
Under 4.5, odds 2.00 @ Gamebookers
6 / 10
FT 3 - 3 (n)
0 Vind ik leuk's
Nog wat tips voor de komende dagen Aduard op het gebied van ijshockey, ben steeds te laat om met je mee te doen.
Thanks;)
0 Vind ik leuk's
tommyquite:
Nog wat tips voor de komende dagen Aduard op het gebied van ijshockey, ben steeds te laat om met je mee te doen.
Thanks;)

Ik zal het wel even aanzien per dag. Jullie zouden het niet zeggen, maar ik heb ook nog een gewoon leven. :p Heb nu las-ogen van een dag voetbal kijken terwijl ik geen enkele mogelijkheid vond voor live wedden. :)
0 Vind ik leuk's
aduard:
tommyquite:
Thanks;)

Ik zal het wel even aanzien per dag. Jullie zouden het niet zeggen, maar ik heb ook nog een gewoon leven. :p Heb nu las-ogen van een dag voetbal kijken terwijl ik geen enkele mogelijkheid vond voor live wedden. :)

Helemaal begrijpelijk Aduard, we merken vanzelf als je weer eens tijd ziet om wat goede tips te plaatsen! ;) Alvast bedankt voor voorgaande tips in ieder geval!
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
IFK Helsinki - Jokerit
Under 4.5, odds 2.00 @ Expekt
8 / 10
FT 2 - 1 (y)
0 Vind ik leuk's
Haha snap ik Aduard, oke die speel ik mee.
Merci;)
0 Vind ik leuk's
Bedankt Aduard die is binnen, whats next (h)
0 Vind ik leuk's
Hij was weer fijn idd, heb ook meegespeeld...troon voor aduard graag ;)
0 Vind ik leuk's
Verliefdheid is als in je broek schijten, niemand ziet het, alleen jij hebt dat speciale warme gevoel...
Hij was weer fijn idd, heb ook meegespeeld...troon voor aduard graag ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.