Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet spel: Expert FC

Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League

subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league
:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 11-08-2011 20:16 Offtopic
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
208 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
pcwolf:
brugesfan65:
PCWOLF subleagues zijn competities door leden georganiseerd, daar kan je helaas geen prijzen in winnen hoor.

haha ja dacht ik al.
Dus ik een goede 15-20 punten per week, per competitie, zou voldoende zijn voor een prijs.
De gemiddelde punten voor top 10 zijn ongeveer 80 punten. Zou moeten lukken!

Dit was de stand toen ik 2e werd in de Duitse competitie in maandklassement, ik behaalde toen 80,33 punten
Hier haalde ik 82,86 punten en werd ik slechts derde
Gewoon eens ter info, hangt wat van de uitslagen af, hoeveel punten je moet halen hé.
Alleszins succes nog hé
0 Vind ik leuk's
Goe bezig, met unibet had je vast meer gewonnen :p
Ik ben sinds vorige week bezig dus een snelle prijsje zou leuk zijn, ik bedoel een ps3 :d
Jij ook succes (y)
0 Vind ik leuk's
spijt komt altijd te laat
geduld en vooral goed uitkijken .... zet je 0-0 zegel op een match die je ook draw voorspelt ;o) scheelt een hoop punten als je hem juist hebt ;o) (beetje dwaas een niet draw te voorspellen en dan zeggen dat die op 0-0 zal gaan eindigen hé ;o)
de juiste 0-0 is 10 punten bonus.... daar valt of staat je week mee ;o)
de verdubbelaar gebruik ik ook vaak voor een draw die ik voorspel, want das ook meestal 3+ quotering die plots een 6 wordt alsie juist is...
de +3 goals doe ik vaak bij een topploeg die thuisspeelt zoals real of barca (laatste tijd valt dat wat tegen) en andere ploegen die soms gek durven doen...
en gewoon hopen dat het goed gaat ;o)
0 Vind ik leuk's
ik ben 8 ste geworden in week klassement .
hoe lang duurt het voor je een mail ontvangt ?
met wat je gewonnen hebt .
alvast bedankt bij voorbaat
0 Vind ik leuk's
tiarake:
ik ben 8 ste geworden in week klassement .
hoe lang duurt het voor je een mail ontvangt ?
met wat je gewonnen hebt .
alvast bedankt bij voorbaat

er zat vertraging op de mailings, reken 2 a 3 weken voor je de mail krijgt... en dan kun je (als je geluk hebt) binnen de 4 weken die er op volgen de bonus op je account vinden, het enige wat je nodig hebt is geduld. je kan ook altijd eens een vriendelijke mail sturen naar de klantendienst... maar vooral geduld heb je nodig ;o)
0 Vind ik leuk's
Is de service dan zo slecht of komt het door de problemen :o
0 Vind ik leuk's
pcwolf:
Is de service dan zo slecht of komt het door de problemen :o

ik denk dat unibet het niet als een prioriteit ziet om GRATIS spelletjes en bonus geld uitdelen
( wat dan ook eigelijk niet zo vreemd is )
;-)
0 Vind ik leuk's
Je moet wel echt 10/10 ofzo hebben om minstens top 10 te zien in de week ranglijst, ik heb 17.8 (spaanse) punten en ongeveer 20 moest sociedad vandaag winnen. Dan heb ik 8/10. Goed voor 78ste plaats :S
0 Vind ik leuk's
nee pc, je moet gewoon om te beginnen de enige juiste 0-0 hebben om kans te maken. scheelt meteen 10 punten. dat is een enorm belangrijke .... als er 3 matchen op 0-0 eindigen, hebben 3x zoveel mensen de kans op die 10 punten.
als er maar 1 0-0 tussen zit en jij hebt die is da kans al veel kleiner dat er nog veel mensen die 10 punten scoren... en zo begint het al met het geluk ;o) voor de rest is kennis belangrijk voor de gewone quote punten te pakken. de over 3.5 button is echte lotto ;o) en de dubbele quote punten zet je op waar je het beste gevoel hebt qua value
0 Vind ik leuk's
Weet iemand hoe het zit met de Elite League want ik ben de laatste ronde in top 10 geeindigd maar de nummer 1 t/m 11 hebben even veel punten :s Was blijkbaar het max aantal punten wat er te behalen viel maar nu ontbreekt voor mijn de logica in de ranglijst... Zou dat nou gewoon volledig willekeurig zijn uitgekozen?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.