Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
De I-pad is vandaag binnengekomen, omdat ik dacht dat het nog langer zou duren valt het dus allemaal mee. Het is een mooi ding (h)
Geduld is een schone zaak (y)
Wow vet, jullie winnen allemaal dikke prijzen, hoe doen jullie dat?
MAGIE?? :d
Gefeliciteerd allemaal (y)
MAGIE?? :d
Gefeliciteerd allemaal (y)
Retarded gambler
luckybeau:
De I-pad is vandaag binnengekomen, omdat ik dacht dat het nog langer zou duren valt het dus allemaal mee. Het is een mooi ding (h)
khad hem ook vandaag ,zouden ze wel rondje nederland gedaan hebben vandaag :p
en echt precies 4 weken ook :d
Zo deze week werd ik tweede in NL goed voor 30 € ... had gewoon alle wedstrijden juist, helaas had iemand 0.05 punten meer om eerste te worden.
maar Unibet stuurde me nog geen bericht dat ik deze week gewonnen heb, want ken je hun uitblinken in snelheid ;o) dan kunnen ze nog veel leren van onze vrienden hier ;o)
krijg ik een VW10 mail dat ik net de jackpot niet gehaald heb maar wel de bonus van 50€ mag splitten met iemand anders ;o))) wat een te gek leuk weekend ;o) en dan zijn we donderdag terwijl onze vrienden van unibet nog de mail moeten versturen mag ik jullie dit mooie screenshotje laten zien.
THANKS VW !!! http://i.imgur.com/julA48c.jpg?2"> SUPER !!!
maar Unibet stuurde me nog geen bericht dat ik deze week gewonnen heb, want ken je hun uitblinken in snelheid ;o) dan kunnen ze nog veel leren van onze vrienden hier ;o)
krijg ik een VW10 mail dat ik net de jackpot niet gehaald heb maar wel de bonus van 50€ mag splitten met iemand anders ;o))) wat een te gek leuk weekend ;o) en dan zijn we donderdag terwijl onze vrienden van unibet nog de mail moeten versturen mag ik jullie dit mooie screenshotje laten zien.
THANKS VW !!! http://i.imgur.com/julA48c.jpg?2"> SUPER !!!
Je kan wel even wachten op je prijs van expert fc. Ik wacht nl ook al zon 3 maanden
luckybeau:
Lekker hoor. Mijn ps3 zal dan ook wel rond 11 mei binnenkomen:D
En dat bonusgeld (50) hoe snel stond dat er bij jou op? Binnen een paar dagen?
indo:
luckybeau:
duurt 10 dagen ongeveer het bonusgeld wat je gewonnen heb (y)
Bij mij is dat er nog steeds niet hoor..
inmiddels 12 dagen en nog niks binnen gekregen...
hopelijk komt het nog voor vanavond 20:45 :d
hopelijk komt het nog voor vanavond 20:45 :d
ik heb gisteren eindelijk de mail ontvangen van 2 speeldagen terug dat de 30 euro zal komen van NL tweede plaats in de week.... ik hou van gratis geld, binnen 2 weken ;o)