Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet spel: Expert FC

Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League

subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league
:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 11-08-2011 20:16 Offtopic
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
208 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Shit, 12e in Italië Algemeen Weekklassement... Damn!
:s
0 Vind ik leuk's
dendre:

Jammer!
Ik werd een tijdje gelden 11e, haha. Dat is echt balen! Afgelopen weekend was het dramatisch bij mij.
0 Vind ik leuk's
ben ook een keer bubble boy geworden :d
0 Vind ik leuk's
etienne29:
dendre:

Jammer!
Ik werd een tijdje gelden 11e, haha. Dat is echt balen! Afgelopen weekend was het dramatisch bij mij.

bij jou ook al hehehe :d
0 Vind ik leuk's
-
lol stond 12de op UK deze week voor de match van everton .... had de draw juist me happy ging stijgen, enige jammere dat het 0-0 was dus nog 20 man voor gekropen met de 0-0 button en 10 punten er bovenop. BOEM 25ste deze week, ochja beter dan 600ste zeker, is al bonus voor het maandklassement zeker ;o)
1-1 en ik was 5de ofzo
0 Vind ik leuk's
Dat is minder Lohocla, ik stond 136 ste en had gelijkspel met 0-0 button. toch net 10 de geworden :d
0 Vind ik leuk's
antoine:
Dat is minder Lohocla, ik stond 136 ste en had gelijkspel met 0-0 button. toch net 10 de geworden :d

Zo ben dan toch blij dat de bonus op het forum gebleven is Antoine ;o) proficiat ;o)
wel jammer dat je dan niet in de voetbalwedden groep zit daar
0 Vind ik leuk's
Dank je.
Hoe kom ik in die groep dan?
0 Vind ik leuk's
staat hier in allereerste post van leonardo :
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Bedankt. Zal eens kijken.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.