Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb mij vandaag ingeschreven op de site
Ik ben ook ingeschreven
Een dag niet gegokt is als een dag niks gewonnen.
Als je een prijs hebt gewonnen, krijg je dan automatisch bericht?
Ik ben namelijk 2 weken geleden 4e geworden in Engelse competitie, maar nog niets ontvangen of een bericht gekregen.
Ik ben namelijk 2 weken geleden 4e geworden in Engelse competitie, maar nog niets ontvangen of een bericht gekregen.
Normaal krijg je een e-mail waarin staat wat je gewonnen hebt. Normaal staat de bonus dan binnen de week op je Unibet-account. Enkel als je prijs gewonnen hebt, moet je wat geduld hebben, op mijn Playstation 3 heb ik 12 weken moeten wachten, nu wacht ik nog op een Shirt is ondertuusen ook alweer 5 weken.
Vooral geduld hebben. Maar je prijs ontvang je wel hoor
Vooral geduld hebben. Maar je prijs ontvang je wel hoor
Win je ook iets als je 1e bent (weekoverzicht) in een competitie bij de VW league? :)
Kan iemand uitleggen of ik een prijs heb gewonnen :p
Bij bundeliga sta ik op de 9de plaatst op de subleageu voetbalwedden.net
of moet je bij de Algemeen ranklijst staan op een prijs te winnen ?
Bij bundeliga sta ik op de 9de plaatst op de subleageu voetbalwedden.net
of moet je bij de Algemeen ranklijst staan op een prijs te winnen ?
spijt komt altijd te laat
PCWOLF subleagues zijn competities door leden georganiseerd, daar kan je helaas geen prijzen in winnen hoor.
brugesfan65:
PCWOLF subleagues zijn competities door leden georganiseerd, daar kan je helaas geen prijzen in winnen hoor.
haha ja dacht ik al.
Dus ik een goede 15-20 punten per week, per competitie, zou voldoende zijn voor een prijs.
De gemiddelde punten voor top 10 zijn ongeveer 80 punten. Zou moeten lukken!
spijt komt altijd te laat