Unibet spel: Expert FC
Bij Unibet kunnen alle geregistreerde klanten met een account, gratis aan het nieuwe voetbalspel Expert FC meedoen.
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
Er zijn elke week mooie bonus bedragen te winnen voor de beste 10 voorspellers. Ook maandelijks zijn er prachtige prijzen te winnen, maar dan voor de beste 20 in de rangschikking. De eerste prijs is een ipad2+100e bonus.
Je kan voorspellingen doen voor de Bundesliga, Eredivisie, Premier League, Serie A, Primera Division en een Elite League.
Voor de voetballiefhebber is dit weer een mooi spel om zijn voorspellingen te toetsen in een spelvorm en waar leuke prijzen aan verbonden zijn.
==================================================================================
Edit by onzemichael:
Doe mee met onze VW Subleague!!!
Gebruik nadat je, jezelf heb geregistreerd voor Expert Football Challenge de volgende login naam en wachtwoord voor onze subleague:
Serie A
Bundesliga
Primera Division
Premier League
subleague login: voetbal
subleague wachtwoord: wedden
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nederlandse competitie
Elite league:
subleague login: vwguru
subleague wachtwoord: vwguru
in 11-08-2011 20:16 Offtopic
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Weer 30 euro erbij. Nu 9e in maandklassement van de Bundesliga.
Totaal nu 50+30 = 80.
Echter de 50 euro heb ik al zeker 2 weken geleden gewonnen en er is nog steeds niks bijgestort op mijn Unibet account. Is geduld een schone zaak of is het misschien handig om contact op te gaan nemen met Expertfc/Unibet?
Totaal nu 50+30 = 80.
Echter de 50 euro heb ik al zeker 2 weken geleden gewonnen en er is nog steeds niks bijgestort op mijn Unibet account. Is geduld een schone zaak of is het misschien handig om contact op te gaan nemen met Expertfc/Unibet?
Feyenoord. Voor Betfair promotiecode, zie Persoonlijke Tekst bij profiel.
Afwachten, ik heb mijn bonus ook nog niet gehad van afgelopen twee weken.
dannym:
Totaal nu 50+30 = 80.
Totaal nu 50+30 = 80.
Heb je al mail gekregen van unibet dat je prijs gewonnen hebt ? normaal komt die binnen de 2 weken van het winnen van de bonus er zeker door... als je dat nog niet ontvangen hebt effe contact opnemen met unibet zelf en je gegevens en vooral geduld hebben ;o)
en mss nog het belangrijkste ;o) altijd vriendelijk en rustig blijven, het is en blijft gratis geld waar je enkel maar gelukkig mee kan zijn ;o)
Weer een mooie 2 de plek gehaald deze week. :d
Heb leuke prijzen gewonnen afgelopen maand:
http://i50.tinypic.com/venci1.png">
2e in maand klassement, dus 50EUR + Playstation 3.
http://i45.tinypic.com/2z4k3r5.png">
1e in week klassement, dus 50EUR.
Dat weekend haf ik ook de 1e plaats bij play 7, dat is 75EUR.
In 1 weekend 175EUR gewonnen, lekker!!
Zit nog wel steeds te wachten op alles van expertfc :(
http://i50.tinypic.com/venci1.png">
2e in maand klassement, dus 50EUR + Playstation 3.
http://i45.tinypic.com/2z4k3r5.png">
1e in week klassement, dus 50EUR.
Dat weekend haf ik ook de 1e plaats bij play 7, dat is 75EUR.
In 1 weekend 175EUR gewonnen, lekker!!
Zit nog wel steeds te wachten op alles van expertfc :(
Netjes Lange, had een paar weken geleden 30 euro gewonnen, ook nog niks ontvangen.
jullie hebbe tog wel een mailtje gehad van unibet
kheb vorige week gewonnen mailtje gehad en daar werd in gezegt dat het wel enkele weken zou duren
;-)
gefeliciteerd beide (y)
kheb vorige week gewonnen mailtje gehad en daar werd in gezegt dat het wel enkele weken zou duren
;-)
gefeliciteerd beide (y)
Klopt verybad, laatst ook 20 euro gewonnen en die stond er naar 3 weken op. nu 3 weken aan het wachten op deze bonus.
Maar is niet erg, bonus komt wel.
antoine:
Klopt verybad, laatst ook 20 euro gewonnen en die stond er naar 3 weken op. nu 3 weken aan het wachten op deze bonus.
oke ,ja je weet het duurt ff daar :p
Het zal er ook wel komen, maar helaas duurt het veel te lang :P
Heb al spellen gehaald voor de PS3 man :)
Maar idd 2-3 weken werdt een keer benoemt en 3-4 weken ook al een keer, dus we wachten af ;)
Play7 was wel snel 2 dagen later stond het er al op :D
Heb al spellen gehaald voor de PS3 man :)
Maar idd 2-3 weken werdt een keer benoemt en 3-4 weken ook al een keer, dus we wachten af ;)
Play7 was wel snel 2 dagen later stond het er al op :D