Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Unibet spel: Expert FC

Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League

subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league
:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagleonardo1965 in 11-08-2011 20:16 Offtopic
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
208 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik heb in december met het maandklassement voor Duitsland de 2e prijs gehaald, maar wacht helaas nog steeds op mijn gewonnen Playstation 3, heb vorige week mailtje gestuurd naar info@unibet.be, maar nog geen reactie ontvangen :-$
Beste Ronny,
Gefeliciteerd!
U bent een echte Voetbal expert!

Uw Prijs: 50 euro Unibet bonus en een Playstation 3!
We zijn zeer verheugd u te kunnen mededelen dat u een prijs won in de Expert Football Challenge. De prijs zal worden afgeleverd op het adres dat op uw Unibet account staat. Het kan vier tot zes weken duren alvorens de prijs wordt afgeleverd, aangezien het om een internationale verzending gaat.
0 Vind ik leuk's
Lekker hoor, gewoon even een ps3 gewonnen, dat doe je echt netjes. Het kost ook helemaal niets, alleen even wat aan klikken elke week. Ik zit steeds er dicht tegen aan, pas een keer iets gewonnen. Ik word heel vaak 20e-40e, dat zijn de slechtste plekken haha.
0 Vind ik leuk's
De wachtijden zijn inderdaad redelijk lang geworden. Soms tot 6 weken. Maar bij de laatste keer stond die bonus gewoon bij berichten en moest je die zelf aanklikken om te activeren.
Ik zou dus zeggen kijk bij uw berichten, want blijkbaar storten ze het nu niet rechtstreeks op Account. Het is bij Unibet ook iets ingewikkelder geworden voor de Belgen onder ons omdat je met in Belgie legale unibet.be zit en de wedstrijd is uitgeschreven door unibet.com.
84lange84:
Het zal er ook wel komen, maar helaas duurt het veel te lang :P
Heb al spellen gehaald voor de PS3 man :)
Maar idd 2-3 weken werdt een keer benoemt en 3-4 weken ook al een keer, dus we wachten af ;)
Play7 was wel snel 2 dagen later stond het er al op :D

84lange84 voor uw play station kan het gemakkelijk tussen 2a3 maanden duren. Ik heb op mijn I-pad welgeteld 11 weken geduld moeten oefenen.
Uw geschenk komt er heus wel aan. (y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
jammer ;o) binnen 2 dagen kondigen ze de playstation 4 aan ;o)
vraag meteen ter compensatie voor het lange wachten de nieuwe 4 ;o) gewoon nog effe langer wachten dan maar sjah ;o)
Alle gekheid op een stokje is het toch altijd fijn meegenomen die prijzen daar, zoals leo schreef moet je nu idd opletten bij unibet. de bonussen moet je ZELF accepteren op de site, en het gaat allemaal niet meer vanzelf. en het blijft traag gaan ;o)
0 Vind ik leuk's
Iemand idee wanneer ze Bologna-Fiorentina gaan valideren? Ik sta 13e in het klassement van vorige week, maar de match van Bologna is er nog altijd niet bijgeteld. Aangezien ik deze correct heb verwacht ik toch wel te stijgen naar de 10 :p Het duurt toch wel te lang tegen dat ze deze valideren of ligt dat aan mij?
0 Vind ik leuk's

vandaag bonus bijgeschreven ,het gaat steeds sneller :p
2en half week dus viel wel mee dit keer ;-)
0 Vind ik leuk's

zo daar was het mailtje dan :d u heeft 50 euro bonus gewonnen + playstation 3 (y)
0 Vind ik leuk's
Het is jammer dat het zo lang duurt maar als je het maar krijgt toch :s
Ik was vorige maand, maandwinnaar Nederland en heb een I-pad 3 gewonnen + € 50.
Vandaag een mailtje gehad dat het 4-6 weken duurt, prima toch.
Gaat lekkker dit seizoen, hier al winnaar van de vw10 en vorige maand met de extra prijsvraag.
Eredivsieguru vanuit de achterhoede nu op een 35e plaats en play 7 al een keer in de prijzen.
Alleen het wedden met geld gaat voor geen meter, steeds vlak voor tijd gaat het fout
Het blijft allemaal wel leuk! (y)
0 Vind ik leuk's
luckybeau:
Het is jammer dat het zo lang duurt maar als je het maar krijgt toch :s
Ik was vorige maand, maandwinnaar Nederland en heb een I-pad 3 gewonnen + € 50.
Vandaag een mailtje gehad dat het 4-6 weken duurt, prima toch.
Gaat lekkker dit seizoen, hier al winnaar van de vw10 en vorige maand met de extra prijsvraag.
Eredivsieguru vanuit de achterhoede nu op een 35e plaats en play 7 al een keer in de prijzen.
Alleen het wedden met geld gaat voor geen meter, steeds vlak voor tijd gaat het fout
Het blijft allemaal wel leuk! (y)

ja je kan niet alles hebben he :p
maar wel mooi i-pad gefeliciteerd (y)
0 Vind ik leuk's
Thanks, wat ik trouwens niet begrijp bij expertfc.com is dat er geen prijzen zijn aan het einde van het seizoen voor de totaalwinnaar.
Ik sta 8e maar waarom houden ze dat dan bij :(
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.