Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wat wordt er bedoeld met de bonus 10 x rondspelen .
ik heb 10 euro gewonnen . wat moet ik dan doen .
alvast bedankt voor de reactie .
:d :d
tiarake:
100 euro inzetten op ik dacht min 1.40 odds. Niet altijd gemakkelijk maar doenbaar na activatie van de bonus heb je hiervoor 30 dagen.
De progressie van jouw bonus nu. Je ook op de voet volgen via mijn rekening, actieve bonussen. De bonus zul je normaal zelf moeten accepteren via beschikbare bonussen ook zul je veel geduld moeten hebben, en er wellicht via een mailtje eens moeten achter zitten want voor hen is dit geen prioriteit
Nog mensen die er last van hebben dat de website verdwenen is van expert Fc ?
is dit elk jaar zo in het tussenseizoen of is het voor goed verloren nu ? beetje jammer was goede bron van inkomsten ;o)))
hopelijk komt het alsnog terug !!!
is dit elk jaar zo in het tussenseizoen of is het voor goed verloren nu ? beetje jammer was goede bron van inkomsten ;o)))
hopelijk komt het alsnog terug !!!
Ik hoop ook dat het terugkeert! Was een zeer leuk spel om te spelen!
Beetje jammer natuurlijk was gratis geld langs de straatkant .... ochja we vinden wel iets anders
als iemand zo een leuke site vindt mag mij altijd iets laten weten .
ik zal dat ook doen als ik een interessante site vindt .
groetjes
ik zal dat ook doen als ik een interessante site vindt .
groetjes
Omdat het spel ExpertFC niet meer bestaat kan op dit topic een slotje. Mocht ExpertFC ooit nog terug komen dan kan het topic weer open.
Toto Sigarenboer